Sabre: Milion miejsc noclegowych w jednym systemie

Materiały prasowe

Firma Sabre, twórca technologii dla branży turystycznej, uruchomiła system rezerwacji miejsc noclegowych Content Services for Lodging, który da agentom turystycznym wgląd w ponad milion ofert

Content Services for Lodging to odpowiedź na potrzebę uporządkowania rozdrobnionej oferty noclegowej – informuje Sabre w komunikacie. System skupia oferty z różnych źródeł – Globalnych Systemów Dystrybucji (GDS), platform z ofertami, takich jak Booking.com, Bedsonline czy Expedia, oraz baz agencji turystycznych. Content Services for Lodging będzie zintegrowany z narzędziem dla biur podróży Sabre Red 360, nad którym pracuje krakowski oddział Sabre.

Czytaj też: „Komisja Europejska bada praktyki Amadeusa i Sabre’a”.

– Opracowane przez nas rozwiązanie rewolucjonizuje sposób, w jaki biura podróży rezerwują i sprzedają noclegi – mówi wiceprezes Sabre Travel Network Traci Mercer, cytowana w komunikacie. Przedstawiciele Sabre zapewniają, że system ułatwi agentom porównywanie ofert i przyspieszy decyzję o rezerwacji („o 30 procent”), a w konsekwencji zwiększy przychody agencji.

Sabre tworzy rozwiązania informatyczne dla linii lotniczych, hoteli i biur podróży, siedziba główna firmy znajduje się w Southlake (Teksas) w Stanach Zjednoczonych. Od 19 lat w Krakowie działa Sabre Polska – największy europejski oddział firmy, który zatrudnia ponad 1,5 tysiąca osób. Polscy programiści odpowiadają za kluczowe dla całej firmy projekty.

Zobacz też: „Sabre Polska z nowym wiceprezesem”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Brytyjscy agenci: Dwa biura podróży to za mało

Po upadku Thomasa Cooka brytyjskim agentom turystycznym niebezpiecznie skurczyła się możliwość wyboru ofert biur ...

Wracają objazdówki po Egipcie

Turystyka wypoczynkowa w Egipcie na dobre powróciła do sprzedaży, ale wycieczki objazdowe odradzają się ...

14 nowych kierunków Ryanaira z Krakowa

Do Aten, Barcelony, Berlina, Lizbony, Marrakeszu, czy Tel Awiwu będzie można polecieć z Krakowa ...

TUI chce więcej sprzedawać przez aplikację

Grupa TUI stawia na własną aplikację mobilną jako narzędzie sprzedaży. Nie trzeba jej promować ...

Całe Włochy „czerwoną strefą”

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa władze Włoch zdecydowały o objęciu całego kraju restrykcjami, ...

Ryanair czeka na odzew 10 tysięcy pasażerów

Ryanair podaje, że 3 procent z 315 tysięcy pasażerów, którym odwołał lot i zawiadomił ...