Milena Wysokińska nowym dyrektorem marketingu w Rainbowle

Z początkiem lutego stanowisko dyrektora ds. marketingu w spółce Rainbow Tours objęła Milena Wysokińska. Zastąpiła na tym stanowisku Emilię Bratkowską. Public relations w firmie zajmie się Edyta Romanowska

Publikacja: 08.02.2019 14:03

Milena Wysokińska zajmie się odświeżeniem marki biura podróży

Milena Wysokińska zajmie się odświeżeniem marki biura podróży

Foto: materiały prasowe

Milena Wysokińska przez ostatnich pięć lat prowadziła własną firmę konsultingową, wspierającą w marketingu polskie i międzynarodowe firmy. Wcześniej prawie cztery lata zajmowała się marketingiem w Bakallandzie – najpierw jako menedżer produktu i marki, a później jako dyrektor marketingu.”Do jej odpowiedzialności należało m.in. określenie długookresowej strategii rozwoju marki, zoptymalizowanie portfolio produktowego oraz gruntowny redesign opakowań marki, a także stworzenie i wprowadzenie na rynek batonów Bakalland Ba!, które osiągnęły pozycję lidera rynkowego w swojej kategorii” – czytamy w oficjalnym życiorysie.

Doświadczenia zdobywała jeszcze jako media planner w The Media Insight i w domu mediowym Mindshare (WPP Group), a także należącej do grupy Maspex Wadowice spółce Polski Lek.

Nowa dyrektor jest absolwentką marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Studiowała również na Singapore Management University. Zna angielski, francuski, niemiecki i rosyjski.

– Bardzo się cieszymy, że Milena Wysokińska będzie zarządzała działem marketingu – mówi cytowany w komunikacie spółki jej prezes Grzegorz Baszczyński. – Jej talent, entuzjazm, kreatywność i świeże spojrzenie na naszą firmę i branżę turystyczną na pewno będą wielkim atutem i przyczynią się do rozwoju naszej marki.

Jednocześnie w Rainbow Tours rozpoczęła pracę Edyta Romanowska. Została szefową działu Public Relations i dyrektor sprzedaży spółki zarządzającej hotelami należącymi do Rainbowa, White Olive Hotels, .

Romanowska jest absolwentką organizacji i zarządzania na Politechnice Łódzkiej. Uzyskała również dyplom Wyższej Szkoły w Kiel w Niemczech, a na uniwersytecie w Madrycie tytuł Master of Business and Administration.

Od samego początku kariery zawodowej była związana z branżą turystyczną. Zaczynała pracę w hiszpańskich liniach lotniczych AirEuropa, najpierw na stanowisku regionalnego kierownika sprzedaży, a później na stanowisku kierownika działu międzynarodowej sprzedaży i marketingu. Prowadziła później franczyzowe biuro podróży Viajes Iberia i przedstawicielstwo amerykańskiego biura podróży w Hiszpanii SeeUSAtours.

Romanowska mieszkała też w Stanach Zjednoczonych gdzie objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w SeeUSAtours. Obok pozyskiwania i utrzymywania klientów była tam również odpowiedzialna za otwieranie oddziałów w najważniejszych turystycznie miastach Stanów Zjednoczonych.

Po powrocie do Polski, zajęła się wprowadzeniem na rynek hiszpańskich firm z branży turystycznej, w tym prowadziła przedstawicielstwo hiszpańskiego bedbanku Transhotel i kierowała projektem Euroseniors, w ramach którego seniorzy z całej Europy mogli wyjeżdżać do Hiszpanii na dotowany przez rząd tego kraju wypoczynek.

W ramach własnej działalności nawiązała współpracę z Biurem Radcy ds. Turystyki przy Ambasadzie Hiszpanii, gdzie przez wiele lat współorganizowała różne wydarzenia i spotkania promujące relacje między polskimi biurami podróży i przedstawicielami hiszpańskich regionów.

Przez ostatnie lata prowadziła sprzedaż i promocję na rynkach naszego regionu Europy, jednego z globalnych bedbanków – Destinations of the World. Zna hiszpański, kataloński, angielski i niemiecki.

– Edyta mając ogromne doświadczenie w naszej branży i szerokie międzynarodowe kontakty stała się idealnym kandydatem na stanowisko dyrektora sprzedaży naszej własnej sieci hotelowej White Olive Hotels – mówi Baszczyński. – A biorąc pod uwagę jej komunikatywność, znajomość rynku i ludzi z branży, postanowiliśmy jej powierzyć również zadania szefowej działu PR.

Z Rainbowem rozstała się po dziewięciu latach pracy w tej firmie dyrektor marketingu Emilia Bratkowska.

Milena Wysokińska przez ostatnich pięć lat prowadziła własną firmę konsultingową, wspierającą w marketingu polskie i międzynarodowe firmy. Wcześniej prawie cztery lata zajmowała się marketingiem w Bakallandzie – najpierw jako menedżer produktu i marki, a później jako dyrektor marketingu.”Do jej odpowiedzialności należało m.in. określenie długookresowej strategii rozwoju marki, zoptymalizowanie portfolio produktowego oraz gruntowny redesign opakowań marki, a także stworzenie i wprowadzenie na rynek batonów Bakalland Ba!, które osiągnęły pozycję lidera rynkowego w swojej kategorii” – czytamy w oficjalnym życiorysie.

Pozostało jeszcze 84% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grupa Anex Tour rozbudowuje swoje sieci hotelowe. Przywróci dawną markę
Biura Podróży
Początek roku nie rozpieszcza klientów biur podróży. Wakacje coraz droższe
Biura Podróży
Zmiana we władzach TOO. W tle oskarżenia o brak przejrzystości działania zarządu
Biura Podróży
Niemcy szykują się już na wakacje. Wydadzą 85 miliardów euro