Ryanair i Kiwi.com zawarły umowę o współpracy

Nasi klienci będą mieli dostęp do biletów Ryanaira, a „warunki taryf Ryanair i wszelkie niezbędne informacje” będą widzieć na każdym etapie rezerwowania usług – to korzyści, jakie mają płynąć dla korzystających z platformy z usługami turystycznymi, Kiwi.com, z zawartej przez nią właśnie umowy z linią lotniczą.

Publikacja: 30.05.2024 14:55

Współzałożyciel i dyrektor generalny Kiwi.com Oliver Dlouhý (z prawej) i dyrektor generalny Ryanaira

Współzałożyciel i dyrektor generalny Kiwi.com Oliver Dlouhý (z prawej) i dyrektor generalny Ryanaira Eddie Wilson spotkali się na podpisaniu umowy w Pradze

Foto: Kiwi.com

Jak pisze w komunikacie Kiwi.com, ona sama do partnerstwa z Ryanairem wnosi unikatowe treści oparte na technologii, w tym możliwości tzw. virtual interlining, czyli możliwość wirtualnego łączenia linii lotniczych, co rozszerza możliwości wyszukiwania przez użytkowników przelotów.

Czytaj więcej

Ryanair porozumiał się w sprawie sprzedaży swoich biletów z polskim agentem

- To dla nas wielka radość, że klienci Kiwi.com, rezerwujący loty Ryanaira, będą mieli pełną przejrzystość cen, bez dodatkowych i ukrytych opłat, jak i bezpośredni dostęp do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair – podkreśla cytowany w dokumencie dyrektor generalny linii lotniczej Eddie Wilson.

Współzałożyciel i dyrektor generalny Kiwi.com Oliver Dlouhý dodaje, że przewoźnik docenia doświadczenie jego firmy i inwestycje w oferowane produkty i jakość usług. - Współpraca z Ryanairem odzwierciedla nasze zaangażowanie w tworzenie relacji z liniami lotniczymi z korzyścią dla klientów, a także nasze długoterminowe cele biznesowe - dodaje.

Kiwi.com idzie w ślady eSky.pl

Czeska Kiwi.com to jedna z globalnych firm z branży technologii turystycznych. Jej innowacyjny algorytm pozwala wyszukiwać przeloty i ceny, „których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując miliardy kontroli cen dziennie dla 95 procent globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 70 000 miejsc”.

Kiwi.com to kolejny internetowy agent, z którym irlandzki przewoźnik podpisuje umowę, zgadzając się, żeby sprzedawał jego bilety, pod warunkiem przekierowywania klienta do systemu przewoźnika, tak by było dla niego od początku jasne, kto kupuje bilet i poleci jego samolotem. Wcześniej podobną umowę zawarł z polską platformą eSky.pl.

Jak pisze w komunikacie Kiwi.com, ona sama do partnerstwa z Ryanairem wnosi unikatowe treści oparte na technologii, w tym możliwości tzw. virtual interlining, czyli możliwość wirtualnego łączenia linii lotniczych, co rozszerza możliwości wyszukiwania przez użytkowników przelotów.

- To dla nas wielka radość, że klienci Kiwi.com, rezerwujący loty Ryanaira, będą mieli pełną przejrzystość cen, bez dodatkowych i ukrytych opłat, jak i bezpośredni dostęp do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair – podkreśla cytowany w dokumencie dyrektor generalny linii lotniczej Eddie Wilson.

Linie Lotnicze
Europa chce ekologicznego lotnictwa? To musi się bardziej postarać
Linie Lotnicze
EasyJet uruchamia trasę z Krakowa do Birmingham. Poleci dwa razy w tygodniu
Linie Lotnicze
LOT otwiera nową trasę. Robi to z myślą o narciarzach
Linie Lotnicze
Pasażerowie: Linie lotnicze nie mogą zostawiać klientów bez pieniędzy
Akcje Specjalne
Firmy chcą działać w sposób zrównoważony
Linie Lotnicze
Emirates: Jeden lot, dwa kierunki - Seszele i Madagaskar
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w każdej branży