Jak pisze w komunikacie Kiwi.com, ona sama do partnerstwa z Ryanairem wnosi unikatowe treści oparte na technologii, w tym możliwości tzw. virtual interlining, czyli możliwość wirtualnego łączenia linii lotniczych, co rozszerza możliwości wyszukiwania przez użytkowników przelotów.
Czytaj więcej
Ryanair podpisał porozumienie z internetowym agentem turystycznym eSky.pl w sprawie oferowania przez niego biletów i usług dodatkowych, jak wybór miejsca w samolocie czy możliwość zabrania bagażu.
- To dla nas wielka radość, że klienci Kiwi.com, rezerwujący loty Ryanaira, będą mieli pełną przejrzystość cen, bez dodatkowych i ukrytych opłat, jak i bezpośredni dostęp do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair – podkreśla cytowany w dokumencie dyrektor generalny linii lotniczej Eddie Wilson.
Współzałożyciel i dyrektor generalny Kiwi.com Oliver Dlouhý dodaje, że przewoźnik docenia doświadczenie jego firmy i inwestycje w oferowane produkty i jakość usług. - Współpraca z Ryanairem odzwierciedla nasze zaangażowanie w tworzenie relacji z liniami lotniczymi z korzyścią dla klientów, a także nasze długoterminowe cele biznesowe - dodaje.
Kiwi.com idzie w ślady eSky.pl
Czeska Kiwi.com to jedna z globalnych firm z branży technologii turystycznych. Jej innowacyjny algorytm pozwala wyszukiwać przeloty i ceny, „których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując miliardy kontroli cen dziennie dla 95 procent globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 70 000 miejsc”.