Czterogwiazdkowy KViHotel (Key Vision od ‚Vision for the Future’ – wizja przyszłości) przy ulicy Nyár 32 w Budapeszcie ma 40 pokojów. Dzięki aplikacji, goście mogą zarządzać nimi od zrobienia rezerwacji do opuszczenia hotelu.

Prace programistów nad aplikacją TMRW Hotels trwały dwa lata. Jest ona dostępna zarówno na urządzenia z Androidem jak i z iOSem. Hotelowi goście mogą za pomocą jednego przycisku: rezerwować pokoje, rejestrować się w hotelu bez kolejki nawet na 48 godzin przed przyjazdem, wybrać piętro, na którym będą nocować i konkretny pokój. Dzięki wykorzystaniu połączenia Bluetooth smartfon osoby podróżującej stanowi jednocześnie klucz do hotelowego pokoju, a w przypadku późnego przybycia również do wejścia głównego do hotelu. Aplikacja umożliwia też ustawienie temperatury w pokoju, zamówienie dodatkowego sprzątania pokoju (lub ostrzeżenie „nie przeszkadzać”) czy zamówienie taksówki.

Płaci się też za pośrednictwem aplikacji, a cały proces można monitorować – rachunek zostaje przesłany do aplikacji i na podany adres e-mail. Podczas opuszczania hotelu również nie jest potrzebna obsługa hotelu, co skraca procedurę wymeldowania.

Jak zapewnia producent, oprogramowanie może być wykorzystywane zarówno w nowych, jak i w już działających hotelach. Czeka teraz na przyznanie aplikacji patentu.