Sun & Fun stawia na marketing internetowy

Specjalistka od marketingu cyfrowego, Natalia Knap, wcześniej kierownik marketingu w TUI Poland, zasiliła zespół biura podróży Sun & Fun

Publikacja: 11.03.2019 12:20

Natalia Knap zdobywała doświadczenie w PKO BP i TUI Poland

Natalia Knap zdobywała doświadczenie w PKO BP i TUI Poland

Foto: Filip Frydrykiewicz

Dzisiaj na stanowisku kierownika marketingu rozpoczęła pracę w Sun & Funie Natalia Knap. To stosunkowo młoda, ale doświadczona menedżerka, która ostatnie dziesięć lat przepracowała na różnych stanowiskach związanych z marketingiem. W tym rok w Empiku, 6,5 roku w Banku PKO BP, a ostatnie dwa lata w biurze podróży TUI Poland, gdzie stworzyła 13-osobowy zespół, którym kierowała.

Do zadań należało między innymi pozyskiwanie budżetów marketingowych od partnerów touroperatora, jak linie lotnicze, narodowe organizacje turystyczne i sieci hotelowe. Opracowywała i zlecała kampanie marketingowe z naciskiem na działania w sieci, w tym między innymi w mediach społecznościowych.

W PKO brała udział w opracowaniu strategii marketingowej dla takich marek jak: IKO, PKO Junior, SKO, Inteligo. Kampanie marek IKO i SKO zdobyły wtedy prestiżowe nagrody branżowe Effie.

Ten sam zakres obowiązków będzie miała w Sun & Funie. Biuro podróży, które zmieniło właściciela w 2017 roku, po wcześniejszych kłopotach wraca do formy. W minionym sezonie obsłużyło 55 tysięcy klientów (wzrost o 100 procent rok do roku), a jego przychody sięgnęły 110 milionów złotych. Nie dało mu się natomiast osiągnąć jeszcze rentowności.

Zobacz też: „Czeskie biuro podróży Blue Style świętuje 20 lat istnienia”.

Wkrótce Knap ma stworzyć czteroosobowy zespół działu marketingu biura podróży. Z naszych informacji wynika, że nowi pracownicy są właśnie rekrutowani przez wyspecjalizowanego pośrednika. Samą Knap wybrał i zatrudnił właściciel i prezes czeskiej spółki Blue Style, do której należy marka Sun & Fun, Imed Jeddai. Mocno stawia on na digitalizację zarówno w sferze marketingu, jak i sprzedaży usług turystycznych.

Wcześniej marketingiem w Sun & Funie jednoosobowo zajmowała się Wiesława Przybylska, która właśnie odeszła na emeryturę.

Dzisiaj na stanowisku kierownika marketingu rozpoczęła pracę w Sun & Funie Natalia Knap. To stosunkowo młoda, ale doświadczona menedżerka, która ostatnie dziesięć lat przepracowała na różnych stanowiskach związanych z marketingiem. W tym rok w Empiku, 6,5 roku w Banku PKO BP, a ostatnie dwa lata w biurze podróży TUI Poland, gdzie stworzyła 13-osobowy zespół, którym kierowała.

Do zadań należało między innymi pozyskiwanie budżetów marketingowych od partnerów touroperatora, jak linie lotnicze, narodowe organizacje turystyczne i sieci hotelowe. Opracowywała i zlecała kampanie marketingowe z naciskiem na działania w sieci, w tym między innymi w mediach społecznościowych.

Biura Podróży
DER Touristik: Turyści kupują wcześniej, wybierają luksusy, jadą na dłużej
Materiał Promocyjny
Zwinny, wyrazisty i dynamiczny. SUV, który bryluje na europejskich salonach
Biura Podróży
Grupa TUI zadowolona z kończącego się lata. "Doganiamy wyniki sprzed pandemii"
Biura Podróży
Exim Tours rozpoczął sprzedaż lata 2024. Więcej połączeń do Egiptu i Tunezji
Biura Podróży
Koncern TUI wchodzi do Czech... przez Polskę
Materiał Promocyjny
THE FUTURE OF FINANCE
Biura Podróży
TUI: Obsłużyliśmy już milion klientów w tym roku
Materiał Promocyjny
Nowe finansowanie dla transportu miejskiego w Polsce Wschodniej