Grupa eSky wchodzi do Afryki

W lipcu internetowy agent turystyczny eSky udostępnił swoje usługi na pierwszym afrykańskim rynku – w Republice Południowej Afryki

Publikacja: 09.07.2019 14:14

Grupa eSky wchodzi do Afryki

Foto: eSKY.pl

Wejście na kontynent afrykański to kolejny milowy krok w rozwoju grupy – czytamy w komunikacie firmy. Jak podaje eSky, potencjał południowoafrykańskiego rynku szacowany jest na około 800 tysięcy miejsc miesięcznie w lotach do i z kraju. RPA zamieszkuje 50 milionów ludzi, a turystyka jest jedną z najważniejszych gałęzi jej gospodarki (drugiej co do wielkości w Afryce).

– Republika Południowej Afryki jest solidnym rynkiem, z rosnącym popytem na rozwiązania turystyczne online – mówi dyrektor ds. globalnej ekspansji w Grupie eSky Marius Turbatu, cytowany w komunikacie. I dodaje, że wiele czynników sprzyja prowadzeniu biznesu w tym kraju.

– Mam na myśli możliwość porozumiewania się w języku angielskim, tę samą, co w Europie Wschodniej, strefę czasową, a także rosnącą popularność rozwiązań mobilnych. Według Euromonitora aż 75 procent użytkowników sieci w RPA wyszukuje i rezerwuje podróże na urządzeniach mobilnych. Umożliwia to nam wprowadzenie pełnej oferty lotów i hoteli na bardzo atrakcyjnych warunkach – wyjaśnia Marius Turbatu.

Firma zapowiada, że w drugim kwartale roku uruchomi lokalne serwisy także w Szwajcarii, Belgii i Holandii.

Czytaj też: „Więcej eSkya w Europie i Amerykach”.

W eSkyu można kupić bilety lotnicze 950 przewoźników, noclegi w 1,3 miliona hoteli i apartamentów, ubezpieczenie podróżne, a także wynająć samochód. Założona w 2004 roku w Polsce firma działa obecnie w prawie 50 krajach.

Wejście na kontynent afrykański to kolejny milowy krok w rozwoju grupy – czytamy w komunikacie firmy. Jak podaje eSky, potencjał południowoafrykańskiego rynku szacowany jest na około 800 tysięcy miejsc miesięcznie w lotach do i z kraju. RPA zamieszkuje 50 milionów ludzi, a turystyka jest jedną z najważniejszych gałęzi jej gospodarki (drugiej co do wielkości w Afryce).

– Republika Południowej Afryki jest solidnym rynkiem, z rosnącym popytem na rozwiązania turystyczne online – mówi dyrektor ds. globalnej ekspansji w Grupie eSky Marius Turbatu, cytowany w komunikacie. I dodaje, że wiele czynników sprzyja prowadzeniu biznesu w tym kraju.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Majówka 2025 - Egipt przegonił Turcję. Cena nieznacznie wyższa
Biura Podróży
Niewielka podwyżka ceny wakacji zapewniła Turcji nowy rekord. Grecja też nie odpuszcza
Biura Podróży
Wirtualna Polska przejęła portale turystyczne Grupy Invia. Na ich czele wiceprezes
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Biura Podróży
Itaka ma własną markę lotniczą - Air 001. „Nie boimy się wyzwań, jesteśmy jak James Bond”