Ryanair porozumiał się w sprawie sprzedaży swoich biletów z polskim agentem

Ryanair podpisał porozumienie z internetowym agentem turystycznym eSky.pl w sprawie oferowania przez niego biletów i usług dodatkowych, jak wybór miejsca w samolocie czy możliwość zabrania bagażu.

Publikacja: 02.04.2024 15:34

Ryanair porozumiał się w sprawie sprzedaży swoich biletów z polskim agentem

Foto: Bloomberg

Jak pisze przewoźnik w komunikacie, zgodził się na to „pod warunkiem, że [eSky] nie będą zawyżać opłat za produkty Ryanaira”.

Umowa gwarantuje przewoźnikowi, że dostanie do agenta dane kontaktowe i informacje o płatnościach. Będzie więc mógł udostępnić im na stronie internetowej informacje o wykupionym locie i kontaktować się bezpośrednio z nimi pod adresem poczty elektronicznej w razie potrzeby.

Umowa stawia eSky w wyraźnej opozycji do nieautoryzowanych piratów OTA, którzy nadal wyłudzają i zawyżają opłaty od klientów za pomocą ukrytych marż i dostarczają Ryanair fałszywe dane kontaktowe i informacje o płatnościach. Klienci eSky skorzystają nie tylko z tego, że eSky wyświetla rzeczywiste ceny Ryanair, ale nie będą już musieli przechodzić procesu weryfikacji klienta Ryanair, co muszą nadal robić klienci nieautoryzowanych piratów OTA” - powtarza przy tej okazji w komunikacie swoje ulubione oskarżenia i zaklęcia przewoźnik.

eSky jest szóstym zatwierdzonym partnerem OTA przez Ryanaira, wcześniej linia lotnicza podpisała umowy z loveholidays, Kiwi, TUI, On the Beach i El Corte Inglés. Irladzka linia lotnicza negocjuje z kolejnymi agentami internetowymi zasady współpracy od końca zeszłego roku, kiedy jej przychody spadły o kilka procent, po tym jak obrażani i straszeni przez nie internetowi agenci (OTA) zawiesili sprzedaż jej biletów.

Irlandzka linia lotnicza nadal pokazuje, w jaki sposób OTA mogą współpracować przewoźnikami w sposób przejrzysty, bez oszukiwania klientów ukrytymi marżami” - takim stwierdzeniem kończy komunikat.

- Jako wiodąca platforma turystyczna w Europie Środkowo-Wschodniej głęboko wierzymy, że współpraca między OTA a liniami lotniczymi jest kluczowa – mówi cytowany w dokumencie prezes eSky Group Łukasz Habaj. - Ta współpraca jest ważnym krokiem w przyspieszeniu naszej dynamicznej oferty produktów pakietowych i rozwoju.

Jak pisze przewoźnik w komunikacie, zgodził się na to „pod warunkiem, że [eSky] nie będą zawyżać opłat za produkty Ryanaira”.

Umowa gwarantuje przewoźnikowi, że dostanie do agenta dane kontaktowe i informacje o płatnościach. Będzie więc mógł udostępnić im na stronie internetowej informacje o wykupionym locie i kontaktować się bezpośrednio z nimi pod adresem poczty elektronicznej w razie potrzeby.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Linie Lotnicze
LOT uruchomi nowy kierunek. Od wiosny będzie latać na Maltę
Linie Lotnicze
Odszkodowanie za niezrealizowany lot samolotem. Sąd wzmacnia prawa pasażerów
Linie Lotnicze
KLM oferuje trzy nowe kierunki - w Indiach, Gujanie i Stanach Zjednoczonych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Linie Lotnicze
Wizz Air ogłasza nowe kierunki z Krakowa i Katowic. "Taką mamy strategię"