Jak co miesiąc Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych podsumował aktywność odbiorców i samych administratorów profili biur podróży i agentów turystycznych na Facebooku. Ocenił, że pod względem interaktywności przodowały Wakacje.pl. Na podium znalazł się też fanpage Itaki i Rainbowa.
Strona Wakacje.pl miała 21 tysiące interakcji, Itaki 18 tysięcy, o 2 tysiące mniej niż w czerwcu, a Rainbowa 9 tysięcy, o 2,3 tysiące więcej. Co ciekawe, Wakacje.pl w poprzednim miesiącu, w ogóle nie zaistniało na liście 15 najczęściej odwiedzanych turystycznych fanpage'ów.
Czytaj więcej
Profil Itaki na Facebooku zdobył w czerwcu pierwsze miejsce wśród profili biur podróży w interaktywności. Najwięcej obserwujących przybyło na profilu TUI, a najchętniej komentowany post należał do Rainbowa - podaje w raporcie Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
Lipiec był miesiącem nieco słabszym dla profilu TUI (to profil międzynarodowy z polską wersją językową), który z miejsca drugiego rankingu spadł na czwarte. Biuro Podróży Oskar też osunęło się o jedno miejsce w dół - z piątego na szóste. Z miejsca szóstego na 13. spadła strona ESTA Travel, a z lokaty siódmej na 14. przesunął się profil Grecosa.
Worek z komentarzami (1,9 tysiąca), polubieniami (625) i udostępnieniami (25) otworzyły Wakacje.pl 20 lipca o 10.45 dosyć niewinnym wpisem "Jakie kraje udało Wam się odwiedzić do tej pory? Pochwalcie się w komentarzu".