Cook’s Club – miejski styl życia na plaży

Thomas Cook otworzy w czerwcu na Krecie hotel nowej marki – Cook’s Club. Będzie przeznaczony dla podróżników, którzy przywiązując wagę do kosztów, chcą spędzać wakacje w hotelach urządzonych ze smakiem, oferujących wyśmienite jedzenie

Publikacja: 19.04.2018 08:50

Cook’s Club – miejski styl życia na plaży

Foto: materiały prasowe

Cook’s Club to stylowe i proste pokoje, niezobowiązująca atmosfera i doskonała muzyka w tle serwowana od wschodu do zachodu słońca przez DJ-ów – jak opisuje koncern w komunikacie.

Pierwszy hotel otworzy się w Hersonissos. Będzie to całkowicie wyremontowany obiekt z 148 pokojami. „Nawiązując do udanego konceptu Casa Cook i tworząc nową markę hotelową, grupa Thomas Cook chce kontynuować transformację klasycznych wakacji zorganizowanych a tym samym zwiększać swoją atrakcyjność poprzez oferowanie spersonalizowanego produktu” – czytamy.

Centrum hotelu na Krecie stanowią dwa baseny wokół których będzie miejsce do jedzenia, „kantyna” i bar Captain Cook. W kantynie goście dostaną do jedzenia potrawy określane mianem street food – od zdrowych, wegańskich przekąsek do lokalnych klasycznych dań, łącznie z musaką i gyrosem. Śniadania będą serwowane przez całe przedpołudnie, a kolacje do późnych godzin nocnych. Captain Cook będzie również w ciągu dnia sprzedawać przekąski przy basenie i koktajle przygotowywane z markowych alkoholi i najświeższych składników włączając w to zioła z własnego ogródka. Starannie zaprojektowane pokoje i apartamenty z małymi kuchniami umożliwią zakwaterowanie od jednej osoby do sześcioosobowych grup turystów. „Życie będzie skupiało się wokół głównego basenu, który od rana do nocy będzie miejscem integracji i relaksu. Nieodłącznym elementem wypoczynku w ciągu dnia i wieczorem będzie znakomita muzyka”.

Nową markę obmyślano w ramach strategii koncernu turystycznego, który skupia się na rozwijaniu własnych marek hoteli, dzięki którym grupa chce pozyskać nową grupę klientów.

Do następnego lata touroperator planuje uruchomić pod marką Cook’s Club 10 – 15 hoteli działających głównie na zasadzie franczyzy. – Koncentrując się w Casa Cook na wzornictwie zachwialiśmy rynkiem hoteli „plażowych” – uważa cytowany w komunikacie dyrektor kreatywny działu Hotels & Resorts Remo Masala, który opracował nową koncepcję. – Cook’s Club także oferuje połączenie dobrego designu, wyśmienitego jedzenia i napojów, ale w zredukowanej wersji. Chcemy skoncentrować się bowiem na elementach istotnych dla współczesnych podróżników. To daje Thomas Cook szansę bycia pionierem w przeniesieniu miejskiego stylu życia na plażę.

– Cook’s Club będzie nową siłą napędową grupy, ponieważ otwieramy te hotele na naszych kluczowych rynkach – zapewnia dyrektor generalny Hotels & Resorts Ingo Burmester. – Koncentrujemy się na tworzeniu dużych obiektów, standardowo z około 300 pokojami, które oferują atrakcyjne wakacje dla nowoczesnych podróżników. Rozwój własnych marek hotelowych jest kluczowym elementem naszej strategii. Klienci, którzy się w nich zatrzymują są bardziej zadowoleni ze swoich wakacji niż ci, którzy korzystają z szerszego wyboru hoteli, dlatego istnieje większe prawdopodobieństwo, że ponownie u nas zarezerwują swój pobyt.

Dotąd Thomas Cook stworzył już osiem własnych marek charakteryzujących się odrębnymi koncepcjami w tym między innymi: sieć komfortowych hoteli Sentido dla wymagających klientów, ośrodki premium dla rodzin Sunwing czy obiekty tylko dla dorosłych Sunprime.

Ostatnie nowości wprowadzone w tym sezonie przez koncern to możliwość zarezerwowania jeszcze przed wyjazdem konkretnego pokoju („Wybierz swój pokój”) i leżaka („Wybierz swój ulubiony leżak”).

Cook’s Club Crete będzie dostępny dla polskich klientów. Tygodniowe wakacje w Cook’s Club z przelotem z Polski to koszt w Neckermann Podróże od 2490 złotych z dwoma posiłkami za osobę.

Cook’s Club to stylowe i proste pokoje, niezobowiązująca atmosfera i doskonała muzyka w tle serwowana od wschodu do zachodu słońca przez DJ-ów – jak opisuje koncern w komunikacie.

Pierwszy hotel otworzy się w Hersonissos. Będzie to całkowicie wyremontowany obiekt z 148 pokojami. „Nawiązując do udanego konceptu Casa Cook i tworząc nową markę hotelową, grupa Thomas Cook chce kontynuować transformację klasycznych wakacji zorganizowanych a tym samym zwiększać swoją atrakcyjność poprzez oferowanie spersonalizowanego produktu” – czytamy.

Pozostało 86% artykułu
Biura Podróży
Prezes TUI: Jeśli turystyka, to zorganizowana. Wynajem mieszkań za bardzo szkodzi
Biura Podróży
Do biur podróży wrócił wzrost cen. Trzy kraje z nowym rekordem
Biura Podróży
Dwa nowe kraje na wakacyjnej liście przebojów niemieckich turystów
Biura Podróży
Ekspert: Jaka przyszłość czeka biura podróży? Zaszkodzi im polityka klimatyczna UE
Biura Podróży
Itaka rozstaje się z Wakacje.pl. "Brak wspólnego interesu"