Neckermann promuje wyjazdy do Legolandu

Do końca lutego w internecie, w inach i w warszawskim metrze biuro podróży Neckermann będzie reklamować wyjazdy do duńskiego miasta Billund, w którym mieści się słynny park rozrywki Legoland

Publikacja: 11.02.2019 13:02

Neckermann promuje wyjazdy do Legolandu

Foto: Materiały promocyjne

Jak pisze rzeczniczka biura w komunikacie, Legoland w Danii to najstarszy i jeden z największych parków z klockami Lego na świecie. Co roku odwiedzają go prawie 2 miliony gości.

Neckermann Podróże jest partnerem hoteli i apartamentów w regionie Billund. Kluczowym elementem kampanii jaką prowadzi jest spot reklamowy. Będzie on emitowany przed filmem „Lego przygoda 2” w sieciach Multikino i Cinema City, a także w social mediach, na portalach internetowych. Uzupełnieniem będzie kampania outdoorowa w warszawskim metrze.

– Chcemy przede wszystkim zwrócić uwagę na unikatowe walory całego regionu, w którym zlokalizowany jest Legoland Billund, jako niezwykle atrakcyjnego miejsca wypoczynku dla całej rodziny – mówi cytowany w komunikacie Piotr Czorniej z Neckermanna.

Kampanii reklamowej towarzyszy promocja na wyjazdy do Legolandu i innych atrakcji regionu. Klienci, którzy zarezerwują wyjazd w Neckermannie do końca lutego dostaną bilet do parku rozrywki gratis, „Be Happy Pass”, czyli kartę zniżkową uprawniającą do szeregu atrakcji w Billund i jego okolicy oraz upominek w postaci dużego pudełka klocków LEGO.

„Neckermann oferuje duży wybór obiektów od urządzonego w pirackim stylu połączonego z parkiem, 4-gwiazdkowego hotelu Legoland, poprzez zbudowany w konwencji rycerskiego zamku hotel Castle Lego, aż po bogatą ofertę tanich domków kempingowych” – czytamy w komunikacie.

„Większość klientów Neckermanna udaje się tam autem, ale ze względu na dogodne połączenia coraz więcej osób wybiera też samolot – do Billund dolecimy już bezpośrednio z Gdańska, Warszawy, Poznania i Krakowa”.

W Legolandzie znajduje się ponad 50 różnych atrakcji, dlatego większość klientów Neckermanna udaje się tu na minimum 4-5 dni – zapewnia rzeczniczka touroperatora Magdalena Plutecka. „To przede wszystkim słynny Miniland – świat tysiąca klocków z miniaturowanymi budowlami, w tym strefą klocków Lego Duplo dla najmłodszych. Starsi lubią poczuć moc adrenaliny na rollercoasterach i symulatorach lotu. Nie można zapomnieć o Lalandii, czyli największym parku wodnym w Skandynawii z szeregiem atrakcji takich jak zjeżdżalnie, baseny, ścianki wspinaczkowe i zimowe miasteczko. Najnowszą atrakcją parku jest jedyny na świecie Lego House, czyli wyjątkowe centrum kreatywności”.

Jak pisze rzeczniczka biura w komunikacie, Legoland w Danii to najstarszy i jeden z największych parków z klockami Lego na świecie. Co roku odwiedzają go prawie 2 miliony gości.

Neckermann Podróże jest partnerem hoteli i apartamentów w regionie Billund. Kluczowym elementem kampanii jaką prowadzi jest spot reklamowy. Będzie on emitowany przed filmem „Lego przygoda 2” w sieciach Multikino i Cinema City, a także w social mediach, na portalach internetowych. Uzupełnieniem będzie kampania outdoorowa w warszawskim metrze.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Nowy salon biura podróży Anex Tour. „Tego lata otworzymy jeszcze sześć”
Biura Podróży
„Experci” Eximu tours reklamują wyjazdy tego biura podróży
Biura Podróży
Anex Tour lata z Bydgoszczy i Radomia. „Początek długoletniej współpracy”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biura Podróży
Wakacje 2025. Mapa krajów basenu Morza Śródziemnego czerwona od podwyżek