Reklama

Emirates przyspieszają zwrot pieniędzy za bilety

Emirates mają do rozpatrzenia prawie pół miliona wniosków o zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety. Chcą się z nimi uporać do sierpnia.

Publikacja: 27.04.2020 15:10

Emirates przyspieszają zwrot pieniędzy za bilety

Foto: Fot. materiały prasowe

Przed pandemią linie lotnicze Emirates rozpatrywały średnio 35 tysięcy wniosków o zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety miesięcznie – podaje biuro prasowe przewoźnika w komunikacie. Obecnie przygotowują się do obsługi 150 tysięcy wniosków na miesiąc i zamierzają nadrobić zaległości z początkiem sierpnia. Na rozpatrzenie czeka w sumie prawie pół miliona wniosków.

„Aby przyspieszyć ten proces, Emirates podjęły działania mające na celu restrukturyzację procedur i zwiększenie wydajności” – głosi komunikat.

CZYTAJ TEŻ: Emirates: Zanim wejdziesz na pokład, zrobią ci test na covid-19

– To dla nas trudny okres. Zaczynamy korzystać z rezerw gotówkowych. Chcielibyśmy zapewnić naszych klientów i partnerów handlowych, że będziemy honorować zwroty pieniędzy i że staramy się przyspieszyć ten proces – mówi prezes Emirates Tim Clark, cytowany w komunikacie.

– Sytuacja była dynamiczna we wczesnych tygodniach pandemii, ale od tego czasu zmieniliśmy zasady dotyczące zwrotów w związku z covid-19, stosując proste, ujednolicone procedury. Kontaktowaliśmy się również z podróżnymi, którzy wcześniej złożyli wnioski o zwrot pieniędzy lub zmianę rezerwacji, aby poinformować ich o dostępności nowych opcji – dodaje.

Reklama
Reklama

Pasażerowie, których loty zostały odwołane lub których dotknęły ograniczenia podróży związane z pandemią, mogą zachować bilet wystawiony przed 1 lipca na podróż przed 1 grudnia 2020 roku, zmieniając daty lotu (ważność biletu zostanie przedłużona do 24 miesięcy), wymienić niewykorzystany bilet na voucher na dowolny produkt lub usługę Emirates lub ubiegać się o zwrot pieniędzy.

ZOBACZ: Emirates – bilet ważny dwa lata

Podróżni mogą wybrać jedno z tych rozwiązań, wypełniając formularz na stronie www.emirates.com/english/help/refund-request lub za pośrednictwem agenta, u którego kupili bilet.

Przed pandemią linie lotnicze Emirates rozpatrywały średnio 35 tysięcy wniosków o zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety miesięcznie – podaje biuro prasowe przewoźnika w komunikacie. Obecnie przygotowują się do obsługi 150 tysięcy wniosków na miesiąc i zamierzają nadrobić zaległości z początkiem sierpnia. Na rozpatrzenie czeka w sumie prawie pół miliona wniosków.

„Aby przyspieszyć ten proces, Emirates podjęły działania mające na celu restrukturyzację procedur i zwiększenie wydajności” – głosi komunikat.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Linie Lotnicze
Air France i KLM weszły z zimowym rozkładem lotów. Jakie nowości i kierunki z Polski?
Linie Lotnicze
LOT połączy Warszawę z północną Portugalią
Linie Lotnicze
LOT uruchomi połączenie z Warszawy do Bolonii
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Linie Lotnicze
Ryanair ogłosił zimową siatkę lotów z Wrocławia z sześcioma nowymi trasami
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama