7 polskich hoteli z nagrodą HolidayCheck

Materiały promocyjne

Spośród ponad 660 tysięcy obiektów noclegowych z całego świata, które można opiniować na portalu HolidayCheck, internauci wybrali najlepszych 695 hoteli z 35 krajów. Siedem jest z Polski

Nagroda HolidayCheck Award jest przyznawana od 12 lat najwyżej i najchętniej ocenianym hotelom na portalu HolidayCheck. Wyróżnione obiekty z Polski to: hotel Artus w Karpaczu, ośrodek wczasowy Cztery Pory Roku w Dźwirzynie, Villa del Mar w Niechorzu, hotel InterContinental w Warszawie, uzdrowisko Grand Lubicz w Ustce, hotel Hilton w Warszawie i Primavera w Jastrzębiej Górze.

– To wyjątkowe wyróżnienie dla polskich obiektów, gdyż o wyborze decydują sami klienci, a nie jury czy inne wąskie grono. Dlatego też jest to jedna z najbardziej obiektywnych i pożądanych nagród – mówi Peter Schwarzkopf, prezes HolidayCheck Polska, cytowany w komunikacie prasowym. – Na uwagę zasługuje fakt, że 42 procent opinii na temat polskich hoteli pochodziło od klientów z zagranicy – dodaje.

W tym roku hotele, które za sprawą dobrych opinii gości po raz piąty z rzędu należały do zwycięzców HolidayCheck Award, zostały dodatkowo wyróżnione tytułem HolidayCheck Gold Award. Nagrodę otrzymały w sumie 33 hotele z całego świata. – Wśród najlepszych z najlepszych znalazło się 5 obiektów austriackich i po 3 włoskie, greckie, portugalskie, cypryjskie i bułgarskie – informuje Peter Schwarzkopf. Wśród zwycięzców kategorii hoteli Gold Award są m.in.: Aktivhotel Santa Lucia w Torbole we Włoszech, Alpin Spa Tuxerhof w Tux w Austrii, Emirates Palace w Abu Dhabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Ramada Khao Lak Resort w Tajlandii, Märchenhotel Bellevue w Beaunwald w Szwajcarii i Travel Charme Strandidyll w Heringsdorf w Niemczech.

W rankingu brane były pod uwagę jedynie opinie dodane w czasie ostatnich dwunastu miesięcy (od 1 grudnia 2015 roku do 30 listopada 2016 roku). Obiekt musiały mieć co najmniej 50 opinii oddanych w badanym okresie i musiał być rekomendowany przez co najmniej 90 procent swoich gości. Pod uwagę brane były też oceny poszczególnych gości, tj. słoneczka HolidayCheck. Za ich pośrednictwem internauci oceniali poszczególne aspekty oferty hotelu, tj. pokój, położenie oraz okolicę, obsługę czy wyżywienie w danym miejscu. Potencjalni zwycięzcy musieli uzyskać średnią ocen co najmniej 5 słoneczek, przy skali ocen: od 1 (bardzo źle) do 6 (bardzo dobrze). Hotel aspirujący do nagrody HolidayCheck Award musiał też przestrzegać regulaminu serwisu.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ryanair dodaje trzy trasy z Polski

Ryanair ogłosił, że będzie latać z Gdańska do Kalamaty na Peloponezie, z Krakowa do ...

Rosja traci doświadczonych pilotów

Rosyjscy piloci nie chcą pracować dla rodzimych linii lotniczych. W ciągu dwóch ostatnich lat ...

LEO Express bliżej połączenia Kraków – Praga

Czeski prywatny przewoźnik LEO Express dostał od Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego decyzję o przyznaniu ...

Z Zachodu wracają Polacy, na Wschód jadą Ukraińcy. Na zdjęciu przejście graniczne z Ukrainą w Korczowej

Polskie granice oblężone. Gigantyczne korki

Polacy masowo wracają do kraju. Efekt? Gigantyczne korki na granicach i incydenty z omijaniem ...

Best Western otworzył nowy hotel we Wrocławiu

Best Western Premier Hotel City Center to obiekt ośmiokondygnacyjny u zbiegu ul. Piłsudskiego i ...

Komisja Europejska bada praktyki Amadeusa i Sabre’a

Unia Europejska sprawdza, czy Amadeus i Sabre nie przekroczyli przepisów antymonopolowych przy zawieraniu kontraktów ...