Agencja Syzygy unowocześni stronę internetową TUI

Biuro podróży TUI Poland wznowiło współpracę z firmą Syzygy. Agencja ma zadbać o rozwój strony internetowej touroperatora

Publikacja: 09.04.2018 10:09

Agencja Syzygy unowocześni stronę internetową TUI

Foto: Materiały promocyjne

Syzygy to międzynarodowa agencja, działająca w czterech krajach. Ma biura między innymi w Berlinie, Frankfurcie, Hamburgu, Monachium, Londynie, Nowym Yorku. Wśród jej klientów są BMW, Mazda, o2 i LOT. Syzygy pojawiło się na polskim rynku w 2016 r. Firma zajmuje się tworzeniem kompleksowych rozwiązań mobilnych i wdrażaniem nowych technologii na platformach internetowych.

Syzygy jest odpowiedzialna za rozwój internetowej platformy TUI, w tym za wdrażanie nowoczesnych produktów technologicznych, design, utrzymanie serwisu i doradztwo. Szczególnie chodzi o pełne przejście na tak zwany Responsive Web Design, czyli przystosowanie strony internetowej do używania jej na urządzeniach mobilnych, jak smartfony i tablety.

– Odpowiadamy za całe programowanie frond-end i za projekt graficzny strony, czyli za wszystko, co widać w serwisie www.tui.pl – wyjaśnia Aleksandra Watras odpowiedzialna za PR w Syzygy. – Za każde przejścia, animacje, klikane elementy, za wszystko, co użytkownik zauważa na stronie internetowej.

Dzięki działaniom agencji klienci chcący udać się w podróż będą mogli planować wyjazd w „każdym miejscu i czasie”. „Celem rozwoju TUI.pl jest jak najlepsza prezentacja oferty, intuicyjna nawigacja oraz łatwość w odnalezieniu wybranego produktu przez użytkownika. TUI.pl ma łączyć użyteczność serwisu sprzedażowego z atrakcyjną warstwą graficzną katalogu” – czytamy w komunikacie agencji.

Watras przypomina, że porozumienie agencji z firmą turystyczną sięga kilku lat. Początkowo dotyczyło oprawy graficznej strony internetowej oraz oprogramowania HTML. – Pierwszą współpracę z TUI Poland nawiązaliśmy w 2014 r., jeszcze jako Ars Thanea. Dwa lata później wydzieliliśmy kompetencje digitalowe z Ars Thanea – powstał wtedy nowy brand Syzygy Warsaw – mówi.

Współpraca ma charakter długofalowy, nie ustalono daty jej zakończenia.

Syzygy to międzynarodowa agencja, działająca w czterech krajach. Ma biura między innymi w Berlinie, Frankfurcie, Hamburgu, Monachium, Londynie, Nowym Yorku. Wśród jej klientów są BMW, Mazda, o2 i LOT. Syzygy pojawiło się na polskim rynku w 2016 r. Firma zajmuje się tworzeniem kompleksowych rozwiązań mobilnych i wdrażaniem nowych technologii na platformach internetowych.

Syzygy jest odpowiedzialna za rozwój internetowej platformy TUI, w tym za wdrażanie nowoczesnych produktów technologicznych, design, utrzymanie serwisu i doradztwo. Szczególnie chodzi o pełne przejście na tak zwany Responsive Web Design, czyli przystosowanie strony internetowej do używania jej na urządzeniach mobilnych, jak smartfony i tablety.

Biura Podróży
Zbankrutowało niemieckie biuro podróży. Wtedy okazało się, że nie ma gwarancji
Biura Podróży
Prezes TUI w Hiszpanii: Przywieziemy 6 milionów turystów, przestańcie protestować
Biura Podróży
Ceny wakacji - Grecja w górę, Turcja w dół, a Wyspy Kanaryjskie z nowym rekordem
Biura Podróży
Turyści chcą latać z biurami podróży za granicę, ale rezygnują z ich usług w kraju
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Biura Podróży
Klienci upadłego biura podróży dostaną pieniądze po wakacjach. Czeka 250 tysięcy ludzi