Marka hoteli lti znika z rynku

Do pierwszego kwartału 2022 roku nazwa lti, pod którą działała 18 hoteli należących do biura podróży DER Touristik, zniknie z rynku. Obiekty będą włączone do sieci Sentido, którą koncern odkupił od syndyka masy upadłości Thomasa Cooka.

Publikacja: 04.05.2020 07:18

Marka hoteli lti znika z rynku

Foto: Fot. lti hotels / Facebook

DER Touristik łączy sieci hotelowe lti i Sentido – donosi firma w informacji prasowej. Choć nazwa lti przestanie istnieć, to przesłanie marki, zgodnie z którym hotele lti pozwalają „wypocząć wszystkim zmysłom”, zostanie utrzymane. Pięć płatków, które je symbolizują, pojawi się w nowym logo obok nazwy Sentido.

ZOBACZ TAKŻE: DER Touristik przejmuje dwie marki Thomasa Cooka

Proces łączenia już się rozpoczął. Koncern informuje, że latem tego roku w sieci Sentido działać będzie około 20 obiektów, z których większość już wcześniej była związana z marką. Wśród nich znajdą się trzy nowe hotele, w tym obiekt na Maderze, który DER Touristik kupił w styczniu tego roku, Pearl Beach na Kos i Asterias Beach na Rodos (do tej pory należący do sieci lti). Firma prowadzi dalsze rozmowy o współpracy z pozostałymi obiektami, które należały do Sentido w czasach Thomasa Cooka, a było ich wtedy 48.

Koncern zdecydował się na połączenie marek po analizie ich wartości, grup docelowych, pozycjonowania i charakteru. Okazało się, że lti ma lepszą unikatową propozycję sprzedaży (z angielskiego unique selling point – USP), natomiast Sentido jest lepiej rozpoznawany przez klientów i agentów. – Zabieramy to, co najlepsze z dwóch marek: silną znajomość Sentido i silne USP lti – mówi prezes DER Touristik Hotels & Resorts Christian Grage.

Wśród propozycji marki lti znajdują się między innymi wyjątkowe kategorie pokojów, takie jak fitness ze sprzętem treningowym czy ciekawie urządzone, wyposażone w duże szafy, do wnętrza których można wejść. W przyszłości w każdym hotelu Sentido pojawią się restauracje z kuchnią typową dla danego regionu.

CZYTAJ TEŻ: DER Touristik kupił ośrodek wypoczynkowy na Maderze

DER Touristik Hotels & Resorts to spółka Grupy DER Touristik, do której należą lub są przez nią zarządzane hotele działające pod markami Sentido, lti, Calimera, PrimaSol, COOEE i Playitas.

DER Touristik łączy sieci hotelowe lti i Sentido – donosi firma w informacji prasowej. Choć nazwa lti przestanie istnieć, to przesłanie marki, zgodnie z którym hotele lti pozwalają „wypocząć wszystkim zmysłom”, zostanie utrzymane. Pięć płatków, które je symbolizują, pojawi się w nowym logo obok nazwy Sentido.

ZOBACZ TAKŻE: DER Touristik przejmuje dwie marki Thomasa Cooka

Pozostało 82% artykułu
Biura Podróży
Mistrzyni olimpijska ambasadorką turystyki aktwnej w Itace
Biura Podróży
Rekordowa sprzedaż eSky. „Zawdzięczamy ją pakietom dynamicznym”
Biura Podróży
Z Eximem na Tahiti i Bora Bora – nowość w ofercie touroperatora
Biura Podróży
Spór Itaki z Wakacje.pl: Kiedy integracja systemów rezerwacyjnych?
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Biura Podróży
Traveldata: Tańsze hotele na wakacje? Najwięcej ma ich Rainbow