TUI wprowadza nową markę

TUI Tours to nowa marka Grupy TUI, w ramach której touroperator będzie organizować wycieczki objazdowe. Na początek w ofercie znalazło się sto programów w 33 krajach

Publikacja: 07.06.2019 08:19

TUI wprowadza nową markę

Foto: Bloomberg

Główny nacisk touroperator kładzie na dalekie kraje – Kubę, Meksyk, Tajlandię, Kenię, Republikę Południowej Afryki i Wietnam. W ofercie pojawią się też objazdówki po Europie, konkretnie po Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Islandii, Irlandii, Anglii i Szkocji. Pod nową marką pierwsi klienci pojadą na zwiedzanie autokarami w sezonie zimowym 2019/20.

Zobacz też: „TUI ma pomysł na milion klientów”.

Ofertę na potrzeby nowej marki stworzy dział zajmujący się obsługą klientów w odwiedzanych miejscach – TUI Destination Experiences. – Program będzie przez cały czas rozbudowywany, w przyszłości znajdą się w nim też objazdówki wypożyczonym samochodem i wycieczki prywatne, organizowane dla pojedynczych osób. W perspektywie średnioterminowej programy obejmą 49 krajów – mówi szefowa działu zajmującego się dojazdem własnym, wycieczkami do miast i tworzonymi z pojedynczych usług, Nicole Sohnrey. Rynek wycieczek objazdowych wart jest 50 miliardów euro i rośnie od 2 do 4 procent rocznie.

Aby wyjazd się potwierdził, muszą zgłosić się co najmniej dwie osoby. Touroperator zapewnia, że wszystkie programy tworzone są zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i nastawione na dostarczanie niezwykłych przeżyć. Goście odwiedzą popularne zabytki jeszcze przed godzinami otwarcia, wezmą udział w lekcji chóru dziecięcego czy w projekcie realizowanym przez fundację TUI Care. Opiekę nad nimi przejmą przewodnicy, którzy ukończyli szkolenie w TUI Tours Academy, znający język danego kraju.

Czytaj też: „TUI testuje rezydenta na żądanie”.

Niezależnie od oferty TUI Tours klienci niemieckiego oddziału koncernu mogą wybierać spośród 800 programów objazdowych. Od sezonu zimowego 2019/20 TUI przeznaczy euro z każdej zarezerwowanej wycieczki na rzecz swojej fundacji, której celem jest stworzenie perspektyw zawodowych dla młodych ludzi, ochrona środowiska i zrównoważony rozwój miejsc turystycznych na całym świecie.

Biura Podróży
Join UP!: Koniec ofert dedykowanych. 41 hoteli wraca do wszystkich agentów
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Biura Podróży
TUI szuka ludzi do pracy. Ma tysiąc wakatów i propozycję pracy zdalnej
Biura Podróży
Anex: Kończymy z ofertami dedykowanymi. Każdy agent turystyczny tak samo ważny
Biura Podróży
Prezes Wakacje.pl: Naszym drogowskazem potrzeby klientów i zdrowy rynek
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Biura Podróży
Piotr Henicz, Itaka: Jesteśmy bliscy zakończenia współpracy z Wakacje.pl