Przedsiębiorstwa, które tworzą oferty turystyczne i chcą je sprzedawać przez pośredników, mogą sprawdzić, czy spełniają warunki handlowe obowiązujące w branży. Pomoże im w tym nowo utworzona platforma Travel Trade Ready – donosi brytyjski portal branżowy Travel Weekly.
Odpowiadając na 11 pytań, między innymi o typ firm, z którymi chcą podjąć współpracę, rodzaj produktu, jakim dysponują i wysokość prowizji, jaką mogą zapłacić, początkujący w branży przedsiębiorcy dowiedzą się, czy mają szansę pozyskać partnerów.
CZYTAJ TEŻ: Internet to algorytm, a agent turystyczny to doświadczenie
Twórcy Travel Trade Ready chcą pomóc agentom i zaoszczędzić ich czas, który ci tracą na rozmowy z potencjalnymi współpracownikami nierozumiejącymi ich potrzeb. Na stronie pojawiły się też materiały marketingowe, można również skorzystać ze wsparcia biznesowego doświadczonych touroperatorów.
– To strasznie frustrujące spotykać się z firmami, które nie wiedzą, co to znaczy być przygotowanym do pracy z branżą turystyczną – mówi twórca serwisu Mike Newman. Prezes brytyjskiego stowarzyszenia UK Inbound, zrzeszającego organizatorów turystyki przyjazdowej, Joss Croft, dodaje: – Na Travel Trade Ready zainteresowani spotykają się tylko z przedsiębiorcami przygotowanymi do pracy z profesjonalistami z branży turystycznej, dlatego późniejsze rozmowy bezpośrednie staną się dużo łatwiejsze i bardziej efektywne.