W opinii TUI Deutschland w ostatnich latach oferta nad polskim morzem znacząco się poprawiła. Zamiast olbrzymich kompleksów z domkami wakacyjnymi, powstały mniejsze obiekty z pięcioma – siedmioma budynkami, które budowane są z myślą o rodzinach z dziećmi. A ponieważ to oni stanowią najważniejszą grupę docelową dla programu TUI Ferienhaus, touroperator włączy w przyszłym roku do swojej sprzedaży około sto nowych kompleksów w Polsce.

– Polska stała się w ostatnich trzech latach jednym z naszych najważniejszych kierunków – mówi Janka Schelb, kierownik działu zakupów w TUI Ferienhaus. Schelb podkreśla, że klienci mogą wybierać z dużej i bardzo zróżnicowanej oferty, a ponieważ ponad 90 procent osób wynajmujących za pośrednictwem TUI domy wakacyjne stawia na personalizację i swobodę w czasie urlopu, Polska okazuje się być dla nich idealnym miejscem wypoczynku.

W programie znajdują się propozycje dla turystów, którzy nie tylko chcą wypoczywać nad Bałtykiem czy nad pobliskimi jeziorami, ale też chętnie spędzają czas aktywnie. Wśród pomysłów na zagospodarowanie wolnego czasu znalazły się spływy kajakowe, wędkowanie i zwiedzanie. Przykładowo pięciodniowy wypoczynek w 50-metrowym domu w Lubkowie to koszt od 449 euro.

Popularnością wśród Niemców cieszy się nie tylko Bałtyk, ale też Mazury. W ofercie TUI znalazły się domki z sauną, jacuzzi i dobrze zagospodarowanym placem zabaw dla dzieci.