DER Touristik inwestuje w hotele Aldiana

Niemiecki koncern kupił 50 procent udziałów w sieci hoteli klubowych Aldiana.

Publikacja: 15.07.2020 07:34

DER Touristik inwestuje w hotele Aldiana

Foto: Fot. aldiana.com

DER Touristik podpisał umowę na zakup 50 procent udziałów w firmie Aldiana Holding będącej touroperatorem i właścicielem hoteli klubowych o tej samej nazwie – informuje koncern w doniesieniu prasowym. Pozostałe 50 procent pozostanie w rękach obecnego właściciela LMEY Investments ze Szwajcarii.

– Aldiana idealnie pasuje do naszej oferty, ponieważ chcemy rosnąć też w segmencie wakacji klubowych – mówi prezes Grupy DER Touristik Sören Hartmann. – Aldiana świetnie uzupełni naszą markę hotelową Sentido z obiektami o standardzie 4 i 5 gwiazdek i kluby rodzinne Calimera z hotelami kategorii 3 i 4 gwiazdek. Aldiana będzie się dalej rozwijać, deweloper LMEY i DER Touristik ze swoją silną siecią sprzedaży tworzą ku temu idealne warunki – dodaje prezes. Teraz firmy czekają na zgodę urzędów antymonopolowych.

CZYTAJ TEŻ: DER Touristik kupuje sieć salonów sprzedaży

DER Touristik obsługuje rocznie 8,4 miliona klientów, którzy wyjeżdżają na wakacje organizowane przez touroperatorów należących do grupy do 179 krajów świata. Firma działa na 16 rynkach, w tym w Polsce (Exim Tours i Dertour) i zatrudnia 10,1 tysiąca osób. W 2019 roku jej obroty wyniosły 6,5 miliarda euro.

Aldiana to touroperator i właściciel sieci hoteli klubowych, do którego należy 10 obiektów w Grecji, we Włoszech, w Austrii, Hiszpanii, Tunezji i na Cyprze. Hotele stawiają na programy all inclusive i obsługę na najwyższym poziomie, korzystają z nich bardziej wymagający klienci. W ofercie jest aktywny wypoczynek, wellness, a także programy dla dzieci, młodzieży i podróżujących samotnie.

DER Touristik podpisał umowę na zakup 50 procent udziałów w firmie Aldiana Holding będącej touroperatorem i właścicielem hoteli klubowych o tej samej nazwie – informuje koncern w doniesieniu prasowym. Pozostałe 50 procent pozostanie w rękach obecnego właściciela LMEY Investments ze Szwajcarii.

– Aldiana idealnie pasuje do naszej oferty, ponieważ chcemy rosnąć też w segmencie wakacji klubowych – mówi prezes Grupy DER Touristik Sören Hartmann. – Aldiana świetnie uzupełni naszą markę hotelową Sentido z obiektami o standardzie 4 i 5 gwiazdek i kluby rodzinne Calimera z hotelami kategorii 3 i 4 gwiazdek. Aldiana będzie się dalej rozwijać, deweloper LMEY i DER Touristik ze swoją silną siecią sprzedaży tworzą ku temu idealne warunki – dodaje prezes. Teraz firmy czekają na zgodę urzędów antymonopolowych.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej