Ryanair i Kiwi.com zawarły umowę o współpracy

Nasi klienci będą mieli dostęp do biletów Ryanaira, a „warunki taryf Ryanair i wszelkie niezbędne informacje” będą widzieć na każdym etapie rezerwowania usług – to korzyści, jakie mają płynąć dla korzystających z platformy z usługami turystycznymi, Kiwi.com, z zawartej przez nią właśnie umowy z linią lotniczą.

Publikacja: 30.05.2024 14:55

Współzałożyciel i dyrektor generalny Kiwi.com Oliver Dlouhý (z prawej) i dyrektor generalny Ryanaira

Współzałożyciel i dyrektor generalny Kiwi.com Oliver Dlouhý (z prawej) i dyrektor generalny Ryanaira Eddie Wilson spotkali się na podpisaniu umowy w Pradze

Foto: Kiwi.com

Jak pisze w komunikacie Kiwi.com, ona sama do partnerstwa z Ryanairem wnosi unikatowe treści oparte na technologii, w tym możliwości tzw. virtual interlining, czyli możliwość wirtualnego łączenia linii lotniczych, co rozszerza możliwości wyszukiwania przez użytkowników przelotów.

Czytaj więcej

Ryanair porozumiał się w sprawie sprzedaży swoich biletów z polskim agentem

- To dla nas wielka radość, że klienci Kiwi.com, rezerwujący loty Ryanaira, będą mieli pełną przejrzystość cen, bez dodatkowych i ukrytych opłat, jak i bezpośredni dostęp do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair – podkreśla cytowany w dokumencie dyrektor generalny linii lotniczej Eddie Wilson.

Współzałożyciel i dyrektor generalny Kiwi.com Oliver Dlouhý dodaje, że przewoźnik docenia doświadczenie jego firmy i inwestycje w oferowane produkty i jakość usług. - Współpraca z Ryanairem odzwierciedla nasze zaangażowanie w tworzenie relacji z liniami lotniczymi z korzyścią dla klientów, a także nasze długoterminowe cele biznesowe - dodaje.

Kiwi.com idzie w ślady eSky.pl

Czeska Kiwi.com to jedna z globalnych firm z branży technologii turystycznych. Jej innowacyjny algorytm pozwala wyszukiwać przeloty i ceny, „których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując miliardy kontroli cen dziennie dla 95 procent globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 70 000 miejsc”.

Kiwi.com to kolejny internetowy agent, z którym irlandzki przewoźnik podpisuje umowę, zgadzając się, żeby sprzedawał jego bilety, pod warunkiem przekierowywania klienta do systemu przewoźnika, tak by było dla niego od początku jasne, kto kupuje bilet i poleci jego samolotem. Wcześniej podobną umowę zawarł z polską platformą eSky.pl.

Jak pisze w komunikacie Kiwi.com, ona sama do partnerstwa z Ryanairem wnosi unikatowe treści oparte na technologii, w tym możliwości tzw. virtual interlining, czyli możliwość wirtualnego łączenia linii lotniczych, co rozszerza możliwości wyszukiwania przez użytkowników przelotów.

- To dla nas wielka radość, że klienci Kiwi.com, rezerwujący loty Ryanaira, będą mieli pełną przejrzystość cen, bez dodatkowych i ukrytych opłat, jak i bezpośredni dostęp do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair – podkreśla cytowany w dokumencie dyrektor generalny linii lotniczej Eddie Wilson.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Linie Lotnicze
LOT uruchomi nowy kierunek. Od wiosny będzie latać na Maltę
Linie Lotnicze
Odszkodowanie za niezrealizowany lot samolotem. Sąd wzmacnia prawa pasażerów
Linie Lotnicze
KLM oferuje trzy nowe kierunki - w Indiach, Gujanie i Stanach Zjednoczonych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Linie Lotnicze
Wizz Air ogłasza nowe kierunki z Krakowa i Katowic. "Taką mamy strategię"