Ryanair porozumiał się w sprawie sprzedaży swoich biletów z polskim agentem

Ryanair podpisał porozumienie z internetowym agentem turystycznym eSky.pl w sprawie oferowania przez niego biletów i usług dodatkowych, jak wybór miejsca w samolocie czy możliwość zabrania bagażu.

Publikacja: 02.04.2024 15:34

Ryanair porozumiał się w sprawie sprzedaży swoich biletów z polskim agentem

Foto: Bloomberg

Jak pisze przewoźnik w komunikacie, zgodził się na to „pod warunkiem, że [eSky] nie będą zawyżać opłat za produkty Ryanaira”.

Umowa gwarantuje przewoźnikowi, że dostanie do agenta dane kontaktowe i informacje o płatnościach. Będzie więc mógł udostępnić im na stronie internetowej informacje o wykupionym locie i kontaktować się bezpośrednio z nimi pod adresem poczty elektronicznej w razie potrzeby.

Umowa stawia eSky w wyraźnej opozycji do nieautoryzowanych piratów OTA, którzy nadal wyłudzają i zawyżają opłaty od klientów za pomocą ukrytych marż i dostarczają Ryanair fałszywe dane kontaktowe i informacje o płatnościach. Klienci eSky skorzystają nie tylko z tego, że eSky wyświetla rzeczywiste ceny Ryanair, ale nie będą już musieli przechodzić procesu weryfikacji klienta Ryanair, co muszą nadal robić klienci nieautoryzowanych piratów OTA” - powtarza przy tej okazji w komunikacie swoje ulubione oskarżenia i zaklęcia przewoźnik.

eSky jest szóstym zatwierdzonym partnerem OTA przez Ryanaira, wcześniej linia lotnicza podpisała umowy z loveholidays, Kiwi, TUI, On the Beach i El Corte Inglés. Irladzka linia lotnicza negocjuje z kolejnymi agentami internetowymi zasady współpracy od końca zeszłego roku, kiedy jej przychody spadły o kilka procent, po tym jak obrażani i straszeni przez nie internetowi agenci (OTA) zawiesili sprzedaż jej biletów.

Irlandzka linia lotnicza nadal pokazuje, w jaki sposób OTA mogą współpracować przewoźnikami w sposób przejrzysty, bez oszukiwania klientów ukrytymi marżami” - takim stwierdzeniem kończy komunikat.

- Jako wiodąca platforma turystyczna w Europie Środkowo-Wschodniej głęboko wierzymy, że współpraca między OTA a liniami lotniczymi jest kluczowa – mówi cytowany w dokumencie prezes eSky Group Łukasz Habaj. - Ta współpraca jest ważnym krokiem w przyspieszeniu naszej dynamicznej oferty produktów pakietowych i rozwoju.

Jak pisze przewoźnik w komunikacie, zgodził się na to „pod warunkiem, że [eSky] nie będą zawyżać opłat za produkty Ryanaira”.

Umowa gwarantuje przewoźnikowi, że dostanie do agenta dane kontaktowe i informacje o płatnościach. Będzie więc mógł udostępnić im na stronie internetowej informacje o wykupionym locie i kontaktować się bezpośrednio z nimi pod adresem poczty elektronicznej w razie potrzeby.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Linie Lotnicze
To już seria. Ryanair podaje pasażera do sądu za awanturę w samolocie
Linie Lotnicze
Emirates wyślą nowe szerokokadłubowe airbusy A350 na siedem kolejnych tras
Linie Lotnicze
Zmiana praw pasażerów. Ma być trudniej o odszkodowanie za opóźniony lot
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Linie Lotnicze
Air France poleci do Arabii Saudyjskiej
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń