Interfejs nowej strony jest przejrzysty, oszczędny w formie, intuicyjny i niemal niewidoczny – informuje biuro podróży. Wykorzystano w nim odręcznie rysowane ilustracje inspirowane sztuką słynnego francuskiego malarza fowisty, Henriego Matissa, odróżniające Itakę od konkurencji. 100 procent makiet nowej strony zaprojektowano najpierw w wersji mobilnej, która była punktem wyjścia do projektowania widoku desktopowego. Równolegle z odnowieniem strony i nadaniem jej nowego wyglądu i charakteru przemianę przeszła też aplikacja mobilna Itaka. Jak podkreśla touroperator, chodziło o to, by dostarczyć klientom maksymalnie spójne doświadczenie, niezależnie od tego, z którego kanału dostępu do oferty korzysta.
Czytaj więcej
Itaka rozpoczęła publikowanie nagrań wideo, w których jej pracownicy opowiadają o różnych wakacyjnych miejscach. Ich osobiste relacje i rekomendacje mają zachęcać i inspirować widzów do podróżowania z touroperatorem.
Lepsze opisy ofert i kierunków
Na nowej stronie zadbano też, by opisy hoteli były jeszcze przejrzystsze i przyjaźniejsze dla użytkownika, a prezentacja typów pokoi i plaż wraz ze zdjęciami ułatwiła podejmowanie decyzji. Nowa podstrona „Zainspiruj się” to unikatowe opisy kierunków współtworzone z pilotami i rezydentami Itaki, łączące łatwą formę z ekspercką treścią.
Recenzje trafniej segregowane
Klienci chętnie publikują swoje opinie o podróżach z Itaką i chętnie z nich korzystają wybierając się na wakacje. Biuro podróży na polskim rynku jest liderem w zbieraniu hotelowych recenzji - zgromadziła już ponad 600 tysięcy zweryfikowanych opinii. Nowe możliwości modułu opinii pozwalają na szybsze docieranie do przydatnych treści. Klient może wyszukiwać opinie przez wpisanie istotnych dla siebie fraz.
Aktualność ponad wszystko
Nowa strona ma też odpowiadać na oczekiwania klientów dostępu do prostych narzędzi online. Dzięki 100-procentowej integracji systemu rezerwacyjnego ze wszystkimi kanałami, informacje są na bieżąco aktualizowane, w tym kluczowe dla sprzedaży: ceny i dostępności miejsc.