Marcin Tobiasz został menedżerem odpowiedzialnym za marketing w biurze podróży Exim Tours. Doświadczenie w dziedzinie marketingu zdobywał "w działach promocji mediów, agencji reklamowej i po stronie klienta" - czytamy w komunikacie.
Tobiasz jest absolwentem zarządzania i marketingu na Politechnice Warszawskiej. W latach 2006-2015 pracował w marketingu LOT-u, najpierw jako specjalista, później menedżer. Był to czas wprowadzania przez przewoźnika do floty dreamlinerów. "Kampanie LOT-u były doceniane takimi nagrodami, jak Effie, czy za innowacyjną komunikację". Później (2015-2020) pracował w agencji marketingowej Long Haul, a ostatnio jako menedżer ds. współpracy z interesariuszami w spółce skarbu państwa Centralny Port Komunikacyjny.
- Planujemy znacząco zwiększyć naszą obecność w mediach. Inwestycja w wizerunek, promocję produktu i nowe narzędzia dostępne dla naszych klientów wzmocnią pozytywne trendy, które obserwujemy w naszych kanałach sprzedaży - mówi cytowany w komunikacie biura podróży jego prezes Marcin Małysz.
- Cieszę się, że mogę wzmocnić swoim doświadczeniem Exim Tours. Mamy ambitne plany i pomysł jak je osiągnąć - dodaje Marcin Tobiasz. - Rozmawiamy z silnymi graczami rynku reklamy, z którymi będziemy wdrażać nasze zmiany.
Wcześniej marketingiem w Eximie Tours kierowała Dominika Jurkowska. W marcu Jurkowska odeszła jednak do biura podróży Anex, gdzie została zastępcą dyrektora generalnego.