– Wzorem lat ubiegłych w katalogu „Podróże z Pasją” na rok 2018 wprowadziliśmy nowe programy – np. wyprawę do Czadu, a także wyprawę do Erytrei połączoną z przejazdem przez Sudan – wyjaśnia Marek Śliwka, właściciel Logos Travel. W katalogu pojawił się też nowy program zwiedzania Japonii – „Japonia – kulinarnym szlakiem”. W ramach nowej oferty turyści będą mogli zwiedzić mniej uczęszczane regiony Kraju Kwitnącej Wiśni i posmakować specjałów lokalnej kuchni. – To jaskółka zapowiadająca nasz nowy kierunek, zamierzamy wykorzystać powszechne zainteresowanie ludzi kuchnią i organizować wyjazdy z akcentami kulinarnymi – wyjaśnia Śliwka.
W 2017 roku w Logos Travel najlepiej sprzedawały się wyjazdy do USA, Kanady, a także Australii i Nowej Zelandii. – Sporo grup wysyłamy także do Argentyny, Chile, Peru i Brazylii – opowiada Śliwka. Jego zdaniem, dalekich wyjazdów będzie na rynku coraz więcej. – To przejaw zmiany gustów konsumentów, którzy rezygnują z wyjazdów na wypoczynek w jednym miejscu na rzecz wyjazdów z ambitnymi programami zwiedzania. To pozytywna zmiana w turystyce, świadcząca o modzie na turystykę aktywną – dodaje.
Logos Travel wzmacnia także swoją specjalną ofertę dla biegaczy. To autorski pomysł Marka Śliwki, polegający na łączeniu udziału w maratonach w różnych częściach świata ze zwiedzaniem. Takie wycieczki dostępne są w ofercie biura od czterech lat i – jak zapewnia Śliwka – cieszą się coraz większą popularnością. Logos Travel oferuje wyjazdy połączone z bieganiem w maratonach w Brazylii, Australii, Kanadzie, Chile, Chinach, Iranie, Indonezji, Islandii, Korei Północnej, a także na Hawajach i Antarktydzie.