Amerykańskie firmy kuszą rabatami

U.S. Travel Association kolejny raz organizuje wyprzedaż ofert wakacyjnych. W akcji udział biorą znane firmy turystyczne, które dają rabaty sięgające 50 procent

Publikacja: 08.05.2019 07:53

Amerykańskie firmy kuszą rabatami

Foto: dailygetaways.ustravel.org

U.S. Travel Association, amerykańska organizacja branżowa skupiająca ponad 1,2 tysiąca członków (podobna do PIT-u), w tym roku już dziesiąty raz startuje z programem Daily Getaways. W projekcie bierze udział ponad 20 firm, między innymi hotele, parki rozrywki i wypożyczalnie samochodów, w tym Universal Studios, Avis, Hilton czy IHG (właściciel między innymi hoteli InterContinental).

Dostępne są zarówno pojedyncze usługi turystyczne, takie jak nocleg, bilet wstępu do atrakcji, jak i całe pakiety, a także punkty w programach lojalnościowych uprawniające do kolejnych zniżek.

Czytaj też: „Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta”.

Wśród propozycji znajdują się oferty z najwyższej półki, na przykład trzy noclegi w pokoju typu suite w luksusowym hotelu Venetian w Las Vegas za 650 dolarów za dwie osoby czy pakiet obejmujący trzy noclegi za dwóch osób w hotelu Manadala Bay w Las Vegas z biletami wstępu na pokaz „Michael Jackson ONE by Cirque du Soleil”, kolacjami i masażem za 1,7 tysiąca dolarów (50 procent rabatu).

Sprzedaż wystartowała 6 maja, a zakończy się 4 czerwca. Przez ten okres każdego dnia będzie można wybierać z kilku propozycji. Przecenione oferty klienci mogą przeglądać na stronie internetowej dailygetaways.ustravel.org. Czas realizacji voucherów określa usługodawca, w niektórych wypadkach są one ważne do czerwca przyszłego roku (na przykład bilet wstępu do Universal Studios Hollywood za 149 dolarów od osoby).

Z okazji 10-lecia programu Daily Getaways U.S. Travel Association organizuje w tym roku loterię – każdy zakup to jeden los. Do wygrania dowolnie skomponowana wycieczka w wybrane miejsce w Stanach Zjednoczonych o wartości 10 tysięcy dolarów. W akcji mogą wziąć udział pełnoletni obywatele kraju.

U.S. Travel Association, amerykańska organizacja branżowa skupiająca ponad 1,2 tysiąca członków (podobna do PIT-u), w tym roku już dziesiąty raz startuje z programem Daily Getaways. W projekcie bierze udział ponad 20 firm, między innymi hotele, parki rozrywki i wypożyczalnie samochodów, w tym Universal Studios, Avis, Hilton czy IHG (właściciel między innymi hoteli InterContinental).

Dostępne są zarówno pojedyncze usługi turystyczne, takie jak nocleg, bilet wstępu do atrakcji, jak i całe pakiety, a także punkty w programach lojalnościowych uprawniające do kolejnych zniżek.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Rekordowe wyniki Rainbowa. Akcjonariusze odbiorą nawet 175 milionów złotych
Biura Podróży
Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce ma nowy, dziewięcioosobowy zarząd
Biura Podróży
Rząd będzie deregulował turystykę. Zielone światło dla projektu biur podróży
Biura Podróży
Wycieczki zorganizowane? Młodzi turyści lubią je bardziej niż starsi. "Widzą więcej"