Grecos: Agnieszka Zbróg zwyciężczynią grywalizacji

55 agentów turystycznych z najlepszymi wynikami w konkursie zorganizowanym przez biuro podróży Grecos wyjechało w nagrodę do Grecji i wzięło udział w corocznej imprezie integracyjnej Grecos Adventure

Publikacja: 29.11.2018 23:58

Grecos: Agnieszka Zbróg zwyciężczynią grywalizacji

Foto: Grecos

Konkurencja była duża, w grze nazwanej Grywalizacja, wzięło bowiem udział 655 agentów z całej Polski. Zadania wykonywali i rozwiązywali testy w lecie. Była to już druga edycja konkursu i jak zapewnia w komunikacie biuro podróży, wzięło w niej udział więcej sprzedawców niż rok wcześniej, spędzili oni też na platformie internetowej z grywalizacją więcej czasu, co przełożyło się na większą liczbę wykonanych zadań

Najwięcej punktów uzbierała Agnieszka Zbróg z łódzkiego biura Odkrywaj Świat i to ona odebrała specjalne wyróżnienie w czasie gali Grecos Adventure na Kos.

Czytaj też: „Grecos: Stawiamy wyłącznie na Grecję i Cypr”.

Wyjazd na Kos można było wygrać po uzbieraniu 14500 punktów. Agnieszka Zbróg zdobyła ich aż 16650. – Punktowałam w zadaniach dodatkowych, trzymałam się terminów, na pewno też pomogła dobra sprzedaż – tłumaczy Zbróg. – Najciekawszym dla mnie zadaniem było pytanie o obiekty UNESCO w Grecji. Dzięki niemu poszerzyłam wiedzę na ten temat. Chciałabym nawet jeszcze więcej pytań o samą Grecję, a mniej kreatywnych zadań typu wymyślanie plakatów czy tworzenie autorskiego drinka. Postawiłabym na wiedzę merytoryczną, bo chociaż dużo wiem o Grecji, to dzięki grze mogłam dowiedzieć się czegoś nowego.

Kierownictwo biura podróży zapewnia, że analizuje teraz uwagi zwyciężczyni i innych uczestników, by kolejną edycję konkursu przygotować jeszcze ciekawszą. – Nadal zamierzamy  wciągać agentów do zabawy połączonej z nauką i pracą – zapowiada Paulina Sypuła z zespołu wsparcia sprzedaży w Grecosie. – Oferta Grecosa wciąż się zmienia, dlatego ważne jest, aby agenci ją poznawali i byli przygotowani do jej sprzedawania. Poprzez grywalizację mamy możliwość zamienić zwykłe zgłębianie informacji z katalogu w grę, dzięki której sprzedawcy uczą się z większym zaangażowaniem.

Grywalizacja „W 100 dni dookoła Grecji” trwała – zgodnie ze swoim hasłem – ponad trzy miesiące. Co tydzień przed uczestnikami pojawiało się nowe zadanie – produktowe, marketingowe lub sprzedażowe. Ostatnim wyzwaniem było „Mykonos – witamy na party island!”. Polegało ono na połączeniu nazw i położenia najbardziej imprezowych miejscowości w Grecji z ich opisem. Dobra odpowiedź była jednocześnie zapowiedzią dobrej zabawy, którą w końcu października przeżyli zdobywcy najwyższych wyników punktowych w grywalizacji – zapewnia firma w komunikacie.

Konkurencja była duża, w grze nazwanej Grywalizacja, wzięło bowiem udział 655 agentów z całej Polski. Zadania wykonywali i rozwiązywali testy w lecie. Była to już druga edycja konkursu i jak zapewnia w komunikacie biuro podróży, wzięło w niej udział więcej sprzedawców niż rok wcześniej, spędzili oni też na platformie internetowej z grywalizacją więcej czasu, co przełożyło się na większą liczbę wykonanych zadań

Pozostało 81% artykułu
Biura Podróży
Do biur podróży wrócił wzrost cen. Trzy kraje z nowym rekordem
Biura Podróży
Dwa nowe kraje na wakacyjnej liście przebojów niemieckich turystów
Biura Podróży
Ekspert: Jaka przyszłość czeka biura podróży? Zaszkodzi im polityka klimatyczna UE
Biura Podróży
Itaka rozstaje się z Wakacje.pl. "Brak wspólnego interesu"
Biura Podróży
Ranking biur podróży 2024. Dwaj liderzy na czele - Itaka Holdings i TUI Poland