„Experci” Eximu tours reklamują wyjazdy tego biura podróży

„Urlop z dojazdem na własnych warunkach”, „Wyjedź na tyle dni ile chcesz”, „A może by tak... przerwa na city break?” - takimi hasłami reklamuje swoje usługi biuro podróży Exim tours, które właśnie rozpoczęło kampanię promocyjną.

Publikacja: 11.06.2025 15:06

Reklamy Eximu tours stanęły między innymi na ulicach polskich miast

Reklamy Eximu tours stanęły między innymi na ulicach polskich miast

Foto: Exim tours

Kampania polega na umieszczeniu reklam w przestrzeni publicznej (outdoor) i w internecie.

Jak czytamy w komunikacie firmy, chodzi o promowanie „elastycznego podejścia do wakacyjnego planowania”. Akcja obejmuje więc wyjazdy czarterowe last minute, city breaki i pakiety składane indywidualnie, według potrzeb klientów.

Czytaj więcej

Exim tours: Mieliśmy rekordowo udany letni sezon. Miliard złotych obrotu

Co się kryje za kurtyną w kolorze magenty?

Pomysł reklamy oparty jest na motywie „Expertów EXIM tours” – pracowników biura podróży, którzy uchylając kurtyny w kolorze magenty, czyli kolorze marki Eximu Tours, „odkrywają [przed oglądającymi] świat”. Widz ma być przekonany, że owi Experci osobiście odwiedzają miejsca z oferty touroperatora i dzielą się opiniami z podróżnymi.

Nazwa „Expert”, tak właśnie pisana, nawiązuje do marki Exim, „a charakterystyczny róż kampanii zapewnia jej wysoką identyfikację” - przekonuje firma.

Jedna z reklam z "Expertką" biura podróży zachęca do wyjazdów pakietowanych na życzenie klienta

Jedna z reklam z "Expertką" biura podróży zachęca do wyjazdów pakietowanych na życzenie klienta

Foto: Exim tours

„W ramach komunikacji prezentowane są kluczowe produkty: 'EXIM po mojemu' – z maksymalną elastycznością w wyborze terminu, długości i składników wyjazdu, 'EXIM Gotowy Plan' – gotowe pakiety z przelotem czarterowym i bagażem w cenie, 'EXIM Mój Dojazd' – dla podróżnych organizujących dojazd lub przelot, we własnym zakresie”.

Przy czym nowością są city breaki – „krótkie, 2- do 5-dniowe pobyty z przelotem lub dojazdem własnym i zakwaterowaniem w hotelach położonych blisko centrum. W cenach touroperatora, niedostępnych dla klientów z ulicy”.

„Kampanią reklamową wzmacniamy rozpoznawalność marki Exim tours”

– Kontynuujemy naszą strategię wzmacniania rozpoznawalności marki Exim Tours, wspieraną komunikacją produktową – wyjaśnia dyrektor marketingu biura podróży Marcin Tobiasz.

Czytaj więcej

Exim Tours z nową strategią marketingową. „Wychodzimy poza bezpieczny schemat”

Touroperator podaje, że w 2024 roku zanotował ponad 30-procentowy wzrost sprzedaży wycieczek, porównując z rokiem 2023, jeśli chodzi o jego własną dystrybucję. „Atrakcyjne ceny, siatka połączeń z lotnisk regionalnych i poczucie bezpieczeństwa budowane przez doświadczonych Expertów EXIMu to czynniki, które przekonują klientów do zakupu. W 2025 roku firma kontynuuje ten trend”.

Za całość planowania i zakup mediów odpowiada firma dentsu Polska, a za jej pomysł i przygotowanie agencja Must Be Loud.

Kampania polega na umieszczeniu reklam w przestrzeni publicznej (outdoor) i w internecie.

Jak czytamy w komunikacie firmy, chodzi o promowanie „elastycznego podejścia do wakacyjnego planowania”. Akcja obejmuje więc wyjazdy czarterowe last minute, city breaki i pakiety składane indywidualnie, według potrzeb klientów.

Pozostało jeszcze 89% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Anex Tour lata z Bydgoszczy i Radomia. „Początek długoletniej współpracy”
Biura Podróży
Wakacje 2025. Mapa krajów basenu Morza Śródziemnego czerwona od podwyżek
Biura Podróży
TUI: Wycieczka objazdowa na indywidualne zamówienie? Mamy to
Biura Podróży
Join UP! Polska otworzył swój drugi salon. Do wylosowania były bilety lotnicze