Jak donosi portal FVW, szefem HC Reisen jest Vinzenz Greger. Nową działalność postrzega jako uzupełnienie sprzedaży wycieczek prowadzonej na zasadach agencyjnych. Organizator ma być, tak jak macierzysty portal, „przedsiębiorstwem przyjaznym urlopowiczom” i kłaść największy nacisk na jakość usług i korzystne warunki podróżowania.

Partnerem biura w organizacji wyjazdów jest agencja zajmująca się zarządzaniem kierunkami turystycznymi MTS z oddziałami w najważniejszych regionach świata, która współpracuje z wieloma touroperatorami. Greger zapowiada, że nie będzie konkurował z nimi w nieuczciwy sposób, dopasowując ceny przy podobnych ofertach, by w ten sposób zdobyć klientów.

Zobacz też: „HolidayCheck: Najpierw plaża, potem hotel”.

Na razie prezes nie wypowiada się na temat planowanej liczby klientów. W tym roku chce ugruntować pozycję biura, stworzyć struktury działania i wprowadzać do oferty kolejne kierunki. Klientów na większą skalę zamierza zacząć zdobywać w przyszłym roku. Oferty HC Reisen będą sprzedawane przez własny portal – w 2018 roku jego przychód wyniósł miliard euro.