Marka hoteli lti znika z rynku

Do pierwszego kwartału 2022 roku nazwa lti, pod którą działała 18 hoteli należących do biura podróży DER Touristik, zniknie z rynku. Obiekty będą włączone do sieci Sentido, którą koncern odkupił od syndyka masy upadłości Thomasa Cooka.

Publikacja: 04.05.2020 07:18

Marka hoteli lti znika z rynku

Foto: Fot. lti hotels / Facebook

DER Touristik łączy sieci hotelowe lti i Sentido – donosi firma w informacji prasowej. Choć nazwa lti przestanie istnieć, to przesłanie marki, zgodnie z którym hotele lti pozwalają „wypocząć wszystkim zmysłom”, zostanie utrzymane. Pięć płatków, które je symbolizują, pojawi się w nowym logo obok nazwy Sentido.

ZOBACZ TAKŻE: DER Touristik przejmuje dwie marki Thomasa Cooka

Proces łączenia już się rozpoczął. Koncern informuje, że latem tego roku w sieci Sentido działać będzie około 20 obiektów, z których większość już wcześniej była związana z marką. Wśród nich znajdą się trzy nowe hotele, w tym obiekt na Maderze, który DER Touristik kupił w styczniu tego roku, Pearl Beach na Kos i Asterias Beach na Rodos (do tej pory należący do sieci lti). Firma prowadzi dalsze rozmowy o współpracy z pozostałymi obiektami, które należały do Sentido w czasach Thomasa Cooka, a było ich wtedy 48.

Koncern zdecydował się na połączenie marek po analizie ich wartości, grup docelowych, pozycjonowania i charakteru. Okazało się, że lti ma lepszą unikatową propozycję sprzedaży (z angielskiego unique selling point – USP), natomiast Sentido jest lepiej rozpoznawany przez klientów i agentów. – Zabieramy to, co najlepsze z dwóch marek: silną znajomość Sentido i silne USP lti – mówi prezes DER Touristik Hotels & Resorts Christian Grage.

Wśród propozycji marki lti znajdują się między innymi wyjątkowe kategorie pokojów, takie jak fitness ze sprzętem treningowym czy ciekawie urządzone, wyposażone w duże szafy, do wnętrza których można wejść. W przyszłości w każdym hotelu Sentido pojawią się restauracje z kuchnią typową dla danego regionu.

CZYTAJ TEŻ: DER Touristik kupił ośrodek wypoczynkowy na Maderze

DER Touristik Hotels & Resorts to spółka Grupy DER Touristik, do której należą lub są przez nią zarządzane hotele działające pod markami Sentido, lti, Calimera, PrimaSol, COOEE i Playitas.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce ma nowy, dziewięcioosobowy zarząd
Biura Podróży
Rząd będzie deregulował turystykę. Zielone światło dla projektu biur podróży
Biura Podróży
Wycieczki zorganizowane? Młodzi turyści lubią je bardziej niż starsi. "Widzą więcej"
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biura Podróży
Ceny wakacji w Grecji, Turcji i Bułgarii wspięły się na nowe szczyty