Magda Plutecka odeszła z Neckermanna w kwietniu, a dzisiaj rozpoczęła pracę w Sun & Funie. Ma jako menedżer w zespole kierowanym przez Natalię Knap, marketingu i e-commerce’u, podobny zakres obowiązków, jaki miała w poprzedniej firmie. Odpowiada za komunikację, działania wizerunkowe i obecność S&F w mediach społecznościowych.
– Wracam do pracy po dłuższym urlopie wypoczęta i pełna energii. Mimo że miałam inne propozycje, wybrałam turystykę, bo to jest mój żywioł – deklaruje Plutecka. – Cieszę się z postawionych przede mną zadań i wierzę, że moje doświadczenie będzie pomocne w rozwoju firmy.
Czytaj też: „Sun & Fun – najpierw stabilność i jakość, potem ilość”.
– Cieszymy się, że Magda wesprze nas swoim doświadczeniem – mówi dyrektor Sun & Funa Samir Hamouda. – Nasza firma się rozwija i w związku z tym chcielibyśmy więcej na swój temat komunikować. Dotąd o Sun & Funie mówiło się za mało. Rozbudowujemy też dział marketingu i potrzebujemy doświadczonych menedżerów. Są tam już trzy osoby, a zatrudnimy jeszcze jedną lub dwie – dodaje.
Magda Plutecka pracę zawodową w turystyce zaczynała w 2003 roku w Neckermannie. Ostatnio brała tam udział w przygotowywaniu kampanii reklamowych i współpracą z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Współorganizowała akcje specjalne, wydarzenia, konferencje, w tym ze słynnym skoczkiem narciarskim Adamem Małyszem.