Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej odchodzi

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, odchodzi z tej instytucji.

Publikacja: 31.10.2019 12:36

Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej odchodzi

Foto: turystyka.rp.pl

Jak dowiaduje się Turystyka.rp.pl, Jędrzejczyk-Wojciechowska wraca do pracy w biznesie. W POT pracowała przez ostatnie dwa lata. Wybrana została w konkursie. Wcześniej 11 lat pracowała w największej polskiej agencji public relations Partner of Promotion na stanowisku account directora. Koordynowała i nadzorowała liczne kampanie reklamowe i public relations dla największych firm oraz marek polskich i międzynarodowych w tym m.in.: Procter & Gamble, L’Oreal, Nestle, Unilever, PepsiCo, Oshee czy Reebok.

"Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska"

Foto: turystyka.rp.pl

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

W Polskiej Organizacji Turystycznej między innymi nadzorowała pracę czternastu zagranicznych biur POT.

– Z jednej strony cieszymy się, że nasi pracownicy rozwijają się zawodowo, ale z drugiej strony żałuję, że pani prezes odchodzi od nas – mówi prezes POT Robert Andrzejczyk.

Andrzejczyk ma tylko jednego zastępcę, chociaż przepisy dopuszczają nawet czteroosobową obsadę zarządu tej instytucji. Następca Jędrzejczyk-Wojciechowskiej będzie wyłoniony w konkursie.

Z samą Jędrzejczyk-Wojciechowską nie udało nam się skontaktować.

Jak dowiaduje się Turystyka.rp.pl, Jędrzejczyk-Wojciechowska wraca do pracy w biznesie. W POT pracowała przez ostatnie dwa lata. Wybrana została w konkursie. Wcześniej 11 lat pracowała w największej polskiej agencji public relations Partner of Promotion na stanowisku account directora. Koordynowała i nadzorowała liczne kampanie reklamowe i public relations dla największych firm oraz marek polskich i międzynarodowych w tym m.in.: Procter & Gamble, L’Oreal, Nestle, Unilever, PepsiCo, Oshee czy Reebok.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Warszawa coraz więcej zarabia na turystyce. „Atrakcyjność miasta przekłada się na zyski”
Nowe Trendy
Za rok ponad milion Polaków w Egipcie. „Rozmawiamy o zniesieniu paszportów”
Nowe Trendy
Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Nowe Trendy
Tunezja świętuje turystyczny rekord i nagradza polskie biura podróży
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska