Wśród omawianych na konferencji tematów znalazły się kultura i potencjał turystyczny Arabii Saudyjskiej (prezentacja Saudi Tourism Authority i panel z udziałem członków SOIT, którzy odwiedzili ten kraj), well-being i równowaga w życiu zawodowym i prywatnym z praktycznymi wskazówkami, jak osiągać dobrostan w dynamicznym środowisku biznesowym oraz nowe technologie, w tym sztuczna inteligencja, jako wsparcie w codziennej pracy i życiu, pozwalające oszczędzać czas i zasoby - donosi SOIT w komunikacie prasowym.
Zwieńczeniem Incentive Day była gala charytatywna. Członkowie SOIT przekazali na aukcję 23 przedmioty przywiezione z różnych zakątków świata, które znalazły nowych właścicieli podczas licytacji prowadzonej przez Conrado Moreno. W ten sposób udało się zebrać 58,6 tysiąca złotych na rzecz Polskiego Centrum Pomocy Międzynarodowej, które przeznaczone zostaną na 27,9 tysiąca porcji terapeutycznego jedzenia dla głodujących dzieci w Sudanie Południowym.
Czytaj więcej
1200 wyjazdów typu incentive travel i ponad miliard złotych obrotów – to najkrótsze podsumowanie roku 2023 w działaniach 23 firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Organizatorów Incentive Travel (SOIT).
SOIT to organizacja działająca na rzecz branży incentive travel, założona w 2009 roku. Od 2014 roku prowadzi badania polskiego rynku incentive travel - Barometr SOIT.
Aktualnie zrzesza 30 członków zwyczajnych reprezentujących 23 profesjonalne agencje incentive travel: Activezone, Air Tours Club, BCT Incentive, Bespoke, BFC Travel, Conqueror Travel Club, eTravel, Flower Travel, Grupa TSO, Haxel Events & Incentive, InDreams, Margot Travel, Mazurkas Travel, Motivoscope, NU Horizons, OBP Incentive & Sport Travel, Polka Travel, Power, Top Travel Incentives & Holidays, Travel Concierge, United Partners, Viventum, Weco Travel, Wysoko i Wyżej.