Nowa platforma stanowi kolejny krok w strategii sprzedażowej Ryanaira zakładającej współpracę wyłącznie z zaufanymi i autoryzowanymi partnerami.
Celem inicjatywy jest zapewnienie klientom biur podróży możliwości rezerwacji lotów z pełnym wglądem w rzeczywiste ceny, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa ich danych osobowych i zagwarantowaniu bezpośredniego dostępu do kluczowych informacji o locie. Dzięki temu pasażerowie nie będą musieli też przechodzić procesu weryfikacji.
Wprowadzenie „Travel Agent Direct” stanowi wyraźne odcięcie się od praktyk nieautoryzowanych biur podróży, zarówno działających w internecie, jak i w tradycyjny sposób. Mowa o tych, które odmawiają współpracy z Ryanairem, nielegalnie pozyskują dane pasażerów i wprowadzają klientów w błąd poprzez dodawanie ukrytych opłat i sztuczne zawyżanie ceny.
Czytaj więcej
Ryanair lata już od 40 lat, a historia jego rozwoju budzi podziw niejednego stratega biznesowego....
Cel – 300 milionów pasażerów rocznie
– Z ogromną satysfakcją ogłaszamy start platformy Travel Agent Direct, która daje autoryzowanym biurom podróży dostęp do atrakcyjnych cen lotów Ryanaira do ponad 230 miejsc w Europie – mówi Dara Brady, dyrektor ds. marketingu Ryanaira i dodaje, że warunkiem jest zagwarantowanie pełnej przejrzystości cen wszystkich produktów Ryanaira.