Milena Wysokińska przez ostatnich pięć lat prowadziła własną firmę konsultingową, wspierającą w marketingu polskie i międzynarodowe firmy. Wcześniej prawie cztery lata zajmowała się marketingiem w Bakallandzie – najpierw jako menedżer produktu i marki, a później jako dyrektor marketingu.”Do jej odpowiedzialności należało m.in. określenie długookresowej strategii rozwoju marki, zoptymalizowanie portfolio produktowego oraz gruntowny redesign opakowań marki, a także stworzenie i wprowadzenie na rynek batonów Bakalland Ba!, które osiągnęły pozycję lidera rynkowego w swojej kategorii” – czytamy w oficjalnym życiorysie.
Doświadczenia zdobywała jeszcze jako media planner w The Media Insight i w domu mediowym Mindshare (WPP Group), a także należącej do grupy Maspex Wadowice spółce Polski Lek.
Nowa dyrektor jest absolwentką marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Studiowała również na Singapore Management University. Zna angielski, francuski, niemiecki i rosyjski.
– Bardzo się cieszymy, że Milena Wysokińska będzie zarządzała działem marketingu – mówi cytowany w komunikacie spółki jej prezes Grzegorz Baszczyński. – Jej talent, entuzjazm, kreatywność i świeże spojrzenie na naszą firmę i branżę turystyczną na pewno będą wielkim atutem i przyczynią się do rozwoju naszej marki.
Jednocześnie w Rainbow Tours rozpoczęła pracę Edyta Romanowska. Została szefową działu Public Relations i dyrektor sprzedaży spółki zarządzającej hotelami należącymi do Rainbowa, White Olive Hotels, .