Krakowski Mercure kieruje na pchle targi i do food trucków

Fot. materiały prasowe

W lobby hotelu Mercure Kraków Stare Miasto zawisła mapa, która ma zachęcać gości do odkrywania mniej znanych, autentycznych zakątków stolicy Małopolski.

Mapa ma 2,5 metra wysokości i półtora metra szerokości i poza popularnymi zabytkami i muzeami wskazuje 62 mniej znane miejsca, w tym zagłębie food trucków czy sklepy z polską ceramiką – informuje krakowski Mercure w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Mercure Kraków Stare Miasto z nowym dyrektorem generalnym

Wybrane atrakcje podzielone zostały na pięć kategorii. Zasmakuj w Krakowie to kategoria miejsc, w których jedzą i robią zakupy mieszkańcy Krakowa, takich jak Niebieska Nyska z kiełbaskami czy targowisko Stary Kleparz. Kultura i sztuka grupuje nie tylko znane muzea, ale również pchle targi czy antykwariaty. Tętno miasta wskazuje miejsca, w których odbywają się koncerty. Krakowskie szlaki to z kolei trasy rekreacyjne na spacer, rower czy rolki. Piąta kategoria – sacrum – skupia obiekty sakralne w centrum miasta i poza nim.

Mapa to część programu Mercure’a pod hasłem „Discover local”, który ma zachęcać gości do „odkrywania prawdziwego ducha miasta” oraz „inspirującej i autentycznej strony Krakowa”.

ZOBACZ TAKŻE: Studenci zaprojektowali uniformy dla Mercure’a

– Zachęcamy do poznawania Krakowa poprzez zarówno znane wszystkim zabytki, jak i miejsca lubiane i uczęszczane przez lokalną społeczność – mówi Magdalena Wiatrowska z Mercure’a Kraków Stare Miasto, cytowana w komunikacie. – Obecnie korzystamy z niej podczas codziennej animacji naszych gości w lobby hotelowym. Nasz zespół wskazuje na niej położenie hotelu i okoliczne atrakcje. W przyszłości planujemy publikację mapy online i w wersji papierowej – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Europejczycy spędzą wakacje w Hiszpanii i Grecji

Styczeń to najlepszy miesiąc pod względem sprzedaży dla TUI, wynika z danych koncernu. W ...

Linie lotnicze powinny mieć gwarancje na wypadek bankructw

Niemieccy przedsiębiorcy turystyczni domagają się wprowadzenia w przepisach zabezpieczeń dla wpłat klientów za kupione ...

Turyści boją się terrorystów w Europie

O 3,5 procent zmniejszyła się w trzecim kwartale zeszłego roku liczba przyjazdów zagranicznych do ...

Kto przetrwa wojnę cenową

Ponad 23 tysięcy pokoi hotelowych powstaje w Polsce. Hotelarze z Warszawy i Gdańska już ...

Wynajmujący kwatery chcą uczyć się od hotelarzy

Greccy menedżerowie obiektów wynajmowanych na krótko proszą hotelarzy o wsparcie w zakresie szkoleń z ...

Itaka: Nie latamy do końca czerwca

Biuro podróży Itaka ogłosiło dzisiaj, że przedłuża zawieszenie wyjazdów do 30 czerwca. „W związku ...