Powód? „Przedłużenie restrykcji dotyczących lotów międzynarodowych”.
Jak pisze przewoźnik w komunikacie, pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub poprzez aplikację mobilną, będą automatycznie informowani drogą elektroniczną. Linia lotnicza prześle automatycznie 120 procent pierwotnej wartości rezerwacji na ich konto. Będą mogli do wykorzystać tę sumę przez kolejne 24 miesiące na produkty i usługi Wizz Air.
„Pasażerowie mogą również wybrać zwrot pieniędzy – co zajmie więcej czasu – i będą informowani w osobnej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną o koniecznych krokach do otrzymania przelewu bankowego lub przelewu na kartę”. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.
Przypomnijmy, że wcześniej wiele linii lotniczych, w tym LOT, odwołało rejsy do 31 maja.
CZYTAJ: LOT odwołuje rejsy do końca maja