Hasło przewodnie nowej strategii, które brzmi, „A może by tak...”, jest zaproszeniem do wspólnego odkrywania świata - wyjaśnia Exim Tours w komunikacie prasowym.
Jest ono w pełni uzasadnione, głosi dalej komunikat, touroperator ma bowiem w ofercie nie tylko popularne kierunki, takie jak Włochy, Bułgaria, Chorwacja, Egipt, Grecja, Hiszpania, Tunezja czy Turcja, ale także te odległe, jak Meksyk, Mauritius, Panama, Wyspy Zielonego Przylądka, Malediwy, Wietnam, Dominikana czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Tak wielokierunkowa oferta daje szerokie możliwości komunikacyjne, ale wymaga także odpowiedniego doboru narzędzi i właściwego przekazu do różnorodnych grup odbiorców - pisze Exim Tours. Na te potrzeby odpowiedzieć ma nowa strategia komunikacji.
Czytaj więcej
Biuro podróży Exim Tours uruchomiło pierwsze bezpośrednie połączenie czarterowe z Polski do emiratu Ras al-Chajma. Samoloty będą latać co tydzień z Katowic.
Exim Tours przeprowadził badanie jakościowe emocji klientów w kategorii podróże, które pokazało, jak poszczególne marki touroperatorskie, w tym Exim Tours, na nie odpowiadają. Badania pozwoliły wyznaczyć kierunek rozwoju Exim Tours i docelowe miejsce na mapie organizatorów urlopów Polaków - wyjaśnia biuro podróży.