W komunikacie Grupa eSky przypomina również, że od początku roku weszła na 15 nowych rynków, w tym pierwszy w Afryce (Republika Południowej Afryki) oraz Australii i Oceanii (Nowa Zelandia). Z jednego z tych rynków pochodziła co piąta rezerwacja w serwisach eSkya.
Zobacz: „Grupa eSky wchodzi do Afryki”.
– Kolejny rok z rzędu możemy pochwalić się rewelacyjnymi wynikami – mówi wiceprezes Grupy eSky Łukasz Neska, cytowany w komunikacie. – W pierwszym półroczu grupa uzyskała prawie 1,2 miliarda złotych ze sprzedaży na wszystkich 50 rynkach, na których działa, z czego 142 miliony to przychody netto. W ubiegłym roku sprzedaż w pierwszych sześciu miesiącach przekroczyła 650 milionów, a przychody netto 82 miliony, tak więc w obu wypadkach dynamika znacząco przekracza 70 procent – wylicza Neska.
Czytaj: „eSky rośnie dwucyfrowo”.
Jak dodaje, Grupa eSky stawia na dwutorowy rozwój – z jednej strony dynamiczną ekspansję, z drugiej rozwijanie oferty dla użytkowników.