Wakacje.pl sprzedały ofert turystycznych za ponad miliard złotych

W 2018 roku Wakacje.pl sprzedały wycieczki za ponad miliard zł. To historyczny sukces. Po raz pierwszy w Polsce spółka działająca na turystycznym rynku agencyjnym może pochwalić się takim wynikiem.

Publikacja: 22.02.2019 08:40

Wakacje.pl sprzedały ofert turystycznych za ponad miliard złotych

Foto: Materiały promocyjne

Grupa Wakacje.pl zakończyła 2018 rok z historycznym wynikiem – wartość obrotu za sprzedane imprezy turystyczne przekroczyła miliard złotych. 86 procent tego wyniku wypracowały Wakacje.pl, pozostałe 14 procent – kupiona przez nie w maju sieć agencji franczyzowych My Travel.

Czytaj: „Wakacje.pl kupiły My Travel i umocniły pozycję na rynku”.

Od przejęcia Wakacji.pl przez holding Wirtualna Polska w grudniu 2015 roku sieć osiągnęła ponad trzykrotny wzrost obrotów ze sprzedaży wycieczek -podaje firma w komunikacie. „Obecność w holdingu pozwala na wspólną wymianę know how w zakresie rozwoju e-commerce”.

Prezes Wakacje.pl podkreśla, że 2018 rok był najlepszym w 19-letniej historii marki. – To efekt konsekwentnej realizacji strategii, czyli wzmacniania marki Wakacje.pl, inwestowania w rozwój narzędzi wspierających proces i jakość obsługi w kanale online, rozwój kompetencji w zakresie pozyskiwania klientów do tego kanału czy wreszcie równie istotny, jak na sprzedaż w sieci, nacisk na rozwój salonów – mówi cytowany w komunikacie prezes Wakacji.pl Dariusz Górzny.

W maju 2018 roku Wakacje.pl przejęły spółkę My Travel, mającą największą liczbę salonów w kraju. Była to największa transakcja na turystycznym rynku agencyjnym od czasu połączenia serwisu EasyGo z Wakacjami.pl w 2009 roku – przypomina firma. Pięć miesięcy później Wakacje.pl kupiły też serwis Parklot.pl, pośredniczący w rezerwowaniu miejsc parkingowych przy największych lotniskach w Polsce.

Zobacz również: „Damian Ozga: Udowodnię, że Wakacje.pl zrobiły dobry zakup”.

– Czujemy satysfakcję z wyników i akwizycji, ale także z tego, że kolejny raz pokazaliśmy naszą rzetelność jako partnera dla touroperatorów. Udało nam się zrealizować dla większości z nich nich ustaloną sprzedaż. Nie było to łatwe, jeśli pamiętać jaka sytuacja panowała na rynku turystyki wyjazdowej. Zarazem jesteśmy dumni, że sprostaliśmy oczekiwaniom klientów, którzy darzą nas rosnącym zaufaniem. Najlepszym tego dowodem było m.in. zwycięstwo w plebiscytach konsumenckich i wzrost wskaźnika satysfakcji naszych klientów, czyli NPS – mówi Górzny.

Wakacje.pl S.A. to największy multiagent na polskim tynku turystycznym, należący do Wirtualna Polska Holding. SProwadzi sprzedaż wycieczek zagranicznych ponad 100 touroperatorów w sieci (Wakacje.pl, EasyGo, My Travel) i w salonach. Tych ostatnich jest 250.

Grupa Wakacje.pl zakończyła 2018 rok z historycznym wynikiem – wartość obrotu za sprzedane imprezy turystyczne przekroczyła miliard złotych. 86 procent tego wyniku wypracowały Wakacje.pl, pozostałe 14 procent – kupiona przez nie w maju sieć agencji franczyzowych My Travel.

Czytaj: „Wakacje.pl kupiły My Travel i umocniły pozycję na rynku”.

Pozostało 86% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
TUI dodał pracownikom 400 osobistych asystentów
Biura Podróży
Join UP! Polska czeka na decyzję w sprawie uznania gwarancji. "Działamy legalnie"
Biura Podróży
Odwrót przecen w biurach podróży? Oto najnowsze dane Traveldaty
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Biura Podróży
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether z nowym zarządem
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska