TOP Touristik: Rekordowa sprzedaż wyjazdów. Malta liderem wzrostu

W styczniu liczba rezerwacji wycieczek na Maltę wzrosła o 40 procent, a liczba pasażerów zwiększyła się o 44 procent – informuje biuro podróży TOP Touristik, specjalizujące się w sprzedawaniu wycieczek pakietowanych dynamicznie.

Publikacja: 12.02.2025 08:00

Polacy zcoraz częściej postrzegają Maltę jako miejsce dłuższego wypoczynku w hotelu z formułą all in

Polacy zcoraz częściej postrzegają Maltę jako miejsce dłuższego wypoczynku w hotelu z formułą all inclusive

Foto: Visit Malta

Jak czytamy w jego komunikacie, ten rosnący popyt przełożył się na 72-procentowy wzrost przychodów, osiągając 3,4 miliona złotych. Ponadto, średnia wartość rezerwacji wzrosła o 23 procent, co świadczy o tym, że polscy podróżni coraz częściej wybierają wyjazdy o wyższym standardzie i pakiety z większą liczbą usług.

Polacy chcą Malty z all inclusive. I dostają ją

Firma odnotowuje również wzrost zainteresowania podróżami do innych krajów, co potwierdza ogólny trend dynamicznego rozwoju zorganizowanej turystyki wyjazdowej. I tak w styczniu generalny wzrost liczby podróżujących wyniósł 6 procent, rok do roku, a 15 procent urosły obroty. Oprócz Malty znacząco wzrosło zainteresowanie klientów Emiratami Arabskimi, Grecja zanotowała zanotowała 16 procent więcej rezerwacji, Hiszpania kontynentalna 18 procent, a Portugalia 20 procent.

- Mimo niepewności gospodarczej polski rynek rozwija się wciąż dynamicznie, przewyższając wzrost obserwowany w krajach sąsiednich. Polscy podróżni wykazują duży apetyt na podróże zagraniczne, co jest częściowo wynikiem większych możliwości finansowych i większej oferty linii lotniczych – zauważa prezes TOP Touristik dr Daniel Esavandi.

Dynamiczne pakietowanie coraz popularniejsze

Touroperator zauważa wyraźne zmiany w potrzebach klientów – coraz więcej z nich decyduje się na pobyty all inclusive, obecnie stanowią one 32 procent wszystkich rezerwacji, podczas gdy rok wcześniej było to zaledwie 18 procent.

Równocześnie zyskały też na popularności krótsze, 3-5-dniowe wyjazdy. Spada natomiast zainteresowanie pakietami obejmującymi jedynie śniadania.

– Nasze wyniki potwierdzają, że polscy podróżni coraz chętniej wybierają elastyczne i wartościowe rozwiązania dynamicznego pakietowania. Nasza zdolność do dostosowywania ofert do potrzeb klientów sprzyja rekordowemu wzrostowi – komentuje Esavandi.

Jak czytamy w jego komunikacie, ten rosnący popyt przełożył się na 72-procentowy wzrost przychodów, osiągając 3,4 miliona złotych. Ponadto, średnia wartość rezerwacji wzrosła o 23 procent, co świadczy o tym, że polscy podróżni coraz częściej wybierają wyjazdy o wyższym standardzie i pakiety z większą liczbą usług.

Polacy chcą Malty z all inclusive. I dostają ją

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Wakacje w Grecji coraz droższe. Dla odmiany - tanieją Turcja, Bułgaria, Egipt
Biura Podróży
Szef TUI: Nawet nasze dzieci wiedzą, że warto korzystać z pomocy agentów turystycznych
Biura Podróży
Join UP! ma własny salon z wycieczkami. Pierwszy z zaplanowanej serii
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biura Podróży
Sztuczna inteligencja zastępuje już agenta turystycznego. A przynajmniej próbuje
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń