Jak pisze rzeczniczka biura w komunikacie, Legoland w Danii to najstarszy i jeden z największych parków z klockami Lego na świecie. Co roku odwiedzają go prawie 2 miliony gości.
Neckermann Podróże jest partnerem hoteli i apartamentów w regionie Billund. Kluczowym elementem kampanii jaką prowadzi jest spot reklamowy. Będzie on emitowany przed filmem „Lego przygoda 2” w sieciach Multikino i Cinema City, a także w social mediach, na portalach internetowych. Uzupełnieniem będzie kampania outdoorowa w warszawskim metrze.
– Chcemy przede wszystkim zwrócić uwagę na unikatowe walory całego regionu, w którym zlokalizowany jest Legoland Billund, jako niezwykle atrakcyjnego miejsca wypoczynku dla całej rodziny – mówi cytowany w komunikacie Piotr Czorniej z Neckermanna.
Kampanii reklamowej towarzyszy promocja na wyjazdy do Legolandu i innych atrakcji regionu. Klienci, którzy zarezerwują wyjazd w Neckermannie do końca lutego dostaną bilet do parku rozrywki gratis, „Be Happy Pass”, czyli kartę zniżkową uprawniającą do szeregu atrakcji w Billund i jego okolicy oraz upominek w postaci dużego pudełka klocków LEGO.
„Neckermann oferuje duży wybór obiektów od urządzonego w pirackim stylu połączonego z parkiem, 4-gwiazdkowego hotelu Legoland, poprzez zbudowany w konwencji rycerskiego zamku hotel Castle Lego, aż po bogatą ofertę tanich domków kempingowych” – czytamy w komunikacie.