Najlepsi sprzedawcy Itaki pojadą do Abu Zabi. Bliska współpraca touroperatora z emiratem

Biuro podróży Itaka popisało umowę z Departamentem Kultury i Turystyki Abu Zabi (odpowiednik naszego ministerstwa), dzięki której partnerzy zorganizują w „żywej oazie” Al Ain konferencję dla najlepszych sprzedawców touroperatora.

Publikacja: 10.03.2025 15:05

Umowę o współpracy podpisali podczas targów ITB w Berlinie prezes Itaki Mariusz Jańczuk i dyrektor g

Umowę o współpracy podpisali podczas targów ITB w Berlinie prezes Itaki Mariusz Jańczuk i dyrektor generalny w Departamencie Kultury i Turystyki Abu Zabi Saleh Mohamed Al Geziry

Foto: Itaka

Prezes Itaki Mariusz Jańczuk i dyrektor generalny w Departamencie Kultury i Turystyki Abu Zabi Saleh Mohamed Al Geziry podpisali umowę o współpracy podczas zakończonych w ubiegłym tygodniu międzynarodowych targów turystycznych ITB w Berlinie. „Pozwoli [ona] zacieśnić relację z przedstawicielami branży turystycznej i upowszechnić znajomość emiratu Abu Zabi na polskim rynku” - czytamy we wspólnym komunikacie.

Najlepsi sprzedawcy wycieczek Itaki pojadą do Abu Zabi szkolić się i poznać nowy kierunek

Konferencja, która zgromadzi ponad 200 polskich specjalistów branży turystycznej, odbędzie się w Al Ain, „żywej oazie” emiratu, która wpisana jest jako jedyne miejsce w Zjednoczonych Emiratach Arabskich na światową listę dziedzictwa UNESCO. Oaza staje się coraz popularniejszym kierunkiem wśród miłośników kultury, przygody i zdrowego wypoczynku, a ostatnio zyskała tytuł turystycznej stolicy Zatoki Arabskiej na rok 2025.

Podczas konferencji (11-12 kwietnia) dla sprzedawców, jej uczestnicy będą mogli poznać różne trasy zwiedzania i rodzaje pakietów podróżnych, zarówno letnich, jak i zimowych, w Abu Zabi. Wezmą też udział w prowadzonych przez ekspertów szkoleniach.

W drugiej części wyjazdu (13-17 kwietnia) przedstawiciele branży turystycznej „wyruszą w specjalnie dla nich opracowaną trasę turystyczno-wycieczkową po mieście Abu Zabi, która pozwoli im odwiedzić główne instytucje kultury i obiekty zabytkowe, skorzystać ze światowej klasy infrastruktury hotelowo-gastronomicznej i na własne oczy zobaczyć wyjątkowe atrakcje, które czekają w Abu Zabi na odwiedzających”.

Abu Zabi – kierunek inspirujący polskich turystów

To, że konferencja dla najlepszych sprzedawców Itaki odbędzie się w Abu Zabi jest wyrazem naszego zaangażowania w budowanie silnych relacji z polską społecznością turystyczną – deklaruje cytowany w komunikacie Al Geziry. - Polska ma niesamowity potencjał, a ta forma współpracy pozwala uwydatnić wyjątkowe połączenie światowej klasy atrakcji, dziedzictwa kulturowego i emirackiej gościnności, które stanowią esencję Abu Zabi jako celu podróży. Umożliwiając czołowym specjalistom branży turystycznej zobaczenie Abu Zabi na żywo, umacniamy ich przywiązanie do tego kierunku, tym samym inspirując więcej polskich podróżnych do odkrycia różnorodnych atrakcji i niesamowitych przeżyć.

Bliskie partnerstwo Itaki i Departamentu Kultury i Turystyki Abu Zabi przy okazji organizowania prestiżowej konferencji dla najlepszych sprzedawców w tym emiracie, jest dla nas źródłem ogromnej satysfakcji – dodaje Janczuk. Współpraca między naszymi organizacjami na każdym etapie przygotowań do wydarzenia przebiega bardzo profesjonalnie i skutecznie. Naprawdę doceniamy zarówno nieocenione wsparcie, jakie otrzymaliśmy od DCT Abu Zabi, jak i sprawne działanie, dzięki któremu udaje nam się sfinalizować główne aspekty organizacyjne konferencji w bardzo krótkim czasie. Jesteśmy przekonani, że nasi wspólni goście – najlepsi polscy sprzedawcy w branży turystycznej – odegrają kluczową rolę w promowaniu Abu Zabi w Polsce, dzieląc się najlepszymi doświadczeniami z wizyty z klientami i współpracownikami. Abu Zabi to niezwykłe miejsce, które zasłużenie cieszy się wśród Polaków coraz większą popularnością.

Wydarzenie wpisuje się w „Strategię turystyczną 2030” emiratu, która zakłada przyciągnięcie 39,3 miliona odwiedzających, stworzenie 178 tysięcy miejsc pracy w sektorze turystycznym i uzyskanie dodatkowych 90 miliardów dirhamów w PKB Abu Zabi przed końcem dekady. „Współpraca odzwierciedla zaangażowanie Abu Zabi w budowanie relacji z kluczowymi rynkami i inwestowanie w inicjatywy promujące rozwój turystyki i intensyfikację wymiany kulturowej”.

Prezes Itaki Mariusz Jańczuk i dyrektor generalny w Departamencie Kultury i Turystyki Abu Zabi Saleh Mohamed Al Geziry podpisali umowę o współpracy podczas zakończonych w ubiegłym tygodniu międzynarodowych targów turystycznych ITB w Berlinie. „Pozwoli [ona] zacieśnić relację z przedstawicielami branży turystycznej i upowszechnić znajomość emiratu Abu Zabi na polskim rynku” - czytamy we wspólnym komunikacie.

Najlepsi sprzedawcy wycieczek Itaki pojadą do Abu Zabi szkolić się i poznać nowy kierunek

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Ceny wakacji znowu ruszyły w górę. Turcja i Grecja z rekordami
Biura Podróży
Branża turystyczna z Afryki: Polacy są żądni przygód. Pasują do Afryki
Biura Podróży
TUI: Zamiast na czartery, stawiamy na wyjazdy pakietowane dynamicznie
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Biura Podróży
Rainbow rusza z kampanią promującą wycieczki objazdowe. „Będzie co wspominać”