Agenci już go dostali, teraz firma rozsyła katalog do stałych klientów. Głównym kryterium, według którego zamieszczono w nim poszczególne hotele jest ich podział na segmenty. Dopiero w ich ramach obowiązuje popularny klucz prezentowania oferty według kierunków.
Te segmenty to: top 20 hoteli premium – pięciogwiazdkowych hoteli z rozbudowaną infrastrukturą (baseny, spa, siłownie, liczne bary), top 30 hoteli dla rodzin – hotele z infrastrukturą uwzględniającą potrzeby całej rodziny (baseny z brodzikami, zjeżdżalnie, place zabaw, pokoje rodzinne) i z animacyjnym Klubem Delfinki, top 30 hoteli we dwoje – miejskie hotele z rozrywkami w okolicy lub romantyczne resorty i top 30 hoteli escape, czyli aparthoteli i willi „na kameralne wakacje z dala od obleganych szlaków turystycznych, za to blisko prawdziwego smaku Grecji”.
W katalogu – zwanym z tego powodu przez Grecosa megalogiem – znalazły się też najważniejsze informacje o firmie i jej zespole, 100-stronicowy przewodnik po 20 greckich kierunkach z opisami wycieczek fakultatywnych, wykaz kolejnych 100 hoteli, które nie mieściły się w czterech podstawowych kategoriach, „spośród których każdy znajdzie idealny na wielkie greckie wakacje”, praktyczne informacje pomocne przed podróżą i w czasie pobytu, a także magazyn „Siga-siga”, który zawiera opisy plaż i obserwacje Greków i Polaków na temat Grecji. Magazyn można z katalogu wyrwać i zabrać w podróż.
– Nasze hotele prezentujemy pogrupowane pod kątem rekomendacji dla poszczególnych grup klientów, a nie tylko ze względu na miejsce, w którym się znajdują – wyjaśnia dyrektor marketingu Grecosa Bogna Jaśkowiak, cytowana w komunikacie. – Wiemy, że część naszych klientów czeka na coroczną przesyłkę od nas, żeby móc cieszyć się lekturą katalogu. Uwzględniamy ich potrzeby i sugestie, którymi dzielą się z nami w mediach społecznościowych, ale pytamy ich o zdanie także w ankietach i badaniach. Zebrane opinie zasugerowały nam takie właśnie podejście do prezentowania hoteli.
Nowością w magalogu są również kody, dzięki którym można przenieść na smartfon lub tablet treści, które wzbudzą zainteresowanie czytelnika. Dzięki kodom łatwiejsze jest również uzyskanie oferty dotyczącej konkretnego rodzaju hoteli.