Amerykańskie firmy kuszą rabatami

U.S. Travel Association kolejny raz organizuje wyprzedaż ofert wakacyjnych. W akcji udział biorą znane firmy turystyczne, które dają rabaty sięgające 50 procent

Publikacja: 08.05.2019 07:53

Amerykańskie firmy kuszą rabatami

Foto: dailygetaways.ustravel.org

U.S. Travel Association, amerykańska organizacja branżowa skupiająca ponad 1,2 tysiąca członków (podobna do PIT-u), w tym roku już dziesiąty raz startuje z programem Daily Getaways. W projekcie bierze udział ponad 20 firm, między innymi hotele, parki rozrywki i wypożyczalnie samochodów, w tym Universal Studios, Avis, Hilton czy IHG (właściciel między innymi hoteli InterContinental).

Dostępne są zarówno pojedyncze usługi turystyczne, takie jak nocleg, bilet wstępu do atrakcji, jak i całe pakiety, a także punkty w programach lojalnościowych uprawniające do kolejnych zniżek.

Czytaj też: „Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta”.

Wśród propozycji znajdują się oferty z najwyższej półki, na przykład trzy noclegi w pokoju typu suite w luksusowym hotelu Venetian w Las Vegas za 650 dolarów za dwie osoby czy pakiet obejmujący trzy noclegi za dwóch osób w hotelu Manadala Bay w Las Vegas z biletami wstępu na pokaz „Michael Jackson ONE by Cirque du Soleil”, kolacjami i masażem za 1,7 tysiąca dolarów (50 procent rabatu).

Sprzedaż wystartowała 6 maja, a zakończy się 4 czerwca. Przez ten okres każdego dnia będzie można wybierać z kilku propozycji. Przecenione oferty klienci mogą przeglądać na stronie internetowej dailygetaways.ustravel.org. Czas realizacji voucherów określa usługodawca, w niektórych wypadkach są one ważne do czerwca przyszłego roku (na przykład bilet wstępu do Universal Studios Hollywood za 149 dolarów od osoby).

Z okazji 10-lecia programu Daily Getaways U.S. Travel Association organizuje w tym roku loterię – każdy zakup to jeden los. Do wygrania dowolnie skomponowana wycieczka w wybrane miejsce w Stanach Zjednoczonych o wartości 10 tysięcy dolarów. W akcji mogą wziąć udział pełnoletni obywatele kraju.

U.S. Travel Association, amerykańska organizacja branżowa skupiająca ponad 1,2 tysiąca członków (podobna do PIT-u), w tym roku już dziesiąty raz startuje z programem Daily Getaways. W projekcie bierze udział ponad 20 firm, między innymi hotele, parki rozrywki i wypożyczalnie samochodów, w tym Universal Studios, Avis, Hilton czy IHG (właściciel między innymi hoteli InterContinental).

Dostępne są zarówno pojedyncze usługi turystyczne, takie jak nocleg, bilet wstępu do atrakcji, jak i całe pakiety, a także punkty w programach lojalnościowych uprawniające do kolejnych zniżek.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Biura Podróży
Startuje nowa południowoamerykańska trasa biura podróży Rainbow
Biura Podróży
Przycisk wart 157 milionów - projekt biura podróży Rainbow ze srebrem w konkursie
Biura Podróży
TOO: Ministerstwo zwleka z popowodziową pomocą dla branży turystycznej, to nieakceptowalne
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Biura Podróży
Join UP! Polska celebruje egzotykę – oferta zimowa
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni