Reklama
Rozwiń

Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej odchodzi

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, odchodzi z tej instytucji.

Publikacja: 31.10.2019 12:36

Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej odchodzi

Foto: turystyka.rp.pl

Jak dowiaduje się Turystyka.rp.pl, Jędrzejczyk-Wojciechowska wraca do pracy w biznesie. W POT pracowała przez ostatnie dwa lata. Wybrana została w konkursie. Wcześniej 11 lat pracowała w największej polskiej agencji public relations Partner of Promotion na stanowisku account directora. Koordynowała i nadzorowała liczne kampanie reklamowe i public relations dla największych firm oraz marek polskich i międzynarodowych w tym m.in.: Procter & Gamble, L’Oreal, Nestle, Unilever, PepsiCo, Oshee czy Reebok.

"Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska"

Foto: turystyka.rp.pl

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

W Polskiej Organizacji Turystycznej między innymi nadzorowała pracę czternastu zagranicznych biur POT.

– Z jednej strony cieszymy się, że nasi pracownicy rozwijają się zawodowo, ale z drugiej strony żałuję, że pani prezes odchodzi od nas – mówi prezes POT Robert Andrzejczyk.

Andrzejczyk ma tylko jednego zastępcę, chociaż przepisy dopuszczają nawet czteroosobową obsadę zarządu tej instytucji. Następca Jędrzejczyk-Wojciechowskiej będzie wyłoniony w konkursie.

Z samą Jędrzejczyk-Wojciechowską nie udało nam się skontaktować.

Jak dowiaduje się Turystyka.rp.pl, Jędrzejczyk-Wojciechowska wraca do pracy w biznesie. W POT pracowała przez ostatnie dwa lata. Wybrana została w konkursie. Wcześniej 11 lat pracowała w największej polskiej agencji public relations Partner of Promotion na stanowisku account directora. Koordynowała i nadzorowała liczne kampanie reklamowe i public relations dla największych firm oraz marek polskich i międzynarodowych w tym m.in.: Procter & Gamble, L’Oreal, Nestle, Unilever, PepsiCo, Oshee czy Reebok.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Grecja szuka nowych turystów dla siebie. Patrzy na Azję i Arabię Saudyjską
Nowe Trendy
Prezydenci miast upominają się o opłatę turystyczną i uregulowanie krótkiego najmu
Nowe Trendy
Niemcy idą na wybory. Branża turystyczna: Nie dajmy się zepchnąć na boczny tor
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Nowe Trendy
Piotr Borys: Nowa strategia rozwoju będzie dla polskiej turystyki przełomem
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku