– Nasze ceny zaczynają się od 99 złotych za bilet w jedną stronę, przewidujemy pulę biletów do sprzedania na same przeloty w każdym z naszych czarterów na sezon letni i wzorujemy nasz system sprzedaży na liniach lotniczych, promując pasażerów planujących zakup biletu z wyprzedzeniem – to zupełna nowość na rynku biur podróży w Polsce. Nikt do tej pory nie ma takiego systemu – mówi, cytowana w komunikacie prasowym, Emilia Bratkowska, dyrektor działu marketingu i PR w Rainbow.
Bilety są dostępne na stronie touroperatora. Można na niej kupić bilety w jedną stronę, na dowolną długość pobytu – jeśli tylko w tym dniu dostępny jest czarterowy przelot w dane miejsce. Jak podaje Rainbow, teraz klienci, którzy nie chcą kupować całego pakietu i wolą sami planować wakacje, zyskują dodatkową, bardzo szeroką ofertę kierunków, które do tej pory były zarezerwowane tylko dla biur podróży. Nie muszą też ograniczać się tygodniowym cyklem wyjazdów zorganizowanych – ich pobyt może być dowolnie długi, może również zaczynać się w jednym miejscu, a kończyć w zupełnie innym.
– Dajemy klientom pełną dowolność i elastyczność w planowaniu wakacji, to zupełnie nowa usługa którą docenią ci, którzy lubią samodzielność i realizację własnych planów wakacyjnych podróży – dodaje Bratkowska.
W zeszłym roku Rainbow sprzedał ponad 27 tys. biletów lotniczych, a w tym roku liczy na lepszy wynik.
– U nas bagaż jest w cenie biletu, więc nasze ceny są konkurencją dla tanich przewoźników lotniczych, którzy może cenę wyjściową mają niską, ale opłaty za bagaż wysokie. Klienci zawsze sprawdzają i porównują kilka linii lotniczych i wiemy, że w tych porównaniach wypadamy korzystnie – zaznacza Bratkowska.