TUI przyspiesza ekspansję światową, szuka klientów w Ameryce Południowej

Grupa TUI wchodzi do Ameryki Południowej - szuka nowych klientów przez platformę cyfrową i wybranych partnerów agencyjnych działających w Argentynie, Meksyku, Urugwaju i Kolumbii.

Publikacja: 20.09.2024 02:25

TUI dotąd przywoził turystów z Europy do Ameryki Południowej na wycieczki. Teraz chce zabierać klien

TUI dotąd przywoził turystów z Europy do Ameryki Południowej na wycieczki. Teraz chce zabierać klientów z Ameryki Południowej na inne kontynenty. Na zdjęciu lotnisko w Buenos Aires

Foto: AFP, Luis Robayo

Do tej pory firma działała głównie w Europie, choć ostatnio poinformowała o otwarciach nowych hoteli w Chinach, Malezji, Wietnamie i Tajlandii. W Azji również chodzi o pozyskiwanie klientów z lokalnych rynków.

Czytaj więcej

TUI rusza na podbój świata. "Chcemy być firmą globalną, na celowniku nowe kraje"

TUI chce zabierać na wakacje turystów z Ameryki Południowej

W wypadku Ameryki Południowej TUI zamierza wykorzystać swoje doświadczenia z Hiszpanii i Portugalii. Chodzi o uruchomienie internetowej platformy, przez którą będzie sprzedawać pakiety turystyczne, rejsy, wycieczki lokalne i atrakcje. Dodatkowo oferty touroperatora będzie można zarezerwować u lokalnych partnerów Grupy.

– TUI to firma obecna na całym świecie, ale dziś sprzedajemy [nasze usługi] głównie klientom europejskim. Teraz rozszerzamy zasięg sprzedaży i oferujemy wycieczki klientom z Ameryki Południowej – mówi prezes Grupy TUI Sebastian Ebel, cytowany w komunikacie firmy.

Jak tłumaczy, wejście na te rynki jest prostsze, ponieważ TUI jest w tych krajach już kojarzony jako organizator, który przywozi turystów.

Klienci TUI z Ameryki Południowej wybierają Azję i Amerykę Północną

Ciężar prowadzenia działalności na nowym rynku powierzono oddziałowi Grupy TUI Spain & Portugal. Nawiązał on już kontakty z kluczowymi biurami agencyjnymi w Ameryce Południowej i opracował produkty odpowiednie dla klientów z tego kontynentu. Na platformie przeznaczonej dla klientów zza oceanu pojawią się zarówno gotowe pakiety, jak i składane dynamicznie.

Czytaj więcej

TUI do Ankary: Przywieziemy wam jeszcze więcej turystów

– Istnieje wyraźna synergia między naszą ofertą w Hiszpanii i Portugalii a rynkami Ameryki Południowej – twierdzi dyrektor handlowy TUI Spain & Portugal Andrea Pfeiffer. – Posługujemy się tym samym językiem, mamy doświadczenie w destynacjach na całym świecie i wachlarz produktów wysokiej jakości, co sprawia, że TUI jest idealnym partnerem dla agentów z rynków LATAM (skrót od Latin America, Ameryka Łacińska – red.) i ich klientów. Nasza nowa platforma cyfrowa jest przeznaczona dla wszystkich krajów regionu i zapewnia bezproblemową obsługę, poprawia naszą ofertę i wzmacnia partnerstwo z tamtejszymi agentami – przekonuje.

Do najpopularniejszych ofert wybieranych przez mieszkańców Ameryki Południowej należą wczasy zorganizowane w Azji, Ameryce Północnej i Europie Północnej, w tym rejsy rzeczne w Niemczech.

Do tej pory firma działała głównie w Europie, choć ostatnio poinformowała o otwarciach nowych hoteli w Chinach, Malezji, Wietnamie i Tajlandii. W Azji również chodzi o pozyskiwanie klientów z lokalnych rynków.

TUI chce zabierać na wakacje turystów z Ameryki Południowej

Pozostało 90% artykułu
Biura Podróży
Biura podróży: Powodzian z wykupioną wycieczką potraktujemy ulgowo
Biura Podróży
Podróże motywacyjne lepsze niż przed pandemią. Rynek za ponad 3 miliardy złotych
Biura Podróży
Itaka nie opuszcza olimpijczyków, pojadą na wakacje. "Nie mieszajmy sportu z polityką"
Biura Podróży
Ekspansja Grupy TUI w Azji – koncern otwiera hotel za hotelem
Materiał Promocyjny
Wpływ amerykańskich firm na rozwój polskiej gospodarki
Biura Podróży
Ile kosztują przyszłoroczne wakacje? Na starcie są droższe niż rok wcześniej