Mateusz Popiołek wzmocnił zespół Net Holiday

Mateusz Popiołek, menedżer pracujący ostatnio w Londynie dla brytyjskiego TUI, został dyrektorem do spraw zarządzania doświadczeniami klientów (customer experience) w biurze podróży Net Holiday

Publikacja: 21.01.2019 21:17

Mateusz Popiołek wzmocnił zespół Net Holiday

Foto: archiwum prywatne

Popiołek będzie odpowiedzialny za rozwój strony internetowej, aplikacji mobilnej i wsparcie marketingu. Podlegać mu będzie również wewnętrzny dział obsługi klienta (call centre).

Mateusz Popiołek przez ostatnie 3 lata pracował dla największego touroperatora na rynku brytyjskim – TUI UK&I. Odpowiadał tam za budowanie zaangażowania klienta i customer experience, czyli szeroko rozumianą satysfakcję klienta, w tym jakość obsługi, interakcji i produktu.

Wcześniej, również na rynku brytyjskim, pracował dla polskiego dostawcy rozwiązań IT – firmy Comarch – gdzie był odpowiedzialny za konsulting i projektowanie programów służących tworzeniu więzi klientów z firmą.

Przed wyjazdem do Anglii, doświadczenie marketingowe zdobywał w agencji SoInteractive, gdzie również zajmował się tworzeniem rozwiązań wykorzystujących grywalizację do budowy zaangażowania klientów.

– Jestem przekonany, że Mateusz wniesie dużo dobrego do naszego zespołu. Jego międzynarodowe doświadczenie w branży interaktywnej i w turystyce daje nam gwarancję dalszego dynamicznego rozwoju w obszarze innowacji, technologii i obsługi klienta – mówi  prezes Net Holiday Adam Goc, cytowany w komunikacie biura podróży.

– Powrót do Polski po pięciu latach życia za granicą to na pewno duża zmiana i ekscytujące wydarzenie w moim życiu – przyznaje sam Popiołek. – Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z firmą Net Holiday, którą widzę jako niezwykle dynamiczną, mocno się rozwijającą, firmę która oferuje wysokiej jakości produkt. Wierzę, że razem możemy zrobić dużo dobrego dla polskiego klienta w nadchodzących miesiącach.

Czytaj też: „Prezes Net Holiday Adam Goc: Z rodzinami nam po drodze”.

Popiołek będzie odpowiedzialny za rozwój strony internetowej, aplikacji mobilnej i wsparcie marketingu. Podlegać mu będzie również wewnętrzny dział obsługi klienta (call centre).

Mateusz Popiołek przez ostatnie 3 lata pracował dla największego touroperatora na rynku brytyjskim – TUI UK&I. Odpowiadał tam za budowanie zaangażowania klienta i customer experience, czyli szeroko rozumianą satysfakcję klienta, w tym jakość obsługi, interakcji i produktu.

Biura Podróży
Ekspert: Jaka przyszłość czeka biura podróży? Zaszkodzi im polityka klimatyczna UE
Biura Podróży
Itaka rozstaje się z Wakacje.pl. "Brak wspólnego interesu"
Biura Podróży
Ranking biur podróży 2024. Dwaj liderzy na czele - Itaka Holdings i TUI Poland
Biura Podróży
Gwałtowna przecena wakacji w Turcji. Za sprawą dwóch biur podróży
Biura Podróży
Anex Tour lata już z Katowic do Turcji szerokokadłubowym boeingiem 777-300ER
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił