Reklama

Ryanair uruchamia platformę sprzedażową dla biur podróży. „Klienci będą lepiej chronieni”

Ryanair uruchomił „Travel Agent Direct” (TAD) – platformę, dzięki której stacjonarne biura podróży będą mogły bezpośrednio kupować jego bilety. Przewoźnik zapewnia, że pasażerowie zyskają przejrzystość cen i pewność co do autentyczności zakupionych usług.

Publikacja: 30.07.2025 09:46

Ryanair uruchamia platformę sprzedażową dla biur podróży. „Klienci będą lepiej chronieni”

Foto: Filip Frydrykiewicz

Nowa platforma stanowi kolejny krok w strategii sprzedażowej Ryanaira zakładającej współpracę wyłącznie z zaufanymi i autoryzowanymi partnerami.

Celem inicjatywy jest zapewnienie klientom biur podróży możliwości rezerwacji lotów z pełnym wglądem w rzeczywiste ceny, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa ich danych osobowych i zagwarantowaniu bezpośredniego dostępu do kluczowych informacji o locie. Dzięki temu pasażerowie nie będą musieli też przechodzić procesu weryfikacji – wyjaśnia linia lotnicza.

Wprowadzenie „Travel Agent Direct” stanowi wyraźne odcięcie się od praktyk nieautoryzowanych biur podróży, zarówno działających w internecie, jak i w tradycyjny sposób. Mowa o tych, które odmawiają współpracy z Ryanairem, nielegalnie – zdaniem przewoźnika – pozyskują dane pasażerów i wprowadzają klientów w błąd poprzez dodawanie swoich opłat i zawyżanie ceny.

Czytaj więcej

Ryanair zostanie touroperatorem? Ekspert: To droga dla niego, musi się rozwijać

Cel – 300 milionów pasażerów rocznie

– Z ogromną satysfakcją ogłaszamy start platformy Travel Agent Direct, która daje autoryzowanym biurom podróży dostęp do atrakcyjnych cen lotów Ryanaira do ponad 230 miejsc w Europie – mówi dyrektor ds. marketingu Ryanaira Dara Brady i dodaje, że warunkiem jest zagwarantowanie pełnej przejrzystości cen wszystkich produktów Ryanaira.

Reklama
Reklama

– Uruchomienie TAD to kolejny dowód naszego zaangażowania w uczciwe i transparentne praktyki sprzedażowe. Dzięki temu pasażerowie będą widzieć wyłącznie rzeczywiste ceny, a ich dane kontaktowe zostaną przekazane Ryanairowi, co umożliwi bezpośrednią komunikację w sprawach związanych z podróżą – wyjaśnia Brady.

Dyrektor przypomina też, że strategia przewoźnika obejmuje zwiększenie liczby obsługiwanych pasażerów do 300 milionów rocznie, co ma nastąpić do 2034 roku.

Czytaj więcej

Jest nowa umowa Ryanaira z Modlinem. Przewoźnik zapowiada 25 nowych tras

Nowa platforma stanowi kolejny krok w strategii sprzedażowej Ryanaira zakładającej współpracę wyłącznie z zaufanymi i autoryzowanymi partnerami.

Celem inicjatywy jest zapewnienie klientom biur podróży możliwości rezerwacji lotów z pełnym wglądem w rzeczywiste ceny, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa ich danych osobowych i zagwarantowaniu bezpośredniego dostępu do kluczowych informacji o locie. Dzięki temu pasażerowie nie będą musieli też przechodzić procesu weryfikacji – wyjaśnia linia lotnicza.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Linie Lotnicze
Z czego żyją linie lotnicze? Niektóre wcale nie z biletów za przeloty
Linie Lotnicze
Enter Air: Mimo wypadku w Krakowie, wszycy nasi pasażerowie dotarli do celu
Linie Lotnicze
Ryanair do pasażerów: Piszcie protesty do ministrów transportu
Linie Lotnicze
Szef Ryanaira Michael O’Leary: „Zielone” paliwo do samolotów przegra, wygra ropa
Reklama
Reklama