Reklama
Rozwiń
Reklama

Exim Tours w nowoczesnej odsłonie internetowej

Biuro podróży Exim Tours unowocześnia stronę internetową. Serwis ma ułatwiać życie klientom i pozwalać wykorzystywać go do automatyzacji marketingu i integrowania z call center.

Publikacja: 17.06.2019 13:44

Exim Tours w nowoczesnej odsłonie internetowej

Foto: Materiały promocyjne

Nowa strona ma niezbędną dzisiaj cechę – jest responsywna, czyli dostosowuje się do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana. Dzięki temu o wiele łatwiej korzystać z niej na urządzeniach przenośnych (smartfon, tablet) – nie tylko przeglądać, ale także rezerwować wybrane usługi. – Poprawiliśmy prędkość strony i parametry wyszukiwania, wprowadziliśmy nowe funkcjonalności, dzięki którym klient po wybraniu oferty może sprawdzić rozkład lotów, porównać inne terminy, długości pobytu i ceny dla tego konkretnego wyjazdu bez konieczności przechodzenia na kolejne podstrony – opowiada Małgorzata Kozakowska, kierownik marketingu w Exim Tours.

– Za pomocą live chata użytkownik strony ma możliwość kontaktowania się z naszymi konsultantami. Dodatkowo każdy kto wyrazi zgodę będzie od nas dostawał powiadomienia, na przykład o promocjach, dobieranych na podstawie informacji, które na jego temat przechowuje przeglądarka internetowa, z której korzysta. Oczywiście klienci w każdej chwili mogą zapisać się też na newsletter a w trakcie dużych promocji za pomocą po-upa zostawić nam swoje dane i odznaczyć ofertę, którą chcieliby od nas dostać – wyjaśnia.

Dodanie narzędzi analitycznych pozwoliło rozszerzyć wiedzę touroperatora o ruchu na stronie. – Między innymi wiemy, jakie są źródła wizyt, jakie kanały nam konwertują, wiemy więcej o zachowaniach zakupowych użytkowników – jak to wygląda na etapie realizacji transakcji i jaka jest skuteczność sprzedaży. To pozwala nam precyzyjnie stwierdzić, które kampanie reklamowe są skuteczne i ilu klientów dzięki każdej pozyskaliśmy oraz jaka była nominalnie sprzedaż. Dane można analizować, zestawiać i porównywać – mówi Kozakowska.

Touroperator integruje też stronę z systemem do automatyzacji marketingu. Część funkcjonalności takich jak live chat, web push, zapisy na newsletter i wysyłanie maili wdrożył właśnie dzięki niemu. – Możemy automatycznie reagować na zachowanie lub zmianę profilu zidentyfikowanych osób w bazie klientów. Na razie używamy prostych działań, jak automatyczne powiadomienia, ale w niedalekiej przyszłości będziemy realizować w pełni automatyczne, złożone kampanie marketingowe, maile dynamiczne jeden do jednego, czyli inteligentny retargeting, dopasowany do zainteresowań klienta – wyjaśnia Kozakowska.

– Dla przykładu, wiele firm wysyła klasyczne maile do swoich klientów, nie badając ich potrzeb. A my będziemy tworzyć maile, które będą odpowiedzią na to, czego klient poszukiwał na naszej stronie. Mając wiedzę o danych transakcyjnych będziemy oferowali wycieczki do miejsc powiązanych z poprzednio zakupionymi wyjazdami. Na tej samej zasadzie wdrożymy spersonalizowaną stronę internetową. Również dział call center będzie mógł wykorzystać informacje o kontakcie z systemu, by skuteczniej prowadzić rozmowy sprzedażowe – opowiada Kozakowska.

Reklama
Reklama

Jak dodaje, Exim zamyka obecnie drugi etap prac nad stroną i rozpoczyna kolejny – będzie oddawał do użytku kolejne filtry, ułatwiające precyzyjne wyszukiwanie. – Wyróżnimy również sezony (zimowy i letni), pokażemy aktualną ofertę promocyjną dla danego kierunku czy też dla grupy produktów, aby klient łatwiej mógł się odnaleźć w całej masie propozycji. Poinformujemy, ile osób przegląda tę samą ofertę i ile jeszcze zostało wolnych miejsc w danym hotelu. Zarekomendujemy inne, podobne obiekty. Wierzę, że w przyszłości uda nam się zrobić kiosk z wycieczkami fakultatywnymi – mówi Małgorzata Kozakowska.

Touroperator pracuje również nad nową strefą klienta, nowym widokiem wyszukiwarki biletów lotniczych i nad rozkładem lotów., a także dodaje opisy w sekcji „nasze kierunki”, w której planuje wprowadzić blogi.

Rozwiązania informatyczne Exim zlecił zewnętrznym firmom. – Wymaga to trochę czasu, ale konsekwentnie będziemy wdrażać kolejne narzędzia i nowości dla naszych klientów – zapewnia Kozakowska.

Nowa strona ma niezbędną dzisiaj cechę – jest responsywna, czyli dostosowuje się do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana. Dzięki temu o wiele łatwiej korzystać z niej na urządzeniach przenośnych (smartfon, tablet) – nie tylko przeglądać, ale także rezerwować wybrane usługi. – Poprawiliśmy prędkość strony i parametry wyszukiwania, wprowadziliśmy nowe funkcjonalności, dzięki którym klient po wybraniu oferty może sprawdzić rozkład lotów, porównać inne terminy, długości pobytu i ceny dla tego konkretnego wyjazdu bez konieczności przechodzenia na kolejne podstrony – opowiada Małgorzata Kozakowska, kierownik marketingu w Exim Tours.

Pozostało jeszcze 83% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biura Podróży
Rainbow zabrał mamy zastępcze na tygodniowe wakacje do Tunezji
Biura Podróży
Europejskie biura podróży ostrzegają przed zniszczeniem rynku wyjazdów zorganizowanych
Biura Podróży
Rainbow wystartował z Katowic do Akaby. Za tydzień pierwszy rejs do Cartageny
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biura Podróży
Nekera otworzy sezon narciarski w Austrii, a zakończy na Słowacji
Reklama
Reklama