Rafał Szczęsny na czele HanseMerkur w Polsce

Poszerzyć siatkę sprzedawców – to jedno z zadań, jakie stawia sobie nowy szef polskiego oddziału niemieckiej firmy ubezpieczeniowej HanseMerkur, specjalizującej się w ubezpieczeniach turystycznych

Publikacja: 10.03.2019 12:14

Rafał Szczęsny ostatnio był dyrektorem sprzedaży w Inter Polska

Rafał Szczęsny ostatnio był dyrektorem sprzedaży w Inter Polska

Foto: Filip Frydrykiewicz

Rafał Szczęsny stanął na czele polskiego oddziału, którym kierowała w ostatnich miesiącach dyrektor sprzedaży Renata Łątka (biuro zatrudnia jeszcze jedną osobę). Wcześniej HanseMerkur w Polsce prowadził Rafał Buczak, który jednak w lipcu zeszłego roku rozstał się z tą firmą, a w listopadzie został dyrektorem sprzedaży w sieci franczyzowych biur agentów turystycznych My Travel.

Czytaj też: „Rafał Buczak odpowiada za sprzedaż w My Travel”.

Szczęsny przyszedł do HansaMerkur z innej firmy ubezpieczeniowej, Inter Polska, w której przepracował 14 lat, ostatnio na stanowisku dyrektora sprzedaży. Wcześniej był krótko w Signal Idunie.

Szczęsny kończył szkołę średnią w Niemczech, potem studiował zarządzanie i finanse w Europejskim Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie nad Odrą. Zdobył też tytuł Master of Business Administration w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

HanseMerkur stara się od kilku lat zaistnieć na polskim rynku ubezpieczeń turystycznych. W zeszłym roku obroty firmy w Polsce sięgnęły miliona euro, a wzrost sprzedaży ubezpieczeń „był trzycyfrowy”. Firma udzieliła też jednej gwarancji ubezpieczeniowej – biuru podróży ETI Polska. Jak zapewnia Renata Łątka, ubezpieczyciel prowadzi rozmowy o wystawieniu gwarancji z kolejnymi touroperatorami.

Zobacz: „HanseMerkur ubezpieczy ETI”.

Jak mówi Szczęsny, jednym z jego zadań będzie poszerzenie grona sprzedawców, którzy będą oferowali ubezpieczenia turystyczne HanseMerkur. Zamierza ich poszukać poza środowiskiem agentów turystycznych, którzy zwyczajowo się tym zajmują.

Biura Podróży
Zmarła Alina Dybaś-Grabowska, prezeska Turystycznej Organizacji Otwartej
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Biura Podróży
Join UP!: Koniec ofert dedykowanych. 41 hoteli wraca do wszystkich agentów
Biura Podróży
TUI szuka ludzi do pracy. Ma tysiąc wakatów i propozycję pracy zdalnej
Biura Podróży
Anex: Kończymy z ofertami dedykowanymi. Każdy agent turystyczny tak samo ważny
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Biura Podróży
Prezes Wakacje.pl: Naszym drogowskazem potrzeby klientów i zdrowy rynek