Grupa eSky wchodzi do Afryki

W lipcu internetowy agent turystyczny eSky udostępnił swoje usługi na pierwszym afrykańskim rynku – w Republice Południowej Afryki

Publikacja: 09.07.2019 14:14

Grupa eSky wchodzi do Afryki

Foto: eSKY.pl

Wejście na kontynent afrykański to kolejny milowy krok w rozwoju grupy – czytamy w komunikacie firmy. Jak podaje eSky, potencjał południowoafrykańskiego rynku szacowany jest na około 800 tysięcy miejsc miesięcznie w lotach do i z kraju. RPA zamieszkuje 50 milionów ludzi, a turystyka jest jedną z najważniejszych gałęzi jej gospodarki (drugiej co do wielkości w Afryce).

– Republika Południowej Afryki jest solidnym rynkiem, z rosnącym popytem na rozwiązania turystyczne online – mówi dyrektor ds. globalnej ekspansji w Grupie eSky Marius Turbatu, cytowany w komunikacie. I dodaje, że wiele czynników sprzyja prowadzeniu biznesu w tym kraju.

– Mam na myśli możliwość porozumiewania się w języku angielskim, tę samą, co w Europie Wschodniej, strefę czasową, a także rosnącą popularność rozwiązań mobilnych. Według Euromonitora aż 75 procent użytkowników sieci w RPA wyszukuje i rezerwuje podróże na urządzeniach mobilnych. Umożliwia to nam wprowadzenie pełnej oferty lotów i hoteli na bardzo atrakcyjnych warunkach – wyjaśnia Marius Turbatu.

Firma zapowiada, że w drugim kwartale roku uruchomi lokalne serwisy także w Szwajcarii, Belgii i Holandii.

Czytaj też: „Więcej eSkya w Europie i Amerykach”.

W eSkyu można kupić bilety lotnicze 950 przewoźników, noclegi w 1,3 miliona hoteli i apartamentów, ubezpieczenie podróżne, a także wynająć samochód. Założona w 2004 roku w Polsce firma działa obecnie w prawie 50 krajach.

Wejście na kontynent afrykański to kolejny milowy krok w rozwoju grupy – czytamy w komunikacie firmy. Jak podaje eSky, potencjał południowoafrykańskiego rynku szacowany jest na około 800 tysięcy miejsc miesięcznie w lotach do i z kraju. RPA zamieszkuje 50 milionów ludzi, a turystyka jest jedną z najważniejszych gałęzi jej gospodarki (drugiej co do wielkości w Afryce).

– Republika Południowej Afryki jest solidnym rynkiem, z rosnącym popytem na rozwiązania turystyczne online – mówi dyrektor ds. globalnej ekspansji w Grupie eSky Marius Turbatu, cytowany w komunikacie. I dodaje, że wiele czynników sprzyja prowadzeniu biznesu w tym kraju.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Rekordowe wyniki Rainbowa. Akcjonariusze odbiorą nawet 175 milionów złotych
Biura Podróży
Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce ma nowy, dziewięcioosobowy zarząd
Biura Podróży
Rząd będzie deregulował turystykę. Zielone światło dla projektu biur podróży
Biura Podróży
Wycieczki zorganizowane? Młodzi turyści lubią je bardziej niż starsi. "Widzą więcej"