Od dziś pasażerowie LOT-u mający bilety kupione w jakiejkolwiek taryfie (nawet najtańszej) między 10 września a 31 grudnia mogą bezpłatnie wielokrotnie zmieniać datę i kierunek lotu w ramach swojej rezerwacji – zawiadamia przewoźnik w komunikacie. Ewentualne dopłaty wiążą się wyłącznie z różnicą w cenach biletów w wypadku braku dostępności taryfy, w której zrobiono początkową rezerwację. Pasażerowie, którzy kupili bilety przed 10 września, mają prawo do jednorazowej bezpłatnej zmiany trasy i daty podróży.
– Rozumiemy potrzeby naszych klientów, którzy w obliczu stale zmieniających się obostrzeń w poszczególnych krajach w związku z globalną pandemią oczekują usługi, która zapewni im maksymalny poziom bezpieczeństwa, komfort i elastyczność w planowaniu podróży – mówi członek zarządu ds. handlowych PLL LOT Michał Fijoł, cytowany w komunikacie. – Dotyczy to nie tylko pasażerów, którzy zamierzają wybrać się na urlop wczesną jesienią, ale również stopniowo powracającego ruchu biznesowego – dodaje.
CZYTAJ TEŻ: LOT: Cyfrowa prasa dla wszystkich
Pasażerowie mogą samodzielnie zmienić datę podróży na tej samej trasie na stronie lot.com w zakładce „Zarządzaj rezerwacją”. Jeśli chcą zmienić kierunek, muszą skontaktować się z LOT Contact Centre lub agentem.
LOT przypomina również, że nowy formularz na stronie lot.com pozwala na zgłoszenie chęci zmiany lub zwrotu biletu bez kontaktu telefonicznego lub mailowego. Na stronie dostępny jest także chatbot, który odpowiada na pytania pasażerów. Usługa „Time2Think” umożliwia natomiast rezerwację biletu w określonej cenie maksymalnie do 72 godzin.