Czy twoja firma jest gotowa na agentów?

Travel Trade Ready to nowa strona internetowa, na której firmy chcące sprzedawać usługi turystyczne przez agentów mogą sprawdzić, czy dobrze przygotowały się do współpracy.

Publikacja: 28.01.2020 01:13

Czy twoja firma jest gotowa na agentów?

Foto: Fot. Bloobmberg

Przedsiębiorstwa, które tworzą oferty turystyczne i chcą je sprzedawać przez pośredników, mogą sprawdzić, czy spełniają warunki handlowe obowiązujące w branży. Pomoże im w tym nowo utworzona platforma Travel Trade Ready – donosi brytyjski portal branżowy Travel Weekly.

Odpowiadając na 11 pytań, między innymi o typ firm, z którymi chcą podjąć współpracę, rodzaj produktu, jakim dysponują i wysokość prowizji, jaką mogą zapłacić, początkujący w branży przedsiębiorcy dowiedzą się, czy mają szansę pozyskać partnerów.

CZYTAJ TEŻ: Internet to algorytm, a agent turystyczny to doświadczenie

Twórcy Travel Trade Ready chcą pomóc agentom i zaoszczędzić ich czas, który ci tracą na rozmowy z potencjalnymi współpracownikami nierozumiejącymi ich potrzeb. Na stronie pojawiły się też materiały marketingowe, można również skorzystać ze wsparcia biznesowego doświadczonych touroperatorów.

– To strasznie frustrujące spotykać się z firmami, które nie wiedzą, co to znaczy być przygotowanym do pracy z branżą turystyczną – mówi twórca serwisu Mike Newman. Prezes brytyjskiego stowarzyszenia UK Inbound, zrzeszającego organizatorów turystyki przyjazdowej, Joss Croft, dodaje: – Na Travel Trade Ready zainteresowani spotykają się tylko z przedsiębiorcami przygotowanymi do pracy z profesjonalistami z branży turystycznej, dlatego późniejsze rozmowy bezpośrednie staną się dużo łatwiejsze i bardziej efektywne.

Przedsiębiorstwa, które tworzą oferty turystyczne i chcą je sprzedawać przez pośredników, mogą sprawdzić, czy spełniają warunki handlowe obowiązujące w branży. Pomoże im w tym nowo utworzona platforma Travel Trade Ready – donosi brytyjski portal branżowy Travel Weekly.

Odpowiadając na 11 pytań, między innymi o typ firm, z którymi chcą podjąć współpracę, rodzaj produktu, jakim dysponują i wysokość prowizji, jaką mogą zapłacić, początkujący w branży przedsiębiorcy dowiedzą się, czy mają szansę pozyskać partnerów.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Rośnie sprzedaż w biurach podróży. To dobra wiadomość. A jaka jest zła?
Biura Podróży
Itaka szkoliła sprzedawców w Abu Zabi. Ujawniła, jakie ma dwie nowości na zimę
Biura Podróży
Startuje Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych
Biura Podróży
Siła złotego i tanie paliwo wyhamowały wzrost cen wakacji. Ale jeden kierunek nie przestaje drożeć