Niemcy zapraszają na adwent, ale w sieci

Niemiecka Centrala Turystyki wystartowała z kampanią „Magiczne święta”, która ma zachęcić do adwentowych podróży po Niemczech w internecie.

Publikacja: 12.11.2020 12:20

Niemcy zapraszają na adwent, ale w sieci

Foto: Fot. Van der Valk Hotels

W tym roku z powodu pandemii i lockdownu wiele jarmarków bożonarodzeniowych w Niemczech zostało odwołanych. Najnowsza międzynarodowa kampania promocyjna pod hasłem „Magiczne święta” ma więc zachęcić turystów do adwentowych i świątecznych podróży po Niemczech, ale przez internet – informuje jej organizator, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT).

„DZT inspiruje turystów historiami i obrazami żywo kultywowanych bożonarodzeniowych zwyczajów, tradycji i specyficznych świątecznych kulinariów” – czytamy w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Niemcy: Mamy najlepszy wizerunek na świecie

Informacje o bożonarodzeniowych zwyczajach, a także przedświątecznych aktywnościach i ofertach zimowych można znaleźć na stronie internetowej DZT germany.travel, a także w mediach społecznościowych. Trafią one do odbiorców również w newsletterach. Łącznikiem wszystkich publikacji jest hasztag #GermanyXmas.

– W naszej strategii komunikacyjnej również w okresie pandemii z całą mocą skupiamy się na dialogu i interakcji – mówi prezes DZT Petra Hedorfer, cytowana w komunikacie. – Okres przedświąteczny z ponad 3 tysiącami jarmarków bożonarodzeniowych i licznymi wydarzeniami kulinarnymi i kulturalnymi był w przeszłości silnym bodźcem motywującym do podróży. W samych tylko dwóch miesiącach – listopadzie i grudniu – goście zagraniczni, z wyłączeniem osób podróżujących w celach biznesowych, mieli niebagatelny wpływ na koniunkturę hotelarstwa i handlu detalicznego w wielu miastach. Listopad i grudzień to 9,6 miliona spędzonych noclegów i 1,4 miliarda euro wydatków na cele turystyczne turystów z zagranicy. W obecnym „stanie wyjątkowym” inspirujemy i wzmacniamy lojalność wobec marki z jasną intencją ponownego powitania klientów w Niemczech w przyszłym roku – dodaje prezes.

W tym roku z powodu pandemii i lockdownu wiele jarmarków bożonarodzeniowych w Niemczech zostało odwołanych. Najnowsza międzynarodowa kampania promocyjna pod hasłem „Magiczne święta” ma więc zachęcić turystów do adwentowych i świątecznych podróży po Niemczech, ale przez internet – informuje jej organizator, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT).

„DZT inspiruje turystów historiami i obrazami żywo kultywowanych bożonarodzeniowych zwyczajów, tradycji i specyficznych świątecznych kulinariów” – czytamy w komunikacie.

Nowe Trendy
Branża turystyczna: Musimy dbać o planetę, przejść od gadania do działania
Materiał Promocyjny
Budowa farm wiatrowych i fotowoltaicznych
Nowe Trendy
Niemieccy posłowie nie dali obciąć budżetu na turystykę. "Promujmy mniej znane miejsca"
Nowe Trendy
Powstała sejmowa komisja sportu i turystyki. Pytamy przewodniczącego o turystykę
Nowe Trendy
Grecja zainwestuje setki milionów euro ze swojego KPO w turystykę. Co poprawi?
Nowe Trendy
Ranking czystości toalet - Warszawa w niechlubnej czołówce. „Poniżej oczekiwań”
Materiał Promocyjny
Razem dla Planety, czyli chemia dla zrównoważonej przyszłości