Vienna House Mokotow Warsaw wita pierwszych gości

materiały prasowe

Nowy biznesowy hotel w Warszawie, Vienna House Mokotow Warsaw, ma wyróżniać surowy wystrój, atmosfera ciepła i życzliwości oraz dobre jedzenie

Największa austriacka grupa hotelowa Vienna House otworzyła swój szósty obiekt w Polsce. Vienna House Mokotow Warsaw ma wyróżniać surowy wystrój, atmosfera ciepła i życzliwości oraz dobre jedzenie.

Hotel stanął w biznesowej części warszawskiego Mokotowa, zwanej przez pracujących tu warszawiaków Mordorem, ze względu na duże skoncentrowanie biur z siedzibami krajowych i zagranicznych firm.

– To nietypowy hotel biznesowy – podkreśla dyrektor hotelu Marta Karteczka, cytowana w komunikacie. – Jest miejscem, w którym śpieszący się goście, zarówno biznesowi jak i zwykli turystyści, będą mogli się zatrzymać, zrelaksować i naładować akumulatory z dala od tętniącego życiem centrum miasta. Lobby zaprojektowano, by pełniło rolę salonu w domu. Można tu usiąść i porozmawiać lub popracować. Restauracja to przestrzeń pełna bujnej roślinności, połączona jest z zaicsznym tarasem. Łazienki w pokojach to z kolei małe strefy spa.

Jak opisuje firma w komunikacie, siedmiokondygnacyjny budynek skonstruowany z powtarzalnych betonowych ram nawiązuje do historii przemysłowej dzielnicy Służewiec. Betonowe i stalowe elementy łączą się z ocieplającą wnętrza bujną zielenią i dużymi oknami od podłogi do sufitu. Do industrialnego charakteru wnętrza nawiązują elementy wystroju jak lampy z kolekcji Gras, żyrandole DCW editions In The Tube Solar 6, sofy Fogia Tiki i krzesła Fermob z kolekcji Luxembourgh, będące reinterpretacją modelu z 1923 roku.

„Lobby jest miejscem tworzącym społeczne życie hotelu. Znajdują się tutaj dwa stoły do samodzielnego zameldowania i pracy, jedenaście kameralnych miejsc spotkań ze stolikiem kawowym i fotelami oraz bar połączony z recepcją. Lobby naturalnie łączy się ze strefą konferencyjną i restauracją Greenhouse”.

Hotel projektowano z myślą o potrzebach osób, które „doceniają nowoczesne rozwiązania technologiczne, dbają o zdrowie i środowisko”. Goście mogą zameldować się samodzielnie za pomocą smartfona, zamówić kolację do pokoju przy użyciu hotelowej aplikacji mobile concierge, skorzystać ze śniadania na wynos już od 5:30 rano czy trenować w czynnej całą dobę sali do fitnessu z widokiem na miasto.

Wszystkie 164 pokoje wyposażono w duże łóżka z dwoma materacami o wymiarach 1 x 2,1 metra i w telewizory smart TV z inteligentnym systemem sterowania. W pokojach superior znajdują się designerskie przelewowe ekspresy do kawy, a w łazience – wanna. 19 pokojów można łączyć z jednym lub dwoma sąsiadującymi, a sześć jest przeznaczonych dla alergików.

Strefa konferencyjną łączy się z lobby i zajmuje 180 m2. Tę powierzchnię podzielono na trzy sale z możliwością ich łączenia i na boardroom. W podziemnym parkingu może zaparkować 50 samochodów.

Restaurację Greenhouse podporządkowano „farmerskiemu konceptowi kulinarnemu”. Menu bazuje na świeżych produktach – zarówno roślinnych, jak i mięsnych – od lokalnych producentów. Każdego dnia szef kuchni proponuje inny zestaw lunchowy bazujący na zbożach i świeżych warzywach.

Inwestorem jest firma Garvest Real Estate. Hotel zaprojektowała pracownia architektoniczna JEMS Architekci, znana z oryginalnych projektów, takich jak budynek Agory w Warszawie czy zespół biurowców Pixel w Poznaniu.

Wystrój wnętrz to efekt współpracy inwestora, projektantki Agaty Pleśniarowicz i Vienna House.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Amerykańskie firmy kuszą rabatami

U.S. Travel Association kolejny raz organizuje wyprzedaż ofert wakacyjnych. W akcji udział biorą znane ...

Lubelskie oprowadza po żydowskich śladach

Rozpoczął się pierwszy sezon turystyczny na nowym szlaku prowadzącym przez dawne żydowskie miasteczka na ...

Rainbow przeprasza agentów za Lidla

Informacja, że wycieczki biura podróży Rainbow, będą sprzedawane przez nowo powstały portal internetowy Lidl ...

USA bez organizacji turystycznej?

Brand USA, amerykańska narodowa organizacja turystyczna, może zostać zlikwidowana. Prezydent Trump chce przeznaczyć zaoszczędzone ...

KLM zaprasza do słuchania o podróżach

Linie lotnicze KLM uruchomiły platformę z podcastami podróżniczymi – The Journey. Pasażerowie opowiadają w ...