U.S. Travel Association, amerykańska organizacja branżowa skupiająca ponad 1,2 tysiąca członków (podobna do PIT-u), w tym roku już dziesiąty raz startuje z programem Daily Getaways. W projekcie bierze udział ponad 20 firm, między innymi hotele, parki rozrywki i wypożyczalnie samochodów, w tym Universal Studios, Avis, Hilton czy IHG (właściciel między innymi hoteli InterContinental).
Dostępne są zarówno pojedyncze usługi turystyczne, takie jak nocleg, bilet wstępu do atrakcji, jak i całe pakiety, a także punkty w programach lojalnościowych uprawniające do kolejnych zniżek.
Czytaj też: „Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta”.
Wśród propozycji znajdują się oferty z najwyższej półki, na przykład trzy noclegi w pokoju typu suite w luksusowym hotelu Venetian w Las Vegas za 650 dolarów za dwie osoby czy pakiet obejmujący trzy noclegi za dwóch osób w hotelu Manadala Bay w Las Vegas z biletami wstępu na pokaz „Michael Jackson ONE by Cirque du Soleil”, kolacjami i masażem za 1,7 tysiąca dolarów (50 procent rabatu).
Sprzedaż wystartowała 6 maja, a zakończy się 4 czerwca. Przez ten okres każdego dnia będzie można wybierać z kilku propozycji. Przecenione oferty klienci mogą przeglądać na stronie internetowej dailygetaways.ustravel.org. Czas realizacji voucherów określa usługodawca, w niektórych wypadkach są one ważne do czerwca przyszłego roku (na przykład bilet wstępu do Universal Studios Hollywood za 149 dolarów od osoby).