Kampania polega na umieszczeniu reklam w przestrzeni publicznej (outdoor) i w internecie.
Jak czytamy w komunikacie firmy, chodzi o promowanie „elastycznego podejścia do wakacyjnego planowania”. Akcja obejmuje więc wyjazdy czarterowe last minute, city breaki i pakiety składane indywidualnie, według potrzeb klientów.
Czytaj więcej
Podczas tradycyjnie już zorganizowanej o tej porze roku gali, biuro podróży Exim tours podsumował...
Co się kryje za kurtyną w kolorze magenty?
Pomysł reklamy oparty jest na motywie „Expertów EXIM tours” – pracowników biura podróży, którzy uchylając kurtyny w kolorze magenty, czyli kolorze marki Eximu Tours, „odkrywają [przed oglądającymi] świat”. Widz ma być przekonany, że owi Experci osobiście odwiedzają miejsca z oferty touroperatora i dzielą się opiniami z podróżnymi.
Nazwa „Expert”, tak właśnie pisana, nawiązuje do marki Exim, „a charakterystyczny róż kampanii zapewnia jej wysoką identyfikację” - przekonuje firma.