Wejście na kontynent afrykański to kolejny milowy krok w rozwoju grupy – czytamy w komunikacie firmy. Jak podaje eSky, potencjał południowoafrykańskiego rynku szacowany jest na około 800 tysięcy miejsc miesięcznie w lotach do i z kraju. RPA zamieszkuje 50 milionów ludzi, a turystyka jest jedną z najważniejszych gałęzi jej gospodarki (drugiej co do wielkości w Afryce).
– Republika Południowej Afryki jest solidnym rynkiem, z rosnącym popytem na rozwiązania turystyczne online – mówi dyrektor ds. globalnej ekspansji w Grupie eSky Marius Turbatu, cytowany w komunikacie. I dodaje, że wiele czynników sprzyja prowadzeniu biznesu w tym kraju.
– Mam na myśli możliwość porozumiewania się w języku angielskim, tę samą, co w Europie Wschodniej, strefę czasową, a także rosnącą popularność rozwiązań mobilnych. Według Euromonitora aż 75 procent użytkowników sieci w RPA wyszukuje i rezerwuje podróże na urządzeniach mobilnych. Umożliwia to nam wprowadzenie pełnej oferty lotów i hoteli na bardzo atrakcyjnych warunkach – wyjaśnia Marius Turbatu.
Firma zapowiada, że w drugim kwartale roku uruchomi lokalne serwisy także w Szwajcarii, Belgii i Holandii.
Czytaj też: „Więcej eSkya w Europie i Amerykach”.