Jak dowiaduje się Turystyka.rp.pl, Jędrzejczyk-Wojciechowska wraca do pracy w biznesie. W POT pracowała przez ostatnie dwa lata. Wybrana została w konkursie. Wcześniej 11 lat pracowała w największej polskiej agencji public relations Partner of Promotion na stanowisku account directora. Koordynowała i nadzorowała liczne kampanie reklamowe i public relations dla największych firm oraz marek polskich i międzynarodowych w tym m.in.: Procter & Gamble, L’Oreal, Nestle, Unilever, PepsiCo, Oshee czy Reebok.
Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.
W Polskiej Organizacji Turystycznej między innymi nadzorowała pracę czternastu zagranicznych biur POT.
– Z jednej strony cieszymy się, że nasi pracownicy rozwijają się zawodowo, ale z drugiej strony żałuję, że pani prezes odchodzi od nas – mówi prezes POT Robert Andrzejczyk.