Niemcy zapraszają na adwent, ale w sieci

Niemiecka Centrala Turystyki wystartowała z kampanią „Magiczne święta”, która ma zachęcić do adwentowych podróży po Niemczech w internecie.

Publikacja: 12.11.2020 12:20

Niemcy zapraszają na adwent, ale w sieci

Foto: Fot. Van der Valk Hotels

W tym roku z powodu pandemii i lockdownu wiele jarmarków bożonarodzeniowych w Niemczech zostało odwołanych. Najnowsza międzynarodowa kampania promocyjna pod hasłem „Magiczne święta” ma więc zachęcić turystów do adwentowych i świątecznych podróży po Niemczech, ale przez internet – informuje jej organizator, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT).

„DZT inspiruje turystów historiami i obrazami żywo kultywowanych bożonarodzeniowych zwyczajów, tradycji i specyficznych świątecznych kulinariów” – czytamy w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Niemcy: Mamy najlepszy wizerunek na świecie

Informacje o bożonarodzeniowych zwyczajach, a także przedświątecznych aktywnościach i ofertach zimowych można znaleźć na stronie internetowej DZT germany.travel, a także w mediach społecznościowych. Trafią one do odbiorców również w newsletterach. Łącznikiem wszystkich publikacji jest hasztag #GermanyXmas.

– W naszej strategii komunikacyjnej również w okresie pandemii z całą mocą skupiamy się na dialogu i interakcji – mówi prezes DZT Petra Hedorfer, cytowana w komunikacie. – Okres przedświąteczny z ponad 3 tysiącami jarmarków bożonarodzeniowych i licznymi wydarzeniami kulinarnymi i kulturalnymi był w przeszłości silnym bodźcem motywującym do podróży. W samych tylko dwóch miesiącach – listopadzie i grudniu – goście zagraniczni, z wyłączeniem osób podróżujących w celach biznesowych, mieli niebagatelny wpływ na koniunkturę hotelarstwa i handlu detalicznego w wielu miastach. Listopad i grudzień to 9,6 miliona spędzonych noclegów i 1,4 miliarda euro wydatków na cele turystyczne turystów z zagranicy. W obecnym „stanie wyjątkowym” inspirujemy i wzmacniamy lojalność wobec marki z jasną intencją ponownego powitania klientów w Niemczech w przyszłym roku – dodaje prezes.

W tym roku z powodu pandemii i lockdownu wiele jarmarków bożonarodzeniowych w Niemczech zostało odwołanych. Najnowsza międzynarodowa kampania promocyjna pod hasłem „Magiczne święta” ma więc zachęcić turystów do adwentowych i świątecznych podróży po Niemczech, ale przez internet – informuje jej organizator, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT).

„DZT inspiruje turystów historiami i obrazami żywo kultywowanych bożonarodzeniowych zwyczajów, tradycji i specyficznych świątecznych kulinariów” – czytamy w komunikacie.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Warszawa coraz więcej zarabia na turystyce. „Atrakcyjność miasta przekłada się na zyski”
Nowe Trendy
Za rok ponad milion Polaków w Egipcie. „Rozmawiamy o zniesieniu paszportów”
Nowe Trendy
Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Nowe Trendy
Tunezja świętuje turystyczny rekord i nagradza polskie biura podróży