Sun & Fun stawia na marketing internetowy

Specjalistka od marketingu cyfrowego, Natalia Knap, wcześniej kierownik marketingu w TUI Poland, zasiliła zespół biura podróży Sun & Fun

Publikacja: 11.03.2019 12:20

Natalia Knap zdobywała doświadczenie w PKO BP i TUI Poland

Natalia Knap zdobywała doświadczenie w PKO BP i TUI Poland

Foto: Filip Frydrykiewicz

Dzisiaj na stanowisku kierownika marketingu rozpoczęła pracę w Sun & Funie Natalia Knap. To stosunkowo młoda, ale doświadczona menedżerka, która ostatnie dziesięć lat przepracowała na różnych stanowiskach związanych z marketingiem. W tym rok w Empiku, 6,5 roku w Banku PKO BP, a ostatnie dwa lata w biurze podróży TUI Poland, gdzie stworzyła 13-osobowy zespół, którym kierowała.

Do zadań należało między innymi pozyskiwanie budżetów marketingowych od partnerów touroperatora, jak linie lotnicze, narodowe organizacje turystyczne i sieci hotelowe. Opracowywała i zlecała kampanie marketingowe z naciskiem na działania w sieci, w tym między innymi w mediach społecznościowych.

W PKO brała udział w opracowaniu strategii marketingowej dla takich marek jak: IKO, PKO Junior, SKO, Inteligo. Kampanie marek IKO i SKO zdobyły wtedy prestiżowe nagrody branżowe Effie.

Ten sam zakres obowiązków będzie miała w Sun & Funie. Biuro podróży, które zmieniło właściciela w 2017 roku, po wcześniejszych kłopotach wraca do formy. W minionym sezonie obsłużyło 55 tysięcy klientów (wzrost o 100 procent rok do roku), a jego przychody sięgnęły 110 milionów złotych. Nie dało mu się natomiast osiągnąć jeszcze rentowności.

Zobacz też: „Czeskie biuro podróży Blue Style świętuje 20 lat istnienia”.

Wkrótce Knap ma stworzyć czteroosobowy zespół działu marketingu biura podróży. Z naszych informacji wynika, że nowi pracownicy są właśnie rekrutowani przez wyspecjalizowanego pośrednika. Samą Knap wybrał i zatrudnił właściciel i prezes czeskiej spółki Blue Style, do której należy marka Sun & Fun, Imed Jeddai. Mocno stawia on na digitalizację zarówno w sferze marketingu, jak i sprzedaży usług turystycznych.

Wcześniej marketingiem w Sun & Funie jednoosobowo zajmowała się Wiesława Przybylska, która właśnie odeszła na emeryturę.

Dzisiaj na stanowisku kierownika marketingu rozpoczęła pracę w Sun & Funie Natalia Knap. To stosunkowo młoda, ale doświadczona menedżerka, która ostatnie dziesięć lat przepracowała na różnych stanowiskach związanych z marketingiem. W tym rok w Empiku, 6,5 roku w Banku PKO BP, a ostatnie dwa lata w biurze podróży TUI Poland, gdzie stworzyła 13-osobowy zespół, którym kierowała.

Do zadań należało między innymi pozyskiwanie budżetów marketingowych od partnerów touroperatora, jak linie lotnicze, narodowe organizacje turystyczne i sieci hotelowe. Opracowywała i zlecała kampanie marketingowe z naciskiem na działania w sieci, w tym między innymi w mediach społecznościowych.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Zmiana we władzach TOO. W tle oskarżenia o brak przejrzystości działania zarządu
Biura Podróży
Niemcy szykują się już na wakacje. Wydadzą 85 miliardów euro
Biura Podróży
Zmiany w kierownictwie biura podróży Join UP! Saikovskaja za Staszewską
https://track.adform.net/adfserve/?bn=78448410;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biura Podróży
Debata. Agenci turystyczni: Gwarantujemy stabilność i jakość. Warto w nas inwestować