Emirates przyspieszają zwrot pieniędzy za bilety

Emirates mają do rozpatrzenia prawie pół miliona wniosków o zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety. Chcą się z nimi uporać do sierpnia.

Publikacja: 27.04.2020 15:10

Emirates przyspieszają zwrot pieniędzy za bilety

Foto: Fot. materiały prasowe

Przed pandemią linie lotnicze Emirates rozpatrywały średnio 35 tysięcy wniosków o zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety miesięcznie – podaje biuro prasowe przewoźnika w komunikacie. Obecnie przygotowują się do obsługi 150 tysięcy wniosków na miesiąc i zamierzają nadrobić zaległości z początkiem sierpnia. Na rozpatrzenie czeka w sumie prawie pół miliona wniosków.

„Aby przyspieszyć ten proces, Emirates podjęły działania mające na celu restrukturyzację procedur i zwiększenie wydajności” – głosi komunikat.

CZYTAJ TEŻ: Emirates: Zanim wejdziesz na pokład, zrobią ci test na covid-19

– To dla nas trudny okres. Zaczynamy korzystać z rezerw gotówkowych. Chcielibyśmy zapewnić naszych klientów i partnerów handlowych, że będziemy honorować zwroty pieniędzy i że staramy się przyspieszyć ten proces – mówi prezes Emirates Tim Clark, cytowany w komunikacie.

– Sytuacja była dynamiczna we wczesnych tygodniach pandemii, ale od tego czasu zmieniliśmy zasady dotyczące zwrotów w związku z covid-19, stosując proste, ujednolicone procedury. Kontaktowaliśmy się również z podróżnymi, którzy wcześniej złożyli wnioski o zwrot pieniędzy lub zmianę rezerwacji, aby poinformować ich o dostępności nowych opcji – dodaje.

Pasażerowie, których loty zostały odwołane lub których dotknęły ograniczenia podróży związane z pandemią, mogą zachować bilet wystawiony przed 1 lipca na podróż przed 1 grudnia 2020 roku, zmieniając daty lotu (ważność biletu zostanie przedłużona do 24 miesięcy), wymienić niewykorzystany bilet na voucher na dowolny produkt lub usługę Emirates lub ubiegać się o zwrot pieniędzy.

ZOBACZ: Emirates – bilet ważny dwa lata

Podróżni mogą wybrać jedno z tych rozwiązań, wypełniając formularz na stronie www.emirates.com/english/help/refund-request lub za pośrednictwem agenta, u którego kupili bilet.

Przed pandemią linie lotnicze Emirates rozpatrywały średnio 35 tysięcy wniosków o zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety miesięcznie – podaje biuro prasowe przewoźnika w komunikacie. Obecnie przygotowują się do obsługi 150 tysięcy wniosków na miesiąc i zamierzają nadrobić zaległości z początkiem sierpnia. Na rozpatrzenie czeka w sumie prawie pół miliona wniosków.

„Aby przyspieszyć ten proces, Emirates podjęły działania mające na celu restrukturyzację procedur i zwiększenie wydajności” – głosi komunikat.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Linie Lotnicze
Enter Air: Mamy rekordowe wyniki. Rośnie popyt, załatwiamy więc nowe samoloty
Linie Lotnicze
LOT zaczął wozić narciarzy do austriackiego Tyrolu
Linie Lotnicze
Jet2.com lata na jarmark bożonarodzeniowy do Gdańska. „Bezkonkurencyjny program”
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Linie Lotnicze
Branża lotnicza oburzona ograniczeniami w Hiszpanii. "To przerażająca decyzja"