Vienna House Mokotow Warsaw wita pierwszych gości

Nowy biznesowy hotel w Warszawie, Vienna House Mokotow Warsaw, ma wyróżniać surowy wystrój, atmosfera ciepła i życzliwości oraz dobre jedzenie

Publikacja: 01.03.2019 13:04

Vienna House Mokotow Warsaw wita pierwszych gości

Foto: materiały prasowe

Największa austriacka grupa hotelowa Vienna House otworzyła swój szósty obiekt w Polsce. Vienna House Mokotow Warsaw ma wyróżniać surowy wystrój, atmosfera ciepła i życzliwości oraz dobre jedzenie.

Hotel stanął w biznesowej części warszawskiego Mokotowa, zwanej przez pracujących tu warszawiaków Mordorem, ze względu na duże skoncentrowanie biur z siedzibami krajowych i zagranicznych firm.

– To nietypowy hotel biznesowy – podkreśla dyrektor hotelu Marta Karteczka, cytowana w komunikacie. – Jest miejscem, w którym śpieszący się goście, zarówno biznesowi jak i zwykli turystyści, będą mogli się zatrzymać, zrelaksować i naładować akumulatory z dala od tętniącego życiem centrum miasta. Lobby zaprojektowano, by pełniło rolę salonu w domu. Można tu usiąść i porozmawiać lub popracować. Restauracja to przestrzeń pełna bujnej roślinności, połączona jest z zaicsznym tarasem. Łazienki w pokojach to z kolei małe strefy spa.

Jak opisuje firma w komunikacie, siedmiokondygnacyjny budynek skonstruowany z powtarzalnych betonowych ram nawiązuje do historii przemysłowej dzielnicy Służewiec. Betonowe i stalowe elementy łączą się z ocieplającą wnętrza bujną zielenią i dużymi oknami od podłogi do sufitu. Do industrialnego charakteru wnętrza nawiązują elementy wystroju jak lampy z kolekcji Gras, żyrandole DCW editions In The Tube Solar 6, sofy Fogia Tiki i krzesła Fermob z kolekcji Luxembourgh, będące reinterpretacją modelu z 1923 roku.

„Lobby jest miejscem tworzącym społeczne życie hotelu. Znajdują się tutaj dwa stoły do samodzielnego zameldowania i pracy, jedenaście kameralnych miejsc spotkań ze stolikiem kawowym i fotelami oraz bar połączony z recepcją. Lobby naturalnie łączy się ze strefą konferencyjną i restauracją Greenhouse”.

Hotel projektowano z myślą o potrzebach osób, które „doceniają nowoczesne rozwiązania technologiczne, dbają o zdrowie i środowisko”. Goście mogą zameldować się samodzielnie za pomocą smartfona, zamówić kolację do pokoju przy użyciu hotelowej aplikacji mobile concierge, skorzystać ze śniadania na wynos już od 5:30 rano czy trenować w czynnej całą dobę sali do fitnessu z widokiem na miasto.

Wszystkie 164 pokoje wyposażono w duże łóżka z dwoma materacami o wymiarach 1 x 2,1 metra i w telewizory smart TV z inteligentnym systemem sterowania. W pokojach superior znajdują się designerskie przelewowe ekspresy do kawy, a w łazience – wanna. 19 pokojów można łączyć z jednym lub dwoma sąsiadującymi, a sześć jest przeznaczonych dla alergików.

Strefa konferencyjną łączy się z lobby i zajmuje 180 m2. Tę powierzchnię podzielono na trzy sale z możliwością ich łączenia i na boardroom. W podziemnym parkingu może zaparkować 50 samochodów.

Restaurację Greenhouse podporządkowano „farmerskiemu konceptowi kulinarnemu”. Menu bazuje na świeżych produktach – zarówno roślinnych, jak i mięsnych – od lokalnych producentów. Każdego dnia szef kuchni proponuje inny zestaw lunchowy bazujący na zbożach i świeżych warzywach.

Inwestorem jest firma Garvest Real Estate. Hotel zaprojektowała pracownia architektoniczna JEMS Architekci, znana z oryginalnych projektów, takich jak budynek Agory w Warszawie czy zespół biurowców Pixel w Poznaniu.

Wystrój wnętrz to efekt współpracy inwestora, projektantki Agaty Pleśniarowicz i Vienna House.

Największa austriacka grupa hotelowa Vienna House otworzyła swój szósty obiekt w Polsce. Vienna House Mokotow Warsaw ma wyróżniać surowy wystrój, atmosfera ciepła i życzliwości oraz dobre jedzenie.

Hotel stanął w biznesowej części warszawskiego Mokotowa, zwanej przez pracujących tu warszawiaków Mordorem, ze względu na duże skoncentrowanie biur z siedzibami krajowych i zagranicznych firm.

Pozostało 88% artykułu
Noclegi
Ministerstwo rozwoju: We wrześniu opłata turystyczna
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Noclegi
Kołobrzeski Sand zmienia się w Royal Tulip z piątą gwiazdką
Noclegi
„Zamknięte Mazury, szczyt covidowej bzdury” – hotelarze protestują pod KPRM
Noclegi
Barceló zapowiada ekspansję – szykuje 13 nowych hoteli
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Noclegi
Wyspy Kanaryjskie bez turystów. Tak pusto jeszcze nie było