HolidayCheck kupił pod koniec grudnia firmę Beach-Inspector. Strony nie ujawniły kwoty transakcji.
Czytaj o portalu: „Plażowi chłopcy najlepsi”.
Beach-Inspector to portal, na którym turyści mogą znaleźć informacje na temat różnych plaż na świecie. Firma chwali się, że przetestowała 1595 takich miejsc w 55 kurortach, a w jej systemie znajduje się prawie 18 tysięcy ofert obejmujących zarówno wynajem hoteli położonych w ich pobliżu.
Internauci z serwisu dowiedzą się, jakiego rodzaju turyści odwiedzają poszczególne miejsca (na przykład rodziny z dziećmi, młodzież, starsi), kiedy najlepiej tam wypoczywać, jak się tam dostać i jakich cen powinien się spodziewać. Dodatkowo w portalu zamieszczane są oceny plaż, zdjęcia, artykuły i filmy.
– Zgodnie z naszą wizją chcemy być najprzyjaźniejszą firmą turystyczną na świecie. Kategoria „plaże” jest dziś jedną z najczęściej wykorzystywanych i sprawdzanych przez naszych klientów – mówi prezes HolidayCheck Christoph Ludmann. Dodaje, że informacje o plażach ułatwią podjęcie decyzji o wyjeździe, a dzięki danym, których nie znajdzie się nigdzie indziej, portal planuje pozyskać kolejnych klientów i zwiększyć ruch na stronie.