Jesienią w Warszawie przy ulicy Cykady 2, zostanie otwarty nowy hotel, którego zarządzaniem zajmie się Orbis. Hotel będzie działał pod marką Mercure.
Hotel Mercure Warszawa Ursus Station stanie w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolei podmiejskiej Ursus Północ i głównych arterii komunikacyjnych. Hotel będzie miał 214 pokojów o zróżnicowanej strukturze, w tym 80 z aneksem kuchennym, przeznaczonych na dłuższe pobyty i 15 apartamentów. Oprócz tego w hotelu znajdą się fitness, kompleks saun (w tym saunę bio, suchą i mokrą) i garaż podziemny. Obiekt będzie miał cztery sale konferencyjne o łącznej powierzchni ponad 300 m2, a także restauracja Winestone.
– Pierwotnie, gdy podpisywana była umowa zarządzania w 2016 roku, hotel miał dołączyć do sieci ibis Styles – wyjaśnia cytowany w komunikacie Orbisu prezes Hotel Style Wojciech Żukiewicz (inwestor i właściciel hotelu). – Sytuacja rynkowa, profil okolicy i rozwój tej części Warszawy od tego czasu uległy zmianie, dlatego wspólnie z grupą Orbis i Accor podjęliśmy decyzję o zmianie marki hotelu. Mercure jest znaną i rozpoznawalną na całym świecie marką hotelową, cenioną nie tylko przez gości z segmentu wypoczynkowego, ale przede wszystkim, przez osoby podróżujące służbowo i to było dla nas kluczowe.
Hotel, który przyjmie pierwszych gości przed końcem roku, rozpoczął już rekrutowanie pracowników.
Pokoje są przestronne, a jakość wnętrz i dobór materiałów wykończeniowych z pewnością spełnią oczekiwania gości szukających standardu hotelu czterogwiazdkowego. Są to istotne elementy dla osób podróżujących w celach biznesowych, stąd wspólna decyzja o zmianie marki – dodaje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor na Polskę i Kraje Bałtyckie.