Neckermann promuje wyjazdy do Legolandu

Do końca lutego w internecie, w inach i w warszawskim metrze biuro podróży Neckermann będzie reklamować wyjazdy do duńskiego miasta Billund, w którym mieści się słynny park rozrywki Legoland

Publikacja: 11.02.2019 13:02

Neckermann promuje wyjazdy do Legolandu

Foto: Materiały promocyjne

Jak pisze rzeczniczka biura w komunikacie, Legoland w Danii to najstarszy i jeden z największych parków z klockami Lego na świecie. Co roku odwiedzają go prawie 2 miliony gości.

Neckermann Podróże jest partnerem hoteli i apartamentów w regionie Billund. Kluczowym elementem kampanii jaką prowadzi jest spot reklamowy. Będzie on emitowany przed filmem „Lego przygoda 2” w sieciach Multikino i Cinema City, a także w social mediach, na portalach internetowych. Uzupełnieniem będzie kampania outdoorowa w warszawskim metrze.

– Chcemy przede wszystkim zwrócić uwagę na unikatowe walory całego regionu, w którym zlokalizowany jest Legoland Billund, jako niezwykle atrakcyjnego miejsca wypoczynku dla całej rodziny – mówi cytowany w komunikacie Piotr Czorniej z Neckermanna.

Kampanii reklamowej towarzyszy promocja na wyjazdy do Legolandu i innych atrakcji regionu. Klienci, którzy zarezerwują wyjazd w Neckermannie do końca lutego dostaną bilet do parku rozrywki gratis, „Be Happy Pass”, czyli kartę zniżkową uprawniającą do szeregu atrakcji w Billund i jego okolicy oraz upominek w postaci dużego pudełka klocków LEGO.

„Neckermann oferuje duży wybór obiektów od urządzonego w pirackim stylu połączonego z parkiem, 4-gwiazdkowego hotelu Legoland, poprzez zbudowany w konwencji rycerskiego zamku hotel Castle Lego, aż po bogatą ofertę tanich domków kempingowych” – czytamy w komunikacie.

„Większość klientów Neckermanna udaje się tam autem, ale ze względu na dogodne połączenia coraz więcej osób wybiera też samolot – do Billund dolecimy już bezpośrednio z Gdańska, Warszawy, Poznania i Krakowa”.

W Legolandzie znajduje się ponad 50 różnych atrakcji, dlatego większość klientów Neckermanna udaje się tu na minimum 4-5 dni – zapewnia rzeczniczka touroperatora Magdalena Plutecka. „To przede wszystkim słynny Miniland – świat tysiąca klocków z miniaturowanymi budowlami, w tym strefą klocków Lego Duplo dla najmłodszych. Starsi lubią poczuć moc adrenaliny na rollercoasterach i symulatorach lotu. Nie można zapomnieć o Lalandii, czyli największym parku wodnym w Skandynawii z szeregiem atrakcji takich jak zjeżdżalnie, baseny, ścianki wspinaczkowe i zimowe miasteczko. Najnowszą atrakcją parku jest jedyny na świecie Lego House, czyli wyjątkowe centrum kreatywności”.

Jak pisze rzeczniczka biura w komunikacie, Legoland w Danii to najstarszy i jeden z największych parków z klockami Lego na świecie. Co roku odwiedzają go prawie 2 miliony gości.

Neckermann Podróże jest partnerem hoteli i apartamentów w regionie Billund. Kluczowym elementem kampanii jaką prowadzi jest spot reklamowy. Będzie on emitowany przed filmem „Lego przygoda 2” w sieciach Multikino i Cinema City, a także w social mediach, na portalach internetowych. Uzupełnieniem będzie kampania outdoorowa w warszawskim metrze.

Biura Podróży
Czerwińska: Turystyka dziecięca, czyli bicie głową w mur obojętności urzędniczej
Biura Podróży
Dertour Group przejmuje firmę Anixe. „Strategiczna inwestycja w technologie”
Biura Podróży
Raport Polskiej Izby Turystyki z wakacji: Będzie kolejny rekord w biurach podróży
Biura Podróży
Polska platforma turystyczna eSky.pl kupiła znaną brytyjską markę Thomas Cook
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Biura Podróży
Exim Tours rozpoczął sprzedaż przyszłorocznych wakacji. Liczy na 320 tysięcy klientów
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki