Wprowadzamy „zupełnie nowe umowy agencyjne” – ogłosiło biuro podróży Ecco Holiday. O co chodzi?
– Jesteśmy zwolennikiem przejrzystych warunków współpracy – mówi cytowana w komunikacie kierowniczka sieci sprzedaży tego touroperatora Katarzyna Turkiewicz. – Pewne zapisy w umowach były związane z produktem czarterowym, którego od tego sezonu nie mamy. Dzięki temu mogliśmy wprowadzić wiele istotnych zmian, które sygnalizowała nam sieć sprzedaży.
Czytaj też: „Karolina Warzybok prezesem Ecco Holiday”.
Najważniejszą z nich jest naliczanie prowizji od całości wartości imprezy, bez wyłączenia opłat lotniskowych. Podniesione zostały też prowizje podstawowe – dodaje rzeczniczka biura Aleksandra Olechnowicz.
Touroperator zapewnia też, że oferuje „realne i osiągalne” progi prowizyjne. Skąd ta zmiana? Agenci skarżyli się na progi… u innych organizatorów.