Magda Plutecka opuszcza Neckermanna

Biuro podróży Neckermann zrezygnowało z utrzymywania etatu rzecznika prasowego. Z firmy odeszła wieloletnia rzeczniczka tego touroperatora Magda Plutecka

Publikacja: 02.04.2019 11:42

Magda Plutecka była pomysłodawcą podjęcia przez Neckermanna współpracy z Adamem Małyszem

Magda Plutecka była pomysłodawcą podjęcia przez Neckermanna współpracy z Adamem Małyszem

Foto: Filip Frydrykiewicz

Plutecka pracowała w Neckermannie od 2003 roku. Przyszła do tej firmy po studiach w Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończyła geografię ze specjalnością turystyka (wcześniej pracowała na uczelni, a nawet prowadziła własną pizzerię). Później jeszcze ukończyła podyplomowe studia z public relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

W Neckermannie zajmowała się public relations, marketingiem, komunikacją wewnątrz firmy, obecnością Neckermanna w mediach społecznościowych. Brała udział w planowaniu i tworzeniu kampanii reklamowych biura podróży, współpracą z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Pozyskiwała partnerów biznesowych do wspólnych akcji i kampanii, współorganizowała akcje specjalne, wydarzenia, konferencje. Była twarzą tej firmy często reprezentując ją w mediach.

Jak podkreśla, cały czas się rozwijała, brała udział w szkoleniach i międzynarodowych spotkaniach koncernu. Do największych swoich zawodowych sukcesów zalicza współpracę z Adamem Małyszem w popularyzowaniu wyjazdów z Neckermannem na narty. Małysz trzykrotnie był gościem imprez organizowanych na otwarcie sezonu narciarskiego w Neckermannie. Szerokim echem odbiła się też akcja sponsorowania przez biuro podróży musicalu „Mamma Mia”, wystawionego przez warszawski teatr Roma. Spektakl zebrał znakomite recenzje.

– W Neckermannie pracowałam ze znakomitym, zgranym zespołem, bardzo dobrze będę to wspominać – deklaruje Plutecka.

Co dalej? – Rozważam wiele propozycji. PR to dziedzina, w której można się realizować w różnych branżach, chociaż oczywiście turystyka jest mi najbliższa i kocham podróżowanie. Na razie jednak chciałabym skorzystać z wiosny – mówi.

ZOBACZ TEŻ: „Neckermann odkrywa się przed agentami turystycznymi”.

– Rozstanie z Magdą to wynik optymalizacji procesów wewnątrz firmy – wyjaśnia prezes Neckermanna Maciej Nykiel. Z tego co wiem, żaden touroperator, nawet największy nie zatrudnia etatowego rzecznika prasowego. Takie funkcje wykonują osoby mające inne obowiązki w firmach. Tak będzie i u nas. Obowiązki rzecznika Neckermanna biorę na siebie, a w razie mojej nieobecności zastępować mnie będzie dyrektor handlowy Artur Rezner. Zapewniam, że jakość kontaktów z mediami i przepływ informacji nie ucierpią na tej zmianie.

CZYTAJ TEŻ: Magda Plutecka na pokładzie Sun & Funa

Plutecka pracowała w Neckermannie od 2003 roku. Przyszła do tej firmy po studiach w Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończyła geografię ze specjalnością turystyka (wcześniej pracowała na uczelni, a nawet prowadziła własną pizzerię). Później jeszcze ukończyła podyplomowe studia z public relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

W Neckermannie zajmowała się public relations, marketingiem, komunikacją wewnątrz firmy, obecnością Neckermanna w mediach społecznościowych. Brała udział w planowaniu i tworzeniu kampanii reklamowych biura podróży, współpracą z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Pozyskiwała partnerów biznesowych do wspólnych akcji i kampanii, współorganizowała akcje specjalne, wydarzenia, konferencje. Była twarzą tej firmy często reprezentując ją w mediach.

Biura Podróży
Czerwińska: Turystyka dziecięca, czyli bicie głową w mur obojętności urzędniczej
Biura Podróży
Dertour Group przejmuje firmę Anixe. „Strategiczna inwestycja w technologie”
Biura Podróży
Raport Polskiej Izby Turystyki z wakacji: Będzie kolejny rekord w biurach podróży
Biura Podróży
Polska platforma turystyczna eSky.pl kupiła znaną brytyjską markę Thomas Cook
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Biura Podróży
Exim Tours rozpoczął sprzedaż przyszłorocznych wakacji. Liczy na 320 tysięcy klientów
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki