Louvre Hotels Group zadba o niepełnosprawnych

„Live my lifestyle – to dla was się zmieniamy” to hasło akcji grupy hotelowej Louvre Hotels Group (LHG) i Fundacji Polska bez Barier, której celem jest zapewnienie osobom niepełnosprawnym pełnej dostępności przestrzeni hotelowych i lepszej obsługi

Publikacja: 18.06.2019 10:03

Na początek fundacja przeprowadziła audyt hoteli Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe i Metropolo by Golden Tulip, by ocenić, jak obiekty te mogą być odebrane przez osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnościami, na przykład niewidome czy poruszające się na wózku – informuje LHG w komunikacie.

Fundacja zaplanowała też trzy szkolenia z obsługi takich osób i savoir vivre’u: w Katowicach (odbył się na początku czerwca), Poznaniu i Warszawie. Biorą w nich udział wszyscy pracownicy LHG, którzy na co dzień pracują z gośćmi. Szkolenia mają walor praktyczny – uczestnicy jeżdżą po hotelach na wózkach inwalidzkich i noszą specjalne kombinezony symulujące podeszły wiek.

– Dopiero poruszając się na wózku inwalidzkim, zrozumiałem, jak trudne może być samo wejście do budynku, otwarcie drzwi czy opuszczenie hotelowego pokoju – mówi dyrektor regionu południowego w LHG Jan Błoński, cytowany w komunikacie.

– Przedstawiciele fundacji pokazali nam świat osób na wózkach, głuchoniemych i niewidomych. Wskazali bariery, jakie całkowicie nieświadomie stawiamy przed nimi – dodaje dyrektor hotelu Campanile w Katowicach Natasza Merta-Gierka.

Francuska grupa hotelowa Louvre Hotels Group ma ponad 2,6 tysiąca hoteli w 54 krajach. Działają one między innymi pod markami Premiere Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip, a także pięcioma markami sieci Sarovar w Indiach i chińską marką Metropolo. LHG jest spółką zależną chińskiego holdingu Jin Jiang International.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Noclegi
Ministerstwo rozwoju: We wrześniu opłata turystyczna
Noclegi
Kołobrzeski Sand zmienia się w Royal Tulip z piątą gwiazdką
Noclegi
„Zamknięte Mazury, szczyt covidowej bzdury” – hotelarze protestują pod KPRM
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Noclegi
Barceló zapowiada ekspansję – szykuje 13 nowych hoteli
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont